IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Familie en muziek Vorige pagina | Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 29-01-2002 8:26 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

mijn ouders smartlappen maar ze zijn al 76
kinderen trance
vrouw celine dion
ikzelf blackmetal
dan heb ik nog 2 beroemde neefs alex en edward en die spelen in VANHALEN

welcome to hell,fuckin, hell yeah

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 14:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Pa: Alle CD's die goedkoop in de winkel liggen en beetje softe rock, wat blues.
Ma: Blues, hardrock, klassiek.
Broertje: Sjeesus... trance, dance, negermuziek, nu-metal en een beetje gewone metal. Hammerfall, Nightwish voorzover je het metal kunt noemen.
Ikke: Black Fucking Metal, Black Christcrushing Metal, Black Satanic Metal, en Bon Jovi!

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 29-01-2002 14:28 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

me oom heeft een METAL opnamen studeo (weet niet waar) en hou zelf wel van DEATH metal en dat nine inch nale shit..

Godverdommen..

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 29-01-2002 14:45 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Zussen: top40 zooi.. soms nog wat alternatiefs, alst maar uit de top40 is
Mams: Classic FM, en syradio in de auto
Paps: is 49 maar heeft voor zijn doen wel smaak Iced Earth, Edguy, The Scorpions, Within Temptation, Nightwish, Sonata Arctica, Rhapsody, Stratovarius, Hammerfall en ga zo maar door
en ik zelf natuurlijk de meeste metalsoorten

Warheart
Usericon van Warheart
Posted 29-01-2002 14:45 by Warheart Wijzig reactieProfiel van WarheartQuote dit bericht

Mn moeder: niet speciaal een muzieksoort, zolang 't maar vrolijk is.
Stiefvader: vooral muziek als de Beatles, beegees, maar ook bijvoorbeeld Micheal Jackson, of af en toe wat Deep Purple.
(jongste)Stiefbroer: rap, hip-hop, R&B en alles wat eromheen zit en ermee te maken heeft (deze kerel heeft absoluut geen smaak...).
(oudste)Stiefbroer: Trance etc...
Mn vader: Eigenlijk zo ongeveer alles, van country tot metal, maar de laatste tijd is het vooral (oude) Metallica (hij weigert tegenwoordig iets anders dan kill 'Em All of Master of Puppets te draaien in zijn wagen, tot mijn grote genoegen )

Helaas kunnen ze metal niet echt waarderen hier (ik woon bij mijn moeder en stiefvader), maar in het geval van mijn stiefbroer is dat niet bijzonder erg, ik vind het zo af en toe wel vermakelijk hem te ergeren met een flinke dosis "achterlijke krijsherrie" wanneer hij bijvoorbeeld in de vroege middag nog ligt te slapen of mijn kamer binnenstormt om vervolgens de rest van de dag plaats te (willen) nemen achter de pc.

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 17:16 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 januari 2002 14:45 schreef Warheart het volgende:
Mn moeder: niet speciaal een muzieksoort, zolang 't maar vrolijk is.
Stiefvader: vooral muziek als de Beatles, beegees, maar ook bijvoorbeeld Micheal Jackson, of af en toe wat Deep Purple.
(jongste)Stiefbroer: rap, hip-hop, R&B en alles wat eromheen zit en ermee te maken heeft (deze kerel heeft absoluut geen smaak...).
(oudste)Stiefbroer: Trance etc...
Mn vader: Eigenlijk zo ongeveer alles, van country tot metal, maar de laatste tijd is het vooral (oude) Metallica (hij weigert tegenwoordig iets anders dan kill 'Em All of Master of Puppets te draaien in zijn wagen, tot mijn grote genoegen )

Helaas kunnen ze metal niet echt waarderen hier (ik woon bij mijn moeder en stiefvader), maar in het geval van mijn stiefbroer is dat niet bijzonder erg, ik vind het zo af en toe wel vermakelijk hem te ergeren met een flinke dosis "achterlijke krijsherrie" wanneer hij bijvoorbeeld in de vroege middag nog ligt te slapen of mijn kamer binnenstormt om vervolgens de rest van de dag plaats te (willen) nemen achter de pc.
Jezus, ik heb medelijden met je!

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 29-01-2002 18:02 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 14:28 schreef Pandaemonaeon het volgende:
en dat nine inch nale shit..

Ten 1e: het is Nine Inch Nails
Ten 2e: Het is GEEN shit

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 18:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 18:02 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Ten 1e: het is Nine Inch Nails
Ten 2e: Het is GEEN shit

WEL

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 18:07 schreef Dwaallicht het volgende:
WEL

NIETUS

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-01-2002 19:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 18:32 schreef Jenje het volgende:
NIETUS

WEL!

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Shisha
Fly on a rainbow dream...
Usericon van Shisha
Posted 29-01-2002 19:17 by Shisha Wijzig reactieProfiel van ShishaQuote dit bericht

Kom op kinders, even ontopic

mn zusje(14) luistert naar musicalmuziek, en af en toe ook wat metal
mn pa(51) luistert heel veel van die sixties en seventies muziek
en mn ma(50) luistert met mn pa mee...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 19:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 19:04 schreef Vampie het volgende:
WEL!

NIET

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 19:31 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 januari 2002 19:30 schreef Jenje het volgende:
NIET
WEL!

Eh, waar gaat dit over?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2002 19:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 19:31 schreef Vargen666 het volgende:
WEL!

Eh, waar gaat dit over?

NIETUS

Weet ik veel ...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 19:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WEL

AAAAGHHHH

ging over NiN
Oh, on topic: mijn ooms en tantes luisteren geen muziek. Ten minste, de kant van de familie waar we WEL contact mee hebben.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-01-2002 20:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok.. iets anders dan.. wel on topic:

Wat zijn de beste (of minst slechte) cd's die iemand uit je famillie onlangs heeft aangeschaft?

PA:
Leonard Cohen - Ten New Songs
Discovery of Heaven - Soundtrack

BROERTJE:
Enkele jungle/trance/whatever achtige cd's die ik soms wel even kan waarderen.. maar die komen bij hem meestal in bulk-mp3

KAT:
Die koopt geen muziek.

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-01-2002 21:07 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Zus: Soundtrack Lord of the Rings
Broer: -
Broertje: Him - Deep shadows, brilliant highlights
Moeder: Nog nooit een cd gekocht
Vader: -

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-01-2002 22:13 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Mijn broertje (16) draait selectief spul uit de top 40, wat hij zelf leuk vindt en niet wat toevallig op nr 1 staat. Nieuwe COF kan hij wel mee lachen (hij heeft From the Cradle... zelfs op minidisc gezet ).
Zusje (9) luistert wat ze veel hoort (van Andre Rieu tot K-otic).
Moeder (euuuuhhhm... 43?) luistert instrumentaal, rustig, orkesten, ook within temptation en therion vond ze wel mooi .
Vader (46) luistert Doe Maar, U2, Van Halen, metallica en Iron Maiden kan hij ook wel aanhoren.

Dus het zit wel goed (relatief gezien), alleen ik vrees voor mijn zusje...

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 22:15 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 januari 2002 22:13 schreef TNightmare het volgende:
Dus het zit wel goed (relatief gezien), alleen ik vrees voor mijn zusje...
Ja, die kan natuurlijk 2 kanten opslingeren... 1 tip: Ga haar niet pushen. Subtiliteit is het sleutelwoord.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-01-2002 22:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 22:15 schreef Vargen666 het volgende:
Ja, die kan natuurlijk 2 kanten opslingeren... 1 tip: Ga haar niet pushen. Subtiliteit is het sleutelwoord.

Hehe

Ze moet het helemaal zelf weten/vinden hoor. Tegen de tijd dat zij gaat puberen (en allemaal vriendjes mee naar huis gaat nemen en zo) ben ik sowieso uit huis... Dus ik merk het wel wat het wordt.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 29-01-2002 22:26 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Broertje (25) : metal
Mamma (49): betere country
Pappa (54): tja, laat zich het beste omschrijven als sky-radio-muziek.

Overigens kan mijn moeder muziek als bijv. de oudere amorphis en paradise lost wel waarderen, maar mijn vader totaal niet.

No regrets and no remorse...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-01-2002 22:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Mamma (49): betere country

Heu... hoe gaat zoiets in z'n werk dan?

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 22:47 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

LOL

Diabolyk
Flikker op met je ondertitel
Usericon van Diabolyk
Posted 29-01-2002 22:48 by Diabolyk Wijzig reactieProfiel van DiabolykQuote dit bericht

hehe dat zal vast geen john denver zijn

mijn pappie luistert ook nog wel us dark mutation hehe en vind het nog mooi ook.
verder eigelijk meer opera en klassieke muziek.

so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man...

Vargen666
Usericon van Vargen666
Posted 29-01-2002 22:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 29 januari 2002 22:48 schreef Diabolyk het volgende:
mijn pappie luistert ook nog wel us dark mutation hehe
Waarschijnlijk zegt hij dat alleen omdat z'n lieve meisje er in zit.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com