|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Pa: Alle CD's die goedkoop in de winkel liggen en beetje softe rock, wat blues. Ma: Blues, hardrock, klassiek. Broertje: Sjeesus... trance, dance, negermuziek, nu-metal en een beetje gewone metal. Hammerfall, Nightwish voorzover je het metal kunt noemen. Ikke: Black Fucking Metal, Black Christcrushing Metal, Black Satanic Metal, en Bon Jovi! |
|
me oom heeft een METAL opnamen studeo (weet niet waar) en hou zelf wel van DEATH metal en dat nine inch nale shit.. Godverdommen.. |
|
Zussen: top40 zooi.. soms nog wat alternatiefs, alst maar uit de top40 is Mams: Classic FM, en syradio in de auto Paps: is 49 maar heeft voor zijn doen wel smaak Iced Earth, Edguy, The Scorpions, Within Temptation, Nightwish, Sonata Arctica, Rhapsody, Stratovarius, Hammerfall en ga zo maar door en ik zelf natuurlijk de meeste metalsoorten |
|
Mn moeder: niet speciaal een muzieksoort, zolang 't maar vrolijk is. Stiefvader: vooral muziek als de Beatles, beegees, maar ook bijvoorbeeld Micheal Jackson, of af en toe wat Deep Purple. (jongste)Stiefbroer: rap, hip-hop, R&B en alles wat eromheen zit en ermee te maken heeft (deze kerel heeft absoluut geen smaak...). (oudste)Stiefbroer: Trance etc... Mn vader: Eigenlijk zo ongeveer alles, van country tot metal, maar de laatste tijd is het vooral (oude) Metallica (hij weigert tegenwoordig iets anders dan kill 'Em All of Master of Puppets te draaien in zijn wagen, tot mijn grote genoegen ) Helaas kunnen ze metal niet echt waarderen hier (ik woon bij mijn moeder en stiefvader), maar in het geval van mijn stiefbroer is dat niet bijzonder erg, ik vind het zo af en toe wel vermakelijk hem te ergeren met een flinke dosis "achterlijke krijsherrie" wanneer hij bijvoorbeeld in de vroege middag nog ligt te slapen of mijn kamer binnenstormt om vervolgens de rest van de dag plaats te (willen) nemen achter de pc. |
|
quote:Jezus, ik heb medelijden met je! |
|
quote: Ten 1e: het is Nine Inch Nails Ten 2e: Het is GEEN shit |
|
quote: WEL |
|
quote: NIETUS |
|
quote: WEL! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Kom op kinders, even ontopic mn zusje(14) luistert naar musicalmuziek, en af en toe ook wat metal mn pa(51) luistert heel veel van die sixties en seventies muziek en mn ma(50) luistert met mn pa mee... |
|
quote: NIET |
|
quote:WEL! Eh, waar gaat dit over? |
|
quote: NIETUS Weet ik veel ... |
|
WEL AAAAGHHHH ging over NiN Oh, on topic: mijn ooms en tantes luisteren geen muziek. Ten minste, de kant van de familie waar we WEL contact mee hebben. |
|
Ok.. iets anders dan.. wel on topic: Wat zijn de beste (of minst slechte) cd's die iemand uit je famillie onlangs heeft aangeschaft? PA: Leonard Cohen - Ten New Songs Discovery of Heaven - Soundtrack BROERTJE: Enkele jungle/trance/whatever achtige cd's die ik soms wel even kan waarderen.. maar die komen bij hem meestal in bulk-mp3 KAT: Die koopt geen muziek. |
|
Zus: Soundtrack Lord of the Rings Broer: - Broertje: Him - Deep shadows, brilliant highlights Moeder: Nog nooit een cd gekocht Vader: - Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mijn broertje (16) draait selectief spul uit de top 40, wat hij zelf leuk vindt en niet wat toevallig op nr 1 staat. Nieuwe COF kan hij wel mee lachen (hij heeft From the Cradle... zelfs op minidisc gezet ). Zusje (9) luistert wat ze veel hoort (van Andre Rieu tot K-otic). Moeder (euuuuhhhm... 43?) luistert instrumentaal, rustig, orkesten, ook within temptation en therion vond ze wel mooi . Vader (46) luistert Doe Maar, U2, Van Halen, metallica en Iron Maiden kan hij ook wel aanhoren. Dus het zit wel goed (relatief gezien), alleen ik vrees voor mijn zusje... |
|
quote:Ja, die kan natuurlijk 2 kanten opslingeren... 1 tip: Ga haar niet pushen. Subtiliteit is het sleutelwoord. |
|
quote: Hehe Ze moet het helemaal zelf weten/vinden hoor. Tegen de tijd dat zij gaat puberen (en allemaal vriendjes mee naar huis gaat nemen en zo) ben ik sowieso uit huis... Dus ik merk het wel wat het wordt. |
|
Broertje (25) : metal Mamma (49): betere country Pappa (54): tja, laat zich het beste omschrijven als sky-radio-muziek. Overigens kan mijn moeder muziek als bijv. de oudere amorphis en paradise lost wel waarderen, maar mijn vader totaal niet. No regrets and no remorse... |
|
quote: Heu... hoe gaat zoiets in z'n werk dan? |
|
LOL |
|
hehe dat zal vast geen john denver zijn mijn pappie luistert ook nog wel us dark mutation hehe en vind het nog mooi ook. verder eigelijk meer opera en klassieke muziek. so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
quote:Waarschijnlijk zegt hij dat alleen omdat z'n lieve meisje er in zit. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |