|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik heb hem hier, en ik vind hem vrij belabberd, eigenlijk. Maar ik vond ze vorig jaar op Live8 erg gaaf (al waren het maar 2 nummers), en ik wil het toch een keer gezien hebben. En ze zullen toch wel vrij veel oudjes spelen. Daar ga ik tenminste van uit. Bareuh... |
|
Ja, idd niet zo'n beste plaat. Ze hebben er toch tijd genoeg voor gehad, zou je zeggen, hehehe. Ik (en broer konijn) ben naar de quadrophenia tour geweest, aantal jaren terug toen entwistle nog leefde. Dat was iig fucking gaaf! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Ken je deze ook? http://www.postmaweb.nl/who/bootlegs.html “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Gaaf, nee... Tjonge, the Who met The Cult in het voorprogramma hoorde ik gisteren... Dat was toch wel een favoriete band van me in de tachtiger jaren. Die lp Love, is brilliant Herman van de bakker |
|
Ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wil je btw niet meer zo vroeg iets posten, ik krijg er hoofdpijn van. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Man ik was al een uur op Kinderen... Herman van de bakker |
|
quote: mmm, bedoel je dat in elkaar slaan van de apparatuur? hadden ze beter kunnen doen voordat ze überhaupt iets opnamen... [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 14-05-2007 0:14] |
|
Heb je daar lang over nagedacht? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bijna 3 maanden... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nee, topic viel me gister pas op. vervolgens 3 minuten nodig gehad om iets te bedenken. |
|
3 minuten? Vind je dat nou niet enorm zonde van je tijd. Als je 78 bent denk je: Damn, had ik nou maar wat leuks in die 3 minuten destijds gedaan, zonde, zonde, zonde. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 14-05-2007 17:55] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
The kids are allright- 3 minuut 9 seconden. Dat had je onder andere kunnen doen... Herman van de bakker |
|
Pinball wizzard 3:01 Tis allemaal relatief. Ken je deze video, broer? http://soundpedia.com/video/dmlkZW9fMzYzOTU=/The_Seeker-The_Seeker/index.html En speciaal voor herrie, wat non-herrie van the who Behind blue eyes. Imo het beste nummer van hen. http://soundpedia.com/music/MzkwMzk=/album/351403/listen.html [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 16-05-2007 22:37] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
He? Speelt the cult in voorprogramma? She sells sanctuary.... briljant nummer. Ik ga ook over een paar weekjes naar ahoy om ze te bewonderen... heb ze laatst een paar jaar geleden gezien (met entwhistle) en het was toen ok. Live at leeds is samen met made in japan de beste live plaat ooit gemaakt... wat een versie van heaven and hell. Mijn lievelings plaat = Quadrophenia |
|
quote: justin henin???? signature |
|
Nee, andy jsksjsksjsksj. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
email bestaat niet signature |
|
Email van who? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Heerschnummer! Herman van de bakker |
|
Heb nu deze besteld: Tommy & Quadrophenia Live 3DVD. Broer K/Wansmaak, meningen? Ik heb hem nog niet binnen, hij leek me wel o.k. Bareuh... |
|
quote: Zegt me nix eigenlijk. De Tommy zal wel het concert zijn met phil collins als uncle ernie etc. Met de grote band (Simon Philips op drums) Dat concert is wel gaaf. Alleen speelt pete bijna alleen maar akoestisch gitaar. Die Quad dvd ken ik ook niet. Hou ons ff op de hoogte wil je? Herman van de bakker |
|
quote: Uiteraard. Hier trouwens iets meer info: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000120425&Section=VIDEO Bareuh... |
|
leuk onderwerp! Complimenten voor de opzetter van deze topic, zeg ik dat goed When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
quote: De DVD is zeer goed te pruimen, en het Tommy concert is inderdaad het genoemde. Quadrophenia is van de tour '96/'97, en die moet ik nog bekijken. Bareuh... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |