|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heersch! Ja Tymon tipte me ook al es over die Truth's. Gaaf man Eindversterker al voor de bakker dan? |
|
quote: You're gay! Against God and Government |
|
quote: Ha, hij heeft gister de drumopnames van Mindscan geco-engineerd in Excess. Kleine wereld Enne, ja, die Truths zijn zeker voor het geld echt NIET verkeerd. Het is bijna ongelooflijk dat ze die dingen zo goedkoop kunnen maken. quote: Dokter Tube heeft het een beeeeeeetje druk, zolang John zijn eindbak nog niet terug heeft hou ik die ENGL nog in huis. Ik vind hem fucking geweldig trouwens, wat een punch, de lage A is echt een trap in je maag gewoon. John gebruikt hem momenteel live, hij heeft op het podium ineens een stuk minder last van feedback.. Vaaaag.. Maar wel goed, hehe |
|
Cool Ja punchen kan die wel haha. Ik durfde de Deep-switch niet es te gebruiken |
|
Dat vind ik het mooiste knopje man Maar ik heb hem nog niet boven de 4 open gehad, kristus wat is dat al HARRRRRD zeg.. |
|
bloazen ftw!1 haha Cool man, dat je er happy mee bent :D Wat ook leuk is voor je sound is die hi-gain switch. Kun je het ook aardig verschillend mee laten klinken/aanvoelen. Ik had em eerst altijd aan voor een wat rauwere eindbuisoversturing in de sound. Later uit voor wat meer headroom. Maar daar heb je vast al mee geexperimenteerd hehe. [edit]@minder feedback, wat gebruikte John eerst dan? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2007 18:09] |
|
quote: Hm, vond ze ook niet slecht, maar nu ik er een poosje op gewerkt heb vind ik ze toch wel een erg hoof hi-fi gehalte hebben.. Veel laag, en naar mijn mening een niet zo heel gedefiniëerd hoog.. Maar je hebt wel gelijk kwa prijs/kwaliteit, dat kun je niet toppen!! Een verkoper zei ooit tegen mij "Behringer.. Ach, voor het geld koop je niets beters!" en daar heeft ie volkomen gelijk in, Behringer heerscht! Ik ben uiteindelijk voor de KRK RP8's gegaan, wilde sowieso actieve monitoren.. Maargoed, nu gaan we offtopic Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Rome - Confessions ( D'un Voleur D'Ames) SnowW.Wwhite - Wonderland Cirith Gorgor - Cirith Gorgor Cirith Gorgor/Mor Dagor - Demonic Incarnation/Memento Mori (7") Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Schijnt alleen dat ze naar verloop van tijd wel anders/minder gaan klinken. Mijn alesis ook merk ik hoor, maar toch. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Shining - V: Halmstad shirts: day of the dead rotting christ - pentagram spikes “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: WAT?!?!? Is-ie al uit???? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Jawel. |
|
OMGROFLPWNED!111!1! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een cd-rek. Er kunnen ongeveer 400 cd's in en heb nu ongeveer 90 metal cd's. Zal nog wel enkele jaartjes duren vooraleer het vol zit denk ik Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: dankt je signature |
|
Spitsbergen (reisgids van uitgever Bradt) |
|
Oath To Vanquish - Applied Schizophrenic Science Viel net op de mat, vanuit Engeland |
|
quote: Hou je smoel man, mongooltje |
|
Een plopkiller, jolijt! |
|
Age of Mythology + Titans Mooi weer is gay. |
|
Van m'n broer gekregen voor mn verjaardag. Plato - Politeia (Had hem al gelezen maar niet in bezit) Nietzsche - De geboorte van de Tragedie ( ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mp3 speler (kan ik tenminste naar slayer luisteren in de sportschool ipv die crap die ze daar draaien ), donkerblauwe gordijnen van satijn, volvo v70 station. |
|
Ff Utreg ingeweest vanmiddag -paar bruine schoenen -witte McGrecor polo met blauwe streepjes [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 14-04-2007 17:27] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Router/draadloos internet ding Laptop Cd opberg koffer 300 dvd hoezen Printer scanner in een. Ja, Computer beurs heerst |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |