IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Praten tijdens concerten Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2007 13:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-03-2007 13:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2007 13:25 schreef Argus het volgende:
Zo vind ik Roel altijd in het donker...
Aha, vandaar dat geruft bij Novembers Doom in Helmond



Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 29-03-2007 13:38 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 13:25 schreef Argus het volgende:
Zo vind ik Roel altijd in het donker...
arme Dentz zaterdag!


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-03-2007 13:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 13:28 schreef Audiophile het volgende:
Jij zit er ook wel voor op de goeie hoogte hé?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-03-2007 13:57 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik snap de ophef van de topicstarter niet helemaal. Als je je al ergert aan het praten bij een concert, wat doe je er dan nog.

Wat erger is hahaha is dat als er van de mensen met langhaar voor je staan en steeds hun haar met een headbangende beweging goed moeten doen, en dan met hun haar in mijn bier zitten.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-03-2007 13:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Smerig is dat ja, bier in mijn haar.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-03-2007 14:00 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 13:59 schreef spectre het volgende:
Smerig is dat ja, bier in mijn haar.


Krijg je toch je mooie glans van in je haar.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-03-2007 14:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

waar blijft het topic roken tijdens concerten of sandalen tijdens concerten en als belangrijkste de onmogelijkheid van pizza bestellen tijdens concerten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-03-2007 14:13 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 14:11 schreef ElitE het volgende:
waar blijft het topic roken tijdens concerten of sandalen tijdens concerten en als belangrijkste de onmogelijkheid van pizza bestellen tijdens concerten.


Vind roken wel lekker bij een goed stukje muziek.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-03-2007 16:16 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 maart 2007 14:11 schreef ElitE het volgende:
waar blijft het topic roken tijdens concerten of sandalen tijdens concerten en als belangrijkste de onmogelijkheid van pizza bestellen tijdens concerten.




...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 29-03-2007 16:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t meest storende is toch wel dat sommige mensen altijd zo stampvoeten als ze aan t pogoën zijn...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-03-2007 16:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik stoor me vooral aan het feit dat internetwarriors zoals Psychonaut heel soms hun kamertje afkomen om een concert te bezoeken

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-03-2007 16:28]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-03-2007 20:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Hm, zit anders best wat in, alleen erger ik me niet zozeer aan het praten, maar meer dat mensen voor me telkens met de koppen naar elkaar toe gaan om wat tegen elkaar te zeggen. Dan moet ik dus er omheen kijken als ik het podium wil zien. En zeg niet, ga dan ergens anders staan, want meestal ben ik allang blij als ik een plek heb gevonden met niet zo heel grote mensen voor me ( ik ben namelijk niet zo heel erg van de grote), dus dan ga ik daar niet weg. Maar als dan die koppen 1014 X naar elkaar toe gaan onder 1 nummer.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-03-2007 21:39 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Nou als jullie nou zorgen voor de passende conventie. Maak ik nog een gezellig praatje met de buurvrouw .

Nu is een metal concert helemaal niet te vergelijken met naar de film/theater/klassiek concert gaan. Lijkt me logisch.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


WMP
Usericon van WMP
Posted 29-03-2007 22:51 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik erger me aan mensen tijdens een concert.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-03-2007 22:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Awwwwww, jij misantroopje!



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2007 22:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 22:51 schreef WMP het volgende:
Ik erger me aan mensen tijdens een concert.
Je ziet dan ook liever dat de muziek van cd gespeeld wordt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2007 22:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 22:58 schreef Audiophile het volgende:
Awwwwww, jij misantroopje!
Nee, ik.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 29-03-2007 23:01 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 29 maart 2007 22:59 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, ik.

Familie?



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2007 23:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 23:01 schreef Audiophile het volgende:
Familie?
Nee, ik heb geen familie. Familie zijn mensen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 29-03-2007 23:03 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Soms zijn mensen best vermakelijk bij concerten hoe ze zich gedragen. Afgelopen zaterdag heerlijk mensen uitgelachen dat ze met de oordopjes in hun oren hun eigen muziek stonden te luisteren bij een bandje.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2007 23:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ahaha ja man.. haha oordoppen in.. haha.
Ze horen je toch niet, kun je ze mooi stoer uitlachen.. hahaah ha.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2007 23:07]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-03-2007 23:06 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Als in oordoppen van een walkman/mp3 speler ofzo?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-03-2007 23:06 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik kijk bij een concert nooit naar andere mensen. Maar ik ga dan ook niet naar concerten in een kroeg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-03-2007 23:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ja gewoon hun eigen muziek meegenomen, ipod natuurlijk.. jij met je walkman.. pff


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen