|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 nieuwe Ben Sherman polo's 1 Spirit of the streets polo Against God and Government |
|
Lacoste polo |
|
Mooi hoor! Fuck the world and fuck you |
|
Between The Buried And Me - Alaska Bleeding Through - The Truth Death - The Sound Of Perseverance Fear Factory - Transgression The Haunted - The Dead Eye Underoath - Define The Great Line Walls Of Jericho - With Devils Amongst Us All |
|
Goed spul Gister : indische rijsttafel + loempia yang zhing |
|
quote: Kook jij ooit welleens.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:hehe nou poe euh, weinig. Jah soms als de vrouw dr is, dan is't leuk om er wat moois van te maken |
|
Net binnen: -Johnny Cash girlie -Johnny Cash patch Besteld met de punten verdient op mijn werk: -Godfather box -Sex And The City box, alle seizoenen -Ecru kleurige handdoek -Scheerset van Rituals voor Vervallie. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-03-2007 19:02] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Hey lul, schiet eens op met dat shirt iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
patch: [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 22-03-2007 19:21] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Aids waarom vergeet ik dat iedere keer, maar ik maak het goed met je! Gekocht: Coldplay - X&Y En wat jeugdsentiment Nirvana - Incesticide Nirvana - Unplugged in New York |
|
quote:Bonus shirt? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zoek je nog iets? Ik heb nog zat shirts liggen en ik draag ze toch niet meer. |
|
quote:hehe was een geintje, maar stuur maar een lijstje anders... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb geen lijstje hoer. Maar ik doe er wel wat extra's bij! |
|
Watain - Sworn to the Dark, Taake - Nekro, Eluveitie - Spirit (ja, een oudje) en de nieuwe van Cirith Gorgor. Nu wachten op de andere bestelling (met de nieuwe Fluisterwoud) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Is die uit dan? |
|
Ja man weet je dat nog niet eens ?? tering, nep fan ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hou je smoel eens je begint me op de zenuwen te werken. Anders kom ik nu nog even naar die vuilnisbelt van je. |
|
quote:Ik heb echt mijn periode geloof ik Fuck the world and fuck you |
|
quote: Goed bezig Hoe is die Taake? Heb nog geen kans gehad om die door door m'n luidsprekers te laten waaien ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Perdition hearse - mala fide tape Nepenthe compilatie tape uit 1993 met oude demo nummers van: Archgoat, Marduk, Denial of God, Bestial Summoning, Varathron en side projecten van die bands. |
|
Fullmetal Alchemist manga vol. 6, 7, 8 en 9. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |