|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Britse detectiveseries heerechen, die dus ook Mijn broer heeft een tijdje geleden 2 seizoenen van A Touch of Frost gekocht. Ook een heel erg vermakelijke serie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik mag niks kopen, ik koop te veel dus nu moet ik werken en sparen en voor mn werk moet ik door een winkelstraat langs een winkel met de meest fantastische hooggehakte onoploopbare schoenen ooit die vlak bij de ingang staan en veel te duur zijn het leven is hard... |
|
plakbloemen en nepklimop heb de zomer in m'n bol^^ |
|
Ulver - Perdition City (limited version) She Said Destroy in Black New York |
|
Xasthur / Angra Mainyu split CD Verdunkeln - Verdunkeln CD #65/300 [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 09-03-2007 10:53] |
|
quote:Daar heb ik dus echt totaal geen last van. O wat is het toch fijn om een man te zijn |
|
Gisteren: een trainingsbroek 3 kaartjes voor MDB in Paradiso oh, en bier voor BUUUUUURRRRRRRMMMMMMMANNNNNNN en mezelf www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
hehehe -tequila |
|
Bela Fleck and the Flecktones - idem Bela Fleck and the Flecktones - Ten from little words Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: aap! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Gisteren: 2 Combi-kaartjes voor Metal Meltdown en Dutch Metalfest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Beter laat dan nooit Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
Een snelbinder en 2 handvaten voor de fiets. |
|
Net via de postbode binnen: Tig floppies en een efloppydrive voor m'n amiga 500. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Amiga 500 Wings heerchd SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nieuwe SOS, bakkie koffie en zo'n sandwich Bacon & ei. |
|
CD's: Hate Forest - Battlefields En uit nostalgische motieven: Hallows Eve - History Of Terror (4cd box) Infernäl Mäjesty - None Shall Defy |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vet! Zelf aangeschaft... bub |
|
Een fles Bunnahabhain 12 jaar oud. Een klein flesje Talisker 10 jaar oud. Cadeautjes voor Sdonasa en z'n pa. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Bayside - The walking wounded Masterplan - MKII Dead stop - Live for nothing Dying fetus - War of attrition I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
een nieuw stuur en een remvloeistof reservoir voor mijn inmiddels 27 jaar oude Honda cb750. |
|
quote: Gaaf man, nostalgia maximus !! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |