|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou! Hou je mond dan ook |
|
Ik ga een topic openen waarin ik me ga ergeren aan mensen die tussendoor SLAYER roepen... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*ahum* Bruce Banner |
|
SLAAAAAAY000000000000000000RRRRRRR!!!!!!!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote:of op een toon waar de bierglazen van barsten: METAAAAAALLLLLLL!!!!! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Gelukkig doe ik beide nooit... [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 29-03-2007 10:24] |
|
Lol, ik zal even kijken of ik van de video opnames van zaterdag wat audio samples kan knippen, eens kijken wat je dr dan nog van vindt, hehe |
|
quote: bijde? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoerig! Damn, ik ben echt niet wakker vanmorgen |
|
quote: Met oordoppen in vang je anders prima gesprekken op, ook al sta je vooraan. Of wat dacht je van gillende meiden, keer op Waldrock bij een band.. bij elke beweging van een bandlid gingen ze gillen. |
|
quote:En in dat geval is het niet alleen het publiek maar ook Danny Cavanagh kan zich er enorm over opwinden. Die heb ik toch al meer dan eens op redelijk getergde wijze zijn ongenoegen hierover kenbaar horen maken. En terecht als je het mij vraagt. Komt behoorlijk respectloos naar de band over. |
|
Nou idd. In de baroeg ooit gezien met Antimatter. Toen zijn op zijn verzoek de deuren tussen het zaal en kroeg gedeelte zelfs gesloten. En terrecht ook. Want het stoorde op dat moment echt enorm. |
|
Dan heeft de TS dus een goed punt. In de openingspost staat nergens dat het over metal gaat... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mond dicht! |
|
Ik val altijd over het geslurp aan bierglazen tijdens concerten. Vind het ZOOOOO storend. Bruce Banner |
|
Ik val alijd over de glazen zelf... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bij sommige concerten erger ik me altijd aan zangers die hun bek open doen ... |
|
Of wat dacht je van die lui die altijd van die shoarma en bierscheten laten tijdens een concert, omdat je het dan toch niet hoort (maar verdomme, wel ruikt.. bah!) |
|
|
|
quote: ^^ |
|
quote: Dat is vies Jenje! Neem je met een slok van je biertje, tegelijk een teug van die rottende lucht van degene die voor je staat. |
|
Ik vind het wel lekker ruiken eingelijk ... |
|
Zo vind ik Roel altijd in het donker... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Jij zit er ook wel voor op de goeie hoogte hé? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |