![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk recht op goede verzorging, maar hij ligt nu eenmaal niet op een eersteklas afdeling in een privekamer van een ziekenhuis. Zowieso, er zijn wel vaker lui ernstig ziek daar en die krijgen geen aanpassingen van de regels en hij waarschijnlijk wel. Ze laten hem ook niet doodgaan lijkt mij, die advocaat kan dat wel gaan roepen maarre als hij doodgaat lijkt het mij eerder door zijn medische achtergrond dan dat de afdeling het veroorzaakt. ![]() |
|
quote: Ik wens ik het de meeste wel toe. Maar lichamelijke straffen zijn verboden dus ze kunnen zich erop beroepen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: jah dat is zeker, maar als hij het had kunnen overleven zonder de stress op de afdeling is het wel een beetje jammerlijk natuurlijk. zolang hij in direct levensgevaar is vind ik dat er wel wat soepeler naar gekeken mag worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Limburgse agente vermoordde 'reïncarnatie van de duivel' Uitgegeven: 25 april 2007 21:16 AKEN - De 34-jarige agente van de politie Limburg Zuid, die in november haar 2-jarig dochtertje vermoordde, zag in haar kind de reïncarnatie van de duivel en handelde in opdracht van God. Dat verklaarde de vrouw woensdag voor de rechtbank in Aken, aldus de Duitse officier van justitie. De verdachte was met het kind op de vlucht voor haar echtgenoot, ook politieagent. Die zou het meisje van haar willen afpakken, zo vreesde ze. Ze had vergeefs geprobeerd het kind te bekeren door een bedevaart naar Banneux in België. Stemmen De vrouw hoorde stemmen die haar opdroegen de peuter te laten dopen in enkele kerken in Aken. Maar daar kon ze niet snel genoeg een afspraak maken. Vlak voor ze het meisje van het leven beroofde was ze ervan overtuigd dat haar kind de wederopstandig van de duivel zou zijn, zo verklaarde de ex-agente. Behandeling Het Duitse Openbaar Ministerie heeft de rechtbank woensdag gevraagd de vrouw wegens ontoerekeningsvatbaarheid vrij te stellen van een gevangenisstraf, maar haar te voordelen tot psychiatrische behandeling. De vrouw zit momenteel in een psychiatrische kliniek in het Duitse Bedburg-Hau. Ok... Goed dat er politie is. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Tsja en waar ga je dan de grens leggen, want straks voelt hij zich nog niet helemaal fit.. of hij dan even een blokje om mag maken in de rolstoel buiten het terrein? ![]() Vind zowieso raar, bedoel in ziekenhuizen mogen familie er ook niet altijd bij ivm stress die het oplevert en in zijn geval moet dat juist weer wel? ![]() |
|
quote: Holleeder krijgt zomaar een operatie waar een lange wachtlijst voor is. Sterker nog, hij heeft dus een voorkeursbehandeling. Hij krijgt gelijk hulp terwijl een doodnormale burger lekker achteraan in de rij mag sluiten. Die advocaat moet dus gewoon zijn bek houden. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: dan is het al helemaal lullig al hij dan dood gaat, had dan gelijk maar wat anderen geholpen. waarzo heb je dat trouwens vandaan van die wachtlijst, ik had er nog niets van gehoord. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
In een opinieblad gelezen, Elsevier dacht ik? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: bij levensgevaar. als hij in een rolstoel past is dat niet echt meer van toepassing. er mogen toch altijd wel 1 of 2 meest naaste familie leden bij normaal gesproken? ik weet ook niet of familie inderdaad een goed idee is, tenzij het zn sterfbed is. maar ik vind niet dat het glas er nog tussen hoeft, het heeft nu geen functie meer. maar misschien zijn er nog meer overdreven veiligheids maatregelen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
maar dan gaan we nooit meer dood ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
zuurstof? ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ja, heel veel zuurstof in snacks doen ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: rot voedsel ftw! ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Met een krat bier onder de party tent in de voortuin. Eventueel een joint erbij uit 1 van de buurtkwekerij'en. Af en toe een Tokkie die mevrouw Tokkie verrot scheldt ( of omgekeerd). Niets mis mee idd. Klinkt mij in de oren als een doodnormaal volksbuurtje. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Als dat een probleemwijk is woon ik er ook in een... ![]() |
|
Akkoord over vierjarige cao rijksambtenaren Uitgegeven: 26 april 2007 15:29 Laatst gewijzigd: 26 april 2007 16:41 DEN HAAG - De ambtenarenbonden en het ministerie van Binnenlandse Zaken hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor de rijksambtenaren. De cao heeft een looptijd van vier jaar en in die tijd gaan de ambtenaren er in inkomen in totaal 13,2 procent op vooruit. Over drie jaar wordt bekeken of de lonen naar boven toe moeten worden bijgesteld. De bonden leggen het akkoord de komende weken voor aan hun leden. Salaris Met ingang van januari 2007 krijgen de rijksambtenaren er volgens het akkoord 3,7 procent salaris bij. In 2008 gaan de lonen met 2,7 procent omhoog. In 2009 en 2010 volgen loonsverhogingen van 3,4 procent. De eindejaarsuitkering stijgt in vier jaar tijd van 1,6 procent naar een volledige dertiende maand (8,3 procent). Loongebouw In april 2010 bekijken de partijen of de situatie op de arbeidsmarkt en de loonontwikkeling in de marktsector het nodig maken een nieuw loongebouw in te voeren waardoor de lonen met minstens 2 procent stijgen. ,,Er zijn al verkenningen geweest voor een nieuw loongebouw'', aldus Abvakabo-onderhandelaar Jan Willem Dieten. Die leiden tot een loonstijging van minstens 2 procent. Stijgen ,,Als in 2010 blijkt dat de lonen in de marktsector enorm stijgen, dan kan dat loongebouw worden ingevoerd.'' Ook zijn er afspraken gemaakt over de reorganisatie bij de overheid. Uitgangspunt daarbij is dat er geen ontslagen vallen. Voor ambtenaren van wie de functie verdwijnt, wordt naar ander werk gezocht. Kritiek Het akkoord wijkt af van de uitkomst van "informele verkenningen" die de bonden twee weken geleden voorlegden aan hun kaderleden en waarop grote kritiek kwam. De bonden denken aan belangrijke punten van kritiek te zijn tegemoetgekomen. De rijksambtenaren krijgen nu sneller -binnen vier jaar- een volledige dertiende maand en de eerste salarisverhoging gaat in per januari 2007 en niet pas in april. Verder blijven nu de seniorendagen onaangetast. Looptijd Kritiek was er ook op de lange looptijd van ruim drie jaar in het eerste voorstel. Die wordt nu wel jaar langer, maar over drie jaar wordt wel bekeken of de lonen naar boven moeten worden bijgesteld. Joepie ![]() ![]() |
|
Asielzoeker mag een keer liegen Uitgegeven: 27 april 2007 06:25 Laatst gewijzigd: 27 april 2007 09:06 AMSTERDAM - Asielzoekers die hebben gelogen over hun identiteit kunnen toch in aanmerking komen voor het generaal pardon waar het kabinet aan werkt. Wie meer dan eens een valse identiteit heeft opgegeven valt buiten de regeling. Dat meldt de NOS vrijdagochtend. Het generaal pardon gaat gelden voor asielzoekers die langer dan zes jaar in Nederland zijn. Asielzoekers moeten voor 1 april 2001 asiel hebben aangevraagd om in aanmerking te komen voor de regeling. Criteria Er is veel te doen geweest over de regeling. Zo was het niet duidelijk welke criteria gebruikt zouden worden. Eén van de twistpunten was de vraag of mensen die hebben gesjoemeld met hun identiteit daardoor hun recht op een verblijfsvergunning hebben verspeeld. Liegen is goed! ![]() |
|
quote: He bah, die linkse media zegt nooit iets slechts over links! Het is een complot! Zog! ![]() Zenial ![]() |
|
Radicalisering onder moslimjongeren zet door Uitgegeven: 27 april 2007 11:55 Laatst gewijzigd: 27 april 2007 15:31 AMSTERDAM - Een deel van de moslimjongeren in Nederland blijft radicaliseren. De salafistische stroming, die een anti-integratieve en onverdraagzame boodschap predikt, is hierbij een belangrijke aanjager. Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) vrijdag in zijn jaarverslag over 2006. Sybrand van Hulst, hoofd van de AIVD, benadrukte dat radicalisering niet per definitie tot geweld hoeft te leiden, maar het kan een bedreiging op zich zijn, omdat het zorgt voor spanningen tussen groepen in de samenleving en tot polarisatie leidt. Tegengeluid Een tegengeluid moet volgens de veiligheidsdienst onderdeel van de aanpak van radicalisering zijn. Dat zou de wind uit de zeilen van radicale stromingen kunnen nemen. Internet Op internet gaat het er wat betreft het jihadisme professioneler aan toe. "Behalve min of meer open en toegankelijke websites bestaan er inmiddels ook professioneel afgeschermde jihadistische websites", schrijft de AIVD. De functie van internet is ook iets verschoven. Eerder gebruikten radicale moslims het vooral om hun boodschap te verspreiden, in 2006 zag de dienst dat zij internet meer en meer inzetten om te netwerken. Aanslag De AIVD heeft vorig jaar geen concrete aanwijzingen gehad dat moslimterroristen een aanslag in Nederland wilden plegen. In het jaarverslag staat verder dat het nog wel voorstelbaar is dat een dergelijke aanslag in Nederland, bijvoorbeeld op een politicus, wordt gepleegd. In het algemeen stelt de AIVD dat de dreiging van het zogenoemde jihadistische terrorisme van eigen bodem vorig jaar minder groot was dan in 2005. Vervolging Onder meer de strafrechtelijke vervolging van terreurverdachten en het uitzetten van leden van extremistische moslimnetwerken, die mede door AIVD-informatie tot ongewenst vreemdeling waren verklaard, heeft daarbij geholpen. Ook is de dreiging minder acuut door interne verdeeldheid en het (tijdelijk) ontbreken van "echte leidersfiguren". Komen ze dan he!!!komt ie dan he, komtie danhe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Poolse politie op pad in Nederland Binnenkort lopen in Noordwijk Poolse politieagenten over straat. Het politiekorps Hollands Midden en de collega's van het korps uit Malopolska gaan samenwerken om de overlast en criminaliteit van Polen in Nederland terug te dringen. De afgelopen week was daarom de Poolse korpschef op bezoek. Beide korpsen leggen deze maand de precieze details van de samenwerking vast. Verwacht wordt dat nog deze zomer Poolse agenten in de Duin- en Bollenstreek te zien zijn. Voor zover bekend bij Nico van Ooik, hoofd interne en externe betrekkingen bij het korps Hollands Midden, is zijn korps het eerste dat met zo'n initiatief komt. "Het is algemeen bekend dat er steeds meer Polen in ons land komen werken", zegt van Ooik. "Onze Poolse collega's gaan ons helpen de overlast en criminaliteit van hun landgenoten tegen te gaan. Door Poolse agenten hier te laten surveilleren, denken we verder beter zicht te krijgen op de leefomstandigheden van de arbeiders en die te verbeteren." Van Ooik zegt dat er twee aanwijsbare oorzaken zijn voor de overlast die de Poolse arbeiders veroorzaken. "Ze werken heel de week hard en drinken in het weekeinde met zijn allen in over het algemeen kleine behuizing. Dat geeft natuurlijk spanningen. En mensen op straat spreken Polen niet zo snel aan op hun gedrag, want er is natuurlijk een taalbarrière." http://binnenland.nieuws.nl/459941/Poolse_politie_op_pad_in_Nederland gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Goeie shit! ![]() Anyway: quote: Fuck zeg. Ik begrijp een beetje graaien, ik begrijp jezelf niet aan je partijprincipes houden, ik begrijp af en toe je zus of broer bevoordelen, dat soort dingen gebeuren in elke politieke stroming. Dit gaat iets verder, hij is veroordeeld en hij is verdachte van een moordzaak en de partijleiding zou er niks van weten? Kom op, wie houden ze voor de gek?!? Nog ernstiger is dat ze zo iemand gewoon op de kieslijst zetten en doen alsof hun neus bloedt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nou ik vind zulks best sociaal anders. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |