|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind van de zweet plakkende dikke duitsers op wacken nooit zo prettig |
|
quote: +1 Iig bij sommige concerten dan, bij een 13 in een dozijn death metal bandje maakt het me dan weer geen hol uit. |
|
Niemand weet toch op welke van de twee jij aanwezig bent. Draag dan een button met praat tegen mij. Of Praat niet tegen mij. Tis zo gemakkelijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Je zit vol goede ideeen! |
|
Ik stroom ervan over. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
der zijn een paar bands dat niemand tegen me moet praten tenzij ik praat... Je moeder. |
|
quote: Suck my piss |
|
quote: Er zijn een paar mensen die niet tegen me moeten praten, tenzij ik praat... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik moet niet tegen een aantal mensen praten, behalve bij sommige bands Volgens mij waren dit alle variaties? |
|
Een aantal bands moeten niet tegen alle mensen praten, behalve bij mij? Zenial |
|
ik moet niet tegen een aantal bands praten, tenzij ik met een paar mensen ben.. und jetzt ists schluss! overigens vind ik dat het best moet kunnen af en toe iets te zeggen, waar men zich hier al niet druk over maakt |
|
Iedereen mag praten wat ze willen tijdens concerten, als ik er maar geen last van heb/het hoor. Daar! [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 25-04-2007 20:42] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Als je mensen hoort praten tijdens een concert is de band gewoon gay. Real men play on 11! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dat zowiezo. Ik hoor btw toch vrij weinig meer, dus tegen de tijd dat ik last van pratende mensen heb.... Iets te vaak naar bands gekeken die op standje 11 speelden, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Mijn gehoor is ook best slecht. Ook door het bezichtigen van vele bandjes die op 11 speelden, maar vooral door heel veel walkmangebruik. In vergane tijden toen walkmans nog niet begrensd waren en je die dingen zo hard kon opschroeven dat je het tegen de gebouwen hoorde galmen. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 25-04-2007 21:04] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hehehe, ja, idd, dat ook. Dan haalde ik het metalen stangetje van de koptelefoon eraf en deed ik alleen de schelpen van het ding op m'n oren onder m'n helm en dan maar rijden op m'n yamaha dt. Walkman te hard, brommer te har.. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Fuck, ja. Vooral onder een helm, dan piepten je oren gewoon al na een ritje van 5 minuten. Maar dat ding zachter zetten, ik dacht er niet aan. Ik voelde alleen altijd even voor de zekerheid of 'ie ook wel echt helemaal vol open stond. [beavis-mode]louder! Louder!! LOUDER!!! LOUDERRRR!!![/beavis-mode] [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 25-04-2007 21:10] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Sjongejongejonge, ik begrijp dat mensen het irritant vinden, maar ZEG ER DAN GEWOON WAT VAN! Net of dit topic een sociale revolutie gaat ontketenen die praten op ongepaste momenten uitbant! Bah, klagen klagen klagen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jamaar er wat van zeggen ís klagen, dus wat wil je nou. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: "Wil je alsjeblieft je lelijk smoel houden, aap, ik probeer hier van een concert te genieten" =/ klagen! "Boehoehoe, mensen praten tijdens concerten en ik durf er niets van te zeggen!" = klagen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-04-2007 21:15] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Open draaien die versterkers. |
|
Dan gaan die mensen alleen maar harder praten Gewoon muziek zacht, en overtreders uitfoeteren --> klaar. Van 't Hek had er ook een mooi stukje over, nav de dood van het meisje dat door plastische chirurgie om het leven is gekomen. Er moeten meer mensen publiekelijk en in hun gezicht uitgelachen (of uitgefoeterd) worden! http://weblogs.nrc.nl/weblog/youp/2007/04/21/uitlachen/ Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik vind knuffelende mensen tijdens concerten ónzettend irritant. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ik vind knuffelende mensen op fora "ónzettend" irritant. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |