![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Morgen binnen. Nav die vorige clip. Gewoon keith moon. Wtf. Iets teveel drugs. En dan mag een 19-jarig ventje uit het publiek het afmaken. Sjeezzz... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gaaf shirt. Waar heb je die besteld? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Moet ik straks even aan eega vragen, is via groupon gedaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
O nee, niet via groupon, maar via limango. Ook zoiets, schijnt het. Die aanbieding is nu weg, dus een lastig te vinden, sorry. Hebbes! Zat een kaartje aan. http://www.logoshirt.de/ [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-10-2011 22:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik zal het wel weer eens niet snappen, maar ik vind Quadrophenia helemaal niet zo geweldig. Ik hoor tien keer liever Tommy. Bareuh... ![]() |
|
Was wel gaaf om een keer live te zien, Quadrophenia. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 06-12-2011 21:37] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
The Who treedt op in Ziggo Dome AMSTERDAM - The Who strijkt vrijdag 5 juli neer in de Ziggo Dome in Amsterdam als onderdeel van hun Europese tournee Quadrophenia And More. Dit maakte Mojo Concerts maandag bekend. The Who speelde voor het het laatst in Nederland in 2007 in een uitverkocht Ahoy. Tijdens de komende tournee die The Who maandag aankondigde speelt de Britse band het album Quadrophenia in zijn geheel plus enkele grote hits. De kaartverkoop begint vrijdag 1 februari om 10.00 uur. ![]() |
|
Nog maar 2 over, ik geloof het wel, gelukkig nog met entwistle gezien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vannavond op nederland 3, 20:55. Docu over quadrophenia. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat een slechte zanger eigenlijk. ![]() |
|
Dat zeg je alleen voor de scenepoints of om lekker noncomformistisch over te komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
O, nee hoor. Later zong hij ook wel beter, wil ik best zeggen. Maar vrij vroeg in de documentaire nog zaten wat liveflarden waarin de zang toch echt over de toppen van zijn kunnen ging. Al zou het mij ook niks verbazen dat die fragmenten er met opzet door de gitarist zijn in gesmokkeld. ![]() |
|
Hm, ok. Het verbaasde me ook al, aangezien ik van diverse recente opnames eigenlijk behoorlijk onder de indruk was over waar Daltrey nog toe in staat was op zijn leeftijd, vandaar. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
The Who stopt na gouden jubileum met toeren The Who gaat in 2015 met zijn laatste tournee de wereld rond. De Britse rockband, die in 1965 zijn eerste album uitbracht, viert dan zijn vijftigjarig bestaan met een concertreeks. Dat meldt de Britse krant London Evening Standard. Gitarist Pete Townshend onthulde tegenover de krant dat de concertreeks direct een afscheidstournee is. "Er zijn nog genoeg plaatsen waar we nog niet gespeeld hebben", zegt Townshend over de nieuwe tournee. "Het zou goed zijn om naar Oost-Europa te gaan en plaatsen waar we nog niet al onze oude hits hebben gespeeld." Townshend behoort tot de oorspronkelijke bezetting van The Who, dat in zijn bekendste bezetting verder bestond uit zanger Roger Daltrey, bassist John Entwistle en drummer Keith Moon. De band scoorde hits als My Generation, Substitute, Pictures Of Lily en See Me, Feel Me. Moon overleed in 1978, Entwistle overleed elf jaar geleden. Townshend en Daltrey zijn inmiddels 68 en 69 jaar. Ze kwakkelen allebei met hun gezondheid. http://www.nu.nl/muziek/3610516/the-who-stopt-gouden-jubileum-met-toeren.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Via deze weg wil ik the Who graag bedanken voor al die jaren die belachelijk gave muziek, beste concerten door alle tijden heen ooit, en voor het muzikaal inkleuren van mijn leven. Ze hebben hun rust meer dan verdiend... ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Mooi! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
The Who brengt mogelijk dit jaar nieuw album uit The Who is van plan dit jaar een nieuwe plaat uit te brengen. Volgens zanger Roger Daltrey heeft gitarist Pete Townshend "honderd nummers klaarliggen". http://www.nu.nl/muziek/3689387/the-who-brengt-mogelijk-jaar-nieuw-album.html Hmmmm.... Die laatste was nou niet bepaald heel tof of zo. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 01-02-2014 13:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Was van de laatste ook niet echt onder de indruk. Gelukkig waren ze in de Ziggo dome erg goed. Vooral de overgangen tussen opnames en live was erg goed gedaan. Trouwens, volgens mij hield Entwistle we van Entombed. Als je op "left for live" van de Entwistleband het nummer "darker side of night luistert is het net het trage deel van"left hand path" en dan vooral vanaf 4.00. Zelfs de solo heeft een Entombed "feel". Zat er met stomme verbazing naar te luisteren. En dat is ook alweer gebaseerd op een bestaand deuntje. Kon helaas alleen de studioversie op internet vinden. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Wat een lul. https://www.blabbermouth.net/news/the-whos-pete-townshend-on-keith-moon-and-john-entwistle-thank-god-theyre-gone/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Jezus, wat een naar mannetje. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Laat fusion het niet horen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |