|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote:arme Dentz zaterdag! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik snap de ophef van de topicstarter niet helemaal. Als je je al ergert aan het praten bij een concert, wat doe je er dan nog. Wat erger is hahaha is dat als er van de mensen met langhaar voor je staan en steeds hun haar met een headbangende beweging goed moeten doen, en dan met hun haar in mijn bier zitten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Smerig is dat ja, bier in mijn haar. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Krijg je toch je mooie glans van in je haar. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
waar blijft het topic roken tijdens concerten of sandalen tijdens concerten en als belangrijkste de onmogelijkheid van pizza bestellen tijdens concerten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vind roken wel lekker bij een goed stukje muziek. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
t meest storende is toch wel dat sommige mensen altijd zo stampvoeten als ze aan t pogoën zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik stoor me vooral aan het feit dat internetwarriors zoals Psychonaut heel soms hun kamertje afkomen om een concert te bezoeken [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-03-2007 16:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hm, zit anders best wat in, alleen erger ik me niet zozeer aan het praten, maar meer dat mensen voor me telkens met de koppen naar elkaar toe gaan om wat tegen elkaar te zeggen. Dan moet ik dus er omheen kijken als ik het podium wil zien. En zeg niet, ga dan ergens anders staan, want meestal ben ik allang blij als ik een plek heb gevonden met niet zo heel grote mensen voor me ( ik ben namelijk niet zo heel erg van de grote), dus dan ga ik daar niet weg. Maar als dan die koppen 1014 X naar elkaar toe gaan onder 1 nummer. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nou als jullie nou zorgen voor de passende conventie. Maak ik nog een gezellig praatje met de buurvrouw . Nu is een metal concert helemaal niet te vergelijken met naar de film/theater/klassiek concert gaan. Lijkt me logisch. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik erger me aan mensen tijdens een concert. |
|
Awwwwww, jij misantroopje! |
|
quote:Je ziet dan ook liever dat de muziek van cd gespeeld wordt? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee, ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Familie? |
|
quote:Nee, ik heb geen familie. Familie zijn mensen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Soms zijn mensen best vermakelijk bij concerten hoe ze zich gedragen. Afgelopen zaterdag heerlijk mensen uitgelachen dat ze met de oordopjes in hun oren hun eigen muziek stonden te luisteren bij een bandje. |
|
Ahaha ja man.. haha oordoppen in.. haha. Ze horen je toch niet, kun je ze mooi stoer uitlachen.. hahaah ha. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-03-2007 23:07] |
|
Als in oordoppen van een walkman/mp3 speler ofzo? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik kijk bij een concert nooit naar andere mensen. Maar ik ga dan ook niet naar concerten in een kroeg. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja gewoon hun eigen muziek meegenomen, ipod natuurlijk.. jij met je walkman.. pff |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |