IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : The Who Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-04-2008 17:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 18:38 schreef Scaryperson het volgende:
Mijn lieve zuster is 17 jaar.
Hoezo?


Hm, 17, laat maar... Dat zou vrij pervers zijn...


Bareuh...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-04-2008 20:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2008 17:44 schreef De Ulk het volgende:
Hm, 17, laat maar... Dat zou vrij pervers zijn...


Ligt eraan, scaryperson is 13 en samen zijn ze 30, moet toch geen probleem meer zijn?


Litha
Usericon van Litha
Posted 08-04-2008 10:55 by Litha Wijzig reactieProfiel van LithaQuote dit berichthttp://www.lithadesign.nl

quote:
Op 6 april 2008 12:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Who Are You wordt gebruikt voor CSI: Crime Scene investigation



Beetje dubbelop.



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 08-04-2008 11:45 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 18:45 schreef Lionheart het volgende:
Iets met uitwisselen van speeksel.
Eerder met andere lichaamssappen geloof ik

Ontopic: The Who... Ja, dat ken ik inderdaad wel. Hoewel ik alleen maar Tommy heb Als je even zin hebt een rustig aan te doen dan is het inderdaad prima vertoeven met The Who op.


FREEZE


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-04-2008 11:47 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2008 20:55 schreef Lionheart het volgende:
Ligt eraan, scaryperson is 13 en samen zijn ze 30, moet toch geen probleem meer zijn?


je bedoeld dat ze samen te oud zijn?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 08-04-2008 12:46 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

On to pik:
'Who's Last' maar weer eens uit de kast gehaald


10.10.1942 - 20.11.2011


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-04-2008 15:47 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 11:47 schreef Aaaarco het volgende:
je bedoeld dat ze samen te oud zijn?


Voor mij wel ja.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-04-2008 17:39 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 april 2008 10:55 schreef Litha het volgende:
Beetje dubbelop.


Sorry sorry.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 08-04-2008 20:30 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 12:46 schreef attematic het volgende:
On to pik:
'Who's Last' maar weer eens uit de kast gehaald


da's die live dubbelelpee toch?

Ik vind pete zo'n schel gitaargeluid hebben op die plaat, wel long live rock erop, da's dan wel weer gaaf


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2008 21:17 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2008 12:46 schreef attematic het volgende:
On to pik:
'Who's Last' maar weer eens uit de kast gehaald


Bleh, kutplaat.


Bareuh...


Litha
Usericon van Litha
Posted 10-04-2008 8:33 by Litha Wijzig reactieProfiel van LithaQuote dit berichthttp://www.lithadesign.nl

quote:
Op 8 april 2008 17:39 schreef De Tegenpartij het volgende:
Sorry sorry.





SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 11-04-2008 16:33 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



Shirt gekocht vorig jaar ahoy..
Treed er weleens in op is weer wat anders dan moord en doodslag

oja, quadrophenia en who's next zijn de beste platen vind ik persoonlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 11-04-2008 16:35]


Een kleine snol zit zo vol.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 11-04-2008 20:34 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht




gaaf shirt...


Herman van de bakker


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2008 13:13 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2007 12:49 schreef Staalman het volgende:
Ik kan echt niet tegen de zang van Daltrey, hij heeft zo'n vervelende triller in zijn stem... En dat zorgt er weer voor dat ik dus niet naar The Who luister.


Ach, verstand komt met de jaren.. Heb nu een paar platen van The Who en heb eigenlijk niet meer zo'n last van de zang van Daltrey. Keith Moon heeft mij doen overlopen.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 05-01-2009 22:34 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

dvd live in Killburn gehaald.

Ik zou graag willen zeggen dattie gaaf is, maar tis weer zo'n geldwolvenactie die we helaas goed kennen van the Who.

Laten we eerlijk wezen, een concert wat gebruikt moest worden voor de film Kids are allright, maar wat te slecht was bevonden om hiervoor te gebruiken, nu uitbrengen als een superconcert op dvd is al iets om achterdochtig van te worden... Extra's is een concert in het london colliseum in 1969. Leuk voor de fans om te hebben, maar het is beter audio dan video. En dan is zelfs de audio nog niet zo best...

maar ja, fan he... dus we kopen het wel weer...


Herman van de bakker


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 06-01-2009 7:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2008 17:44 schreef De Ulk het volgende:
Hm, 17, laat maar... Dat zou vrij pervers zijn...

Een vrouw die wat met jou wil moet sowieso smerig pervers zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-01-2009 16:05 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 22:34 schreef broer konijn het volgende:
dvd live in Killburn gehaald.

Ik zou graag willen zeggen dattie gaaf is, maar tis weer zo'n geldwolvenactie die we helaas goed kennen van the Who.

Laten we eerlijk wezen, een concert wat gebruikt moest worden voor de film Kids are allright, maar wat te slecht was bevonden om hiervoor te gebruiken, nu uitbrengen als een superconcert op dvd is al iets om achterdochtig van te worden... Extra's is een concert in het london colliseum in 1969. Leuk voor de fans om te hebben, maar het is beter audio dan video. En dan is zelfs de audio nog niet zo best...

maar ja, fan he... dus we kopen het wel weer...
Vind anders die tweede dvd stukken gaver dan die eerste, rockt de pan uit en ze waren nog erg gretig. Heb het idee dat ze op die eerste dvd er totaal geen zin in hadden en je kunt duidelijk zien dat het Moon z'n nadagen zijn en dan die opmerking van Townsend na een half uur.....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-01-2009 17:02 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php



vandaag eindelijk binnengekomen.


Een kleine snol zit zo vol.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-01-2009 17:49 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 06-01-2009 20:33 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2009 17:02 schreef SkinPeeleR het volgende:


vandaag eindelijk binnengekomen.


Wow, dies mooi...


Herman van de bakker


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 07-01-2009 11:11 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 6 januari 2009 20:33 schreef broer konijn het volgende:
Wow, dies mooi...


large 20 pleuri


Een kleine snol zit zo vol.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-01-2009 16:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2008 16:33 schreef SkinPeeleR het volgende:


Shirt gekocht vorig jaar ahoy..
Treed er weleens in op is weer wat anders dan moord en doodslag

oja, quadrophenia en who's next zijn de beste platen vind ik persoonlijk.


Ok... vampirefreaks?
Maar jij was dus 1 van die mensen die die shirts van 45 euro kochten? Echt de prijzen waren daar NIET normaal.
(Ik was er zelf ook alleen maar omdat ik gratis naar binnen kon)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-01-2009 20:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

45 euro.... Zit er goud in oid? Sjeez.

Ikzelf heb deze:



Die heb ik al tig jaar, ik weet niet eens meer waar ik 'em gekocht heb. Wel weet ik nog de laatste keer dat ik 'em droeg. Tijdens cd opnames in '95, dat heb ik nl op video staan. Toen was het shirt al stukgedragen, hehe.

Ligt veilig op zolder.

Broer konijn, ik had toch voor jou ook ooit een who shirt gekocht op één van m'n marine reizen? Ik dacht in Engeland.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 01-11-2009 9:45 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht




The who in lego, lol


Herman van de bakker


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 14-02-2010 21:34 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen