![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vond de tour te gek toen, Zijn we nog heen geweest in Ahoy. Dus het zal haast wel een goed concert zijn geweest. Ga je nog naar the Who dit keer ulk? Herman van de bakker ![]() |
|
Is dat alweer zolang geleden? ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Jazeker. Wordt mijn eerste keer dat ik ze zie. Bareuh... ![]() |
|
Gaaf, en dan nog the Cult in het voorprogramma... Here comes the rain! Herman van de bakker ![]() |
|
Ik heb 1 Lp van The Cult, Sonic Temple. Wel leuk om een keer te zien. Ga jij ook? Bareuh... ![]() |
|
quote: Ow? Doen ze goed. Ik ga iig niet, 2 out of four is niet alles imo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Nee ik ga ook niet. Ben erg bang dat ze het niveau van de vorige show waar ik was niet gaan halen en dan heb je gelijk zo'n naar beeld achteraf.. Maar als ik ze niet al eens gezien had zou ik zeker gaan! Ook al is John er niet... The cult was vroeger fucking goed hoor. De Lp Love uit de jaren 80 is zo'n beetje de soundtrack van mijn leven toen, haha. Ik geef toe, tis geen metal maar meer new wave-rock maar ach, dit is muziek algemeen duss... Herman van de bakker ![]() |
|
Het was mooi. Nog net de laatste drie nummers van The Cult mee kunnen pakken. Leuk hoor, maar niet helemaal mijn ding. Ik vond The Who erg gaaf. Daltrey haalt het misschien niet allemaal meer, maar tijdens Behind Blue Eyes bewees hij toch nog steeds erg goed te kunnen zingen. Gelukkig niet al te veel van het nieuwe album, en lekker veel klassiekers. Grootste verrassingen waren voor mij The Seeker, The Real Me en The Kids Are Alright. Nee, ik heb me prima vermaakt daar in R'dam. Bareuh... ![]() |
|
quote: The seeker... Gaaf! Kids are allright toch wel! Geen gitarensplinters? Herman van de bakker ![]() |
|
Hahaha, dat doet pete toch al jaren niet meer. Maarre, idd, the seeker, vet! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Het was inderdaad gaaf. ![]() Weer een streep op de lijst "bands to see before kicking the bucket." Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Nee... Maar wel molenwieken ftw! Bareuh... ![]() |
|
De Cult was vrij bagger gister maar The Who kwam even rot op gang maar was daarna echt geweldig! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=6e8mdm7JKcQ Hoho, 2004... Zo lang geleden is dat nog niet toch? Herman van de bakker ![]() |
|
Fucking hell!!!! ![]() ![]() En daarna meteen de zonnebril op. Cool! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Hehe, cool... Maar in Rotterdam deed hij dit helaas niet. Bareuh... ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hahaha. die is gaaf man... ![]() Lache ook dat een koreaan op een gibson speelt en niet op een hond0 2 ofzo.. snap je? koreaan, hondo2, made in korea.... ach, laat maar hier wassie leuk Herman van de bakker ![]() |
|
Bwahahahaha!!!! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mijn zus is helemaal weg van de band. Maar ik zelf niet echt. En ik vond het helemaal geweldig dat Who is who (het nummer) in CSI voorkwam! ![]() |
|
quote: Het is Who Are You, maar dat is even niet belangrijk. Dit wel: - Hoe oud is je zus? - Is ze nog vrij? Bareuh... ![]() |
|
Alle csi's beginnen met een nummer van the who! Who Are You wordt gebruikt voor CSI: Crime Scene investigation Won't Get Fooled Again wordt gebruikt voor CSI: Miami Baba O'Riley is de titelsong van CSI: NY En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: hahaha. Mijn lieve zuster is 17 jaar. Ik weet niet of ze vrij is, want het was een beetje vaag.. Hoezo? ![]() |
|
Iets met uitwisselen van speeksel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |