|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zusje(13):britney spears(bwahaha) broer(15):metallica, system of a down, blind guardian zus(16)adio(sky radio hahahaha) broer(18):u2, travis ikzelf(13):metallica, blind guardian, rammstein, system of a down, manowar, fear factory, steve vai, en heel veel meer... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
o ja: vader: klassiek, orgelmuziek moeder:klassiek, rustig metallica(!)koormuziek www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
als je op 'wijzig' klikt kun je je bericht veranderen ipv er een nieuw bericht van te maken |
|
vader/moeder : jaren 60 zusjes(13): alles wat in de top fukking 40 staat. me broertje(16) sja.. die speelt alleen maar op de N64 |
|
Broer (19): Black, death metal Broer (21): Muse, Incubus... Vader (49): Klassiek, blues, jazz.. METAL!! ( van Morbid Angel en Dimmu tot Tool en Black Sabbath) Moeder(48): Klassiek, blues, jazz, new age en Skyradio Jaja, ik heb een gave pa [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 29-04-2002 18:25] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Broer : Van die rapper Nelly ( ) tot Supertramp. Moeder : Michael Jackon, Celine Dion... Pa : Rolling Stones, Dire Straits, The Beatles.. |
|
quote: Zeg, misschien een stomme vraag hoor, maar woon jij toevallig in Boskoop? Sorry voor de offtopicreactie, mensen... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Mijn broertje (18) is zown R&B figuur. Maar luistert verder ook wel naar wat top 40 shit. Mijn moeder luistert eigenlijk van alles... veel klassiek, opera shit... ze doet verder aan buikdansen (ja, dat is heel erg, vooral als ze voor je neus gaat staan "oefenen" en je dwingt er naar te kijken, tot je dan uiteindelijk toch maar afdruipt naar je kamertje) en luistert dus vaak naar Arabische muziek. Nu heeft ze een cd getiteld "voices" die ze voortdurend draait, met van alles, van Celine Dion tot Quee(r/n). Mijn vader, tja, geen idee eigenlijk, jaren 50 muziek... Hij is nogal nostalgisch wat dat betreft. En klassiek. Dead things grow from deep inside... |
|
Pa: Misanthropic Black Metal Ma: NSBM Broertje: van die negerzooi.... |
|
moeder: wereldmuziek, afrikaanse muziek en country vader: country en vogelgeluid-opnames broer: ongeloofwaardig; maar hij luisterd helemaal niets !!! ik: metal en Rock n'Roll [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Moeder Radio 10 fm (40) Vader Radio 10 fm (39) Zus Trance Dance Teckno.. (21) Robin METALLLLL!!!!!!!! (16) [fluister]Zal ik erbij zeggen dat ik robin ben ? neu!![/fluister] [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 30-04-2002 16:46] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: TOTALE CHAOS Ahum, dat sloeg dus op de tekst, die Pand... Heterosforus net op tijd veranderde. [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 30-04-2002 16:49] |
|
quote: jah toevallig wel!! hoe raad je et.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
m'n zus: nederlandstalig m'n pa: skyradio m'n ma: skyradio, piazola, rammstein maar m'n pa loopt altijd met mijn muziek mee te neurien tijdens de afwas |
|
Zusje (15): NU-metal, maar ze steelt soms ook mijn Cd's van Fintroll, Rakoth, Moonsorrow en Thyrfing enzo, dus dat kan nog goedkomen Moeder (43): Skyradio, Nederpop, maar ook zooi als Queen, de Golden Earring enzo (ofwel haar jeugdmuzie) en Rammstein en de rustigere nummers van zowel mijn zusje als mijn cd's zegt ze ook te waarderen. Vader (45): Arrow Classic Rock, soms Skyradio, cd's van Deep Purple, the Stones en ook Queen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Pa (45): Oude rock (Deep Purple, Status Quo, e.d) en dingen als The Beatles, The Rolling Stones. Maar ook nederlandstalig en heel fout spul als Abba en The Carpenters enzo. Ma (45): Alles wat pa luistert, plus Sky Radio. Broertje (15): Rap. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 11-07-2002 22:47] |
|
-Vader(41): ouwe Metallica, Rolling Stones, Pink Floyd etc... -Moeder(41): Andrea Boticelli, Pavarotti, Eros Ramazotti... brrrr... -Broertje (18): alles wat op house en trance en van die shit lijkt... zolang er maar basdreunen inzitten. -Zusje (15): Twarres en ander sentimenteel geneuzel, nu ook beetje WT zelfs... Ik heers dus, zonder enige twijfel. |
|
moeder: tango en klassiek, opera's stiefpa: niks, en als ie wel wat luistert, dan is het Queen, Meat Loaf e.z.v. dat was mijn familie |
|
quote: En je hebt een zus die Hester heet hè? Ha, ik ken jou "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
Vader : vanalles wat ....maar houd ook van rock zoals bv de chilli peppers en dat soort dingen. Moeder : houd ook van vanalles....het liefste ook wat meer rock-achtig spul. Broer I : HipHop, house en dance en dat soort dingen...maar kan sommige metal dingen ook wel waarderen. Broer II : Luistert naar alles behalve jazz en klassiek. Heb eeb oom die altijd een hele grote fan van Ozzy is geweest |
|
Moeder (47): Boudewijn de Groot, tegenwoordig 3 fm. en verder nix Vader (49): (toen ie "klein" was zoals hij zegt) Slayer, Black Sabbath, Deep Purple, Pink Floyd (jaha koele vader! ) Moi: Metal...stomme vraag... |
|
Vader: Niet echt actief bezig met muziek, maar: kleinkunst en alles dat vóór de jaren '60 gemaakt werd (héél soms ook wel eens een recenter top-40-liedje) Radio 2 dus. Moeder: (ook niet actief bezig) Vanalles (van Black Sabbath naar Leonard Cohen over disco naar hedendaagse commerciële muziek). Broer: Kleinkunst en jaren '80, met af en toe een uitstapje naar zijn tijd van rock. Zus: StuBru-mens, maar dan wel de betere (zover als die er dan al zijn), met soms ook een voorliefde voor oudere liedjes. |
|
vader: led zeppelin, rolling stones etc moeder: hetzelfde als mijn vader met klassieke muziek erbij zusje: top40 muziek met uitstapjes naar korn ik: metal, grunge, alternative en wat rapcore |
|
Oma - Old school death metal Opa - Raw satanic black fukking metal sebinsagoil |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |