|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Walkman is anders weer hartstikke hip, hoor. Ozo. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Zelfs ik heb laatst een walkman gebruikt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Amen. Jezus zeg, sommige mensen ergeren zich ook overál aan. Overigens kun je op de concerten waar ik doorgaans heenga elkaar niet echt verstaan. En als dat al wel kan, dan heeft degene die daar weer naast staat er echt geen last van hoor. Óf je bent een enorme mierenneuker natuurlijk. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ojawel, met een beetje oordoppen kun je het gesprek prrrrrima volgen helaas. |
|
quote: Ah, ik vergeet altijd m'n oordoppen, dan zal dát het zijn. Maar echt, ik heb me er nog nooit aan geërgerd. Maar nu klets ik zelf ook vrij veel. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ach ja, mensen die stinken hebben meestal zelf ook geen last van hun stank. |
|
quote: Dan kan je nog beter een kletskous zijn, dan een stinkerd! Anyway, ik blijf dit topic lichtelijke onzin vinden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Mwah, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Vind het namelijk ook best irritant als mensen gaan praten als ze vlak bij je staan enzo. Meest irritante is nog wel, als je helemaal vooraan gaat staan, met je rug naar de band en daar een gesprek met iemand anders hebt. Ga dan bij de bar staan ofzo. |
|
Op zich heb ik geen problemen met praten tijdens concerten, op concerten zie je vaak mensen terug die je anders amper tegen het lijf loopt. Een beetje bijpraten is dan altijd leuk. Maar als je daarbij anderen fel stoort heb ik er wel problemen mee. Ok, dat bijpraten kan wel tijdens de bandwissels of aan de bar maar ook tijdens een concert vind ik het prima. Als je iemand dat je kant ziet headbangen ga je hem niet storen en wacht je toch tenminste tot het nummer gedaan is. Een beetje verdraagzaamheid of begrip is ook best wel op zijn plaats en dat geldt voor degenen die praten als degenen die naar het concert aan het kijken zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-04-2007 20:58] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De enige keren dat ik mij groen en geel ergerde mbt praten tijdens concerten was bij Opeth concerten... Laat die fokking bert vischer kloon van een zanger alstublieft zijn bek houden tussen de nummers door... Wat een lul live... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik snap ook niet hoe mensen last kunnen hebben van het gepraat, ik schreeuw me al de longen uit mn lijf om gewoon basishandelingen door te geven aan de gene die naast mij staat (bv biertje halen ofzo) en echt niet dat iemand die een meter verder staat dat ook kan horen. (tenminste we hebben het hier toch wel over metal concerten hé? ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Neen, over intieme kleinkunst concerten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
*Tijdens een mattheus passion(bijvoorbeeld)* EEJ MAN! GA EENS DRIE BIER HALEN! |
|
quote: SLAYOOOOOORRRRRRRRRR!!!!!! Zenial |
|
quote: ja of in je ogen echt ik heb altijd haren van anderen in mijn gezicht, zo enorm irritant. Praten vind ik ook vervelend maar dan vooral als mensen het tegen mij doen, tegen elkaar praten ze maar wat ze willen maar ze moeten geen gesprekje met mij willen aanknopen want daar ben ik niet voor op een concert, iig niet als de bands spelen. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
bah de laatste keer tijdens no mercy fest, behemoth gig, wat ranzig ook weer zo'n gast die begint met headbangen en ja hoor, weer die ranzige haren in men bek. Fuck the world and fuck you |
|
Sommige mensen hier beginnen echt oud te worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Als muziek goed is let ik niet echt op de rest. Ik hoor mezelf wel altijd, maar dat is wat anders. Suck my piss |
|
Als ik meezing hoor ik ook mezelf. Maar dat telt niet, want dat is géén praten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nee het is irritanter dan praten Zenial |
|
Vooral bij een King Diamond gig.. tjeezus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
D'r zullen er drie om je heen ook zo gaan gillen :S Eentje op het podium is al erg genoeg... Zenial |
|
quote: sorry ik zal het de volgende keer niet meer doen an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |