|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grondverf, schuurpapier en kwast http://www.cultesdesgoules.nl.nu/ http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2521645 http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu |
|
net besteld; -Pizza Papa Luigi -Pizza Döner |
|
Gronibard - Satanic Tuning Club Belphegor - Pestapokalypse VI -Digipack- De wereld gaat naar de klote......Fijn om te weten, nog fijner om mee te maken. |
|
quote: Ja, ik zie er ook altijd zat voorbij komen, maar eens tel aanschaffen. Wele isecht gaaf? En zojuist op ebay: Om m'n amiga 500 op de tv aan te sluiten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Een nieuwe HD, aangezien de onze dit weekend crashte De computer overigens nog wel weer ff aan de praat gekregen en alles kunnen kopiëren naar de server . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Een Sony Ericsson W880i.. Wat een heerschding zeg!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Incantation - Onward to Golgotha Zyklon - Disintegrate Anthrax - The Greater of Two Evils ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mijn favorieten: Bill & Ted's Excellent Adventure Chip's Challenge Crystal Mines II Gates of Zendocon Todd's Adventures in Slime World Xenophobe Zarlor Mercenary Maar er zijn vast nog meer toffe die ik nog niet gespeeld heb... Zenial |
|
quote: Scrapyard Dog, Rygar en Rampage zijn ook geweldig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hmm ik heb even 1250 Zweedse kronen gehaald. Voel me zo rijk Wat spullen uit de feestwinkel gehaald. Reisboekje van Stockholm. Vertaalboekje Stockholm. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
God Dethroned-into the lungs of hell 2lp verder avier papier en een pen |
|
quote: Die oordopjes zijn kut.. Ik heb de sony ericsson W850i en daar zaten ze ook bij. Het is de lichtinval ;') |
|
Ulver - Kveldsanger eerste druk CD Urfaust / Circle of Ouroburous - Auerauege Raa Verduistering LP Fluisterwoud / Sauron - Split 7" EP Secrets of the Moon - The Exhibition 10" EP She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Beetje dun voor een walkman, niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:1983 roept u |
|
quote: Nog niet getest (schijnen wel andere te zijn overigens!), maar aangezien ik er een andere koptelefoon in kan doen én er een bon bij zat voor een gratis Sennheiser koptelefoon maak ik me geen zorgen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
LG L1919S 19" tft Je moeder. |
|
- nieuwe sportschoenen (Adidas) - nieuwe sokken - glazen schaaltjes - heel veel lekkere, doch gezonde dingen ..."Hate can only create more hate"... |
|
woei! ojas, ook nog gekocht: nieuwe geluidskaart, mn line in was naar de kløte Je moeder. |
|
Mijn nieuwe Ikea kasten zijn eindelijk binnen! whoohoo |
|
amateur! verval had er meer en meteen helemaal vol. Fuck the world and fuck you |
|
kasten van verval zijn ook stuk strakker hehe, die ikea dingen zijn kut. |
|
quote: niks mis mee hoor, wat is daar nou zo kut aan? ze zijn simpel, goedkoop en handig |
|
Het kutte eraan is dat ze lelijk zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |