IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Familie en muziek Vorige pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 12-07-2002 17:40 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 17:35 schreef Metal Mark het volgende:
Oma - Old school death metal
Opa - Raw satanic black fukking metal

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Nix
Usericon van Nix
Posted 12-07-2002 17:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Mamsie (oud): vanalles, soms es AF en WT
Papsie (ouder) : Cher
Broer (17): TRance

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-07-2002 17:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

moeder: wat metal klaar

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-09-2002 11:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

mijn moeder vind dus finntroll goed, wt , cruachan, iced earth, sonata artica, magog(swe), troll, otyg, the gathering enzo daarnaast nog klassieke muziek en volksmuziek, griekse muziek. etc

en daarna heb ik nog heel veel zussen, maar daar weet ik het niet zo goed van die zijn allemaal het huis uit.
Van eentje weet ik dat die naar The corrs luisterd en naar The golden earring

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2002 11:42 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bij mij thuis worden bands als Nightwish en Blind Guardian al als takkeherrie beschouwd

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-09-2002 11:45 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Vader: After forever, Pink floyd, Santana en vind Marcel Coenen helemaal te gek

Moeder: After forever, Penumbra, Rhapsody, Nightwish, Iced earth, Dakrua, Dimmu borgir, en Burzum vind ze ook goed....

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 07-09-2002 11:46]

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-09-2002 11:48 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 11:42 schreef Sjaan het volgende:
Bij mij thuis worden bands als Nightwish en Blind Guardian al als takkeherrie beschouwd

Mijn moeder beschouwt niets als takkeherrie, mar het duurde even voor mijn moeder wende aan de zang van Cannibal Corpse kan ze niet echt wennen, maar ze vind de band zelf wel heel bruut, maar ze vind de stem van Varg weer wel goed en origineel

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 07-09-2002 11:53]

FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 08-09-2002 15:36 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Vader(46): beatles, rolling stones, deep purple, abba, within temptation, jeff wayne
Moeder(46): radio, abba, frans bauer etc.
Zus(18): Bon Jovi, Robbie Williams, Beegees
Zusje(15): Metal

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-09-2002 17:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Mijn moeder is helemaal niet geinterreseerd in muziek.

Mijn paps luister naar zijn oude LP's (klassiek &/of beatle-achtig). En natuurlijk alle mooie stukjes die veelvuldig voorkomen in de muziek waar in naar luister (MDB - For my fallen angel, vind ie prachtig)

Maar het is wel handig dat als ik in de kamer zit met bikkelhard 'Sammath - Verwoesting' op; dat mijn moeder gewoon op de bank gaat zitten lezen, zonder er iets van te zeggen ... zover zijn ze de herrie al gewend

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com