![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dikke plus 1. ![]() ![]() |
|
Fap. ![]() |
|
Was wel nieuwsgierig maar hij doet het hier niet :') ![]() |
|
Ik ga het denk ik maar niet bekijken, de tijden dat ik zulk soort rotzooi bekeek zijn voorbij ![]() ![]() |
|
Ziet er best ranzig uit ![]() best bizar dat zoiets gebeurt en iedereen er maar bij staat te kijken of gewoon meedoet.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: :') Hoe vaak heb je 'm al bekeken? ![]() |
|
Hm, Salo heb ik nog niet gezien.. Neem zaterdag maar mee raymond ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Hehehe ben je er pervers genoeg voor? LOL @ Kevin: Twee keer, beide keren met mijn broek op den enkels uiteraard. ![]() |
|
quote: Om te kijken wel ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Ok. Ik neem hem wel mee ![]() ![]() |
|
jammer dat we in de middeleeuwen geen mobiele telefoons hadden... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Twee keer maar? FAG! :') ![]() |
|
quote: :') ![]() |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Werkstraf voor verkrachten 10-jarige Wegens het verkrachten van een 10-jarig meisje is een 15-jarige Fries gisteren veroordeeld tot 200 uur werkstraf en een voorwaardelijke gevangenisstraf van 3 maanden. De dader, Mohamed L., verkrachtte het meisje uit Leeuwarden in 2005 met hulp van anderen meermalen. Een jaar later misbruikte hij het toen 11-jarige meisje opnieuw in de Friese hoofdstad. De uitspraak was gelijk aan de eis van de officier van justitie. De 200 uur werkstraf is de maximale taakstraf die minderjarigen kunnen krijgen. Daarnaast kreeg hij een 30-urige leerstraf seksualiteit om nieuwe zedendelicten te voorkomen. Volgens zijn advocate Barbara Klunder komt Mohamed uit een keurig gezin, maar heeft hij nauwelijks seksuele voorlichting gehad. De raadsvrouw stelt dat haar cliënt niet goed besefte dat hij een grens over ging. ''Er is een aantal seksuologen dat zegt: jongeren worden overspoeld met seksgerelateerde videoclips. Daar is hij het slachtoffer van.'' Klunder vindt de werkstraf voor haar cliënt ook aan de hoge kant, ''zeker gezien zijn leeftijd''. Of ze namens hem hoger beroep gaat aantekenen tegen het vonnis, wist ze gisteren nog niet. Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/76220 Eh, oke. Even dit dan, betreffende de derde alinea: De raadsvrouw stelt dat haar cliënt niet goed besefte dat hij een grens over ging. ''Er is een aantal seksuologen dat zegt: jongeren worden overspoeld met seksgerelateerde videoclips. Daar is hij het slachtoffer van.'' Hoe durf je met goed fatsoen dit soort rotzooi goed te praten? Die knul én die advocate mogen wat mij betreft gedeporteerd worden naar de ovens. ![]() |
|
*stookt de boel weer op* Bruce Banner ![]() |
|
De naam vd dader... :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hij is slachtoffer, niet zij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Strafkampje in zuidfrankrijk! ![]() |
|
vlindervakantie in marokko! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Enkeltje stille zuidZEE ![]() |
|
Vermalen en aan de varkens voeren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Het filmpje stelt geen reet voor, maar het misselijkmakende aan dit filmpje is dat er 20 mongolen met hippe Nokiaatjes omheen staan om het allemaal te filmen!! ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
In de serie 'lachen met Moslims' voor u: Ahmadinejad bekritiseerd om 'onzedelijk gedrag' Uitgegeven: 2 mei 2007 15:29 TEHERAN - De Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad heeft zich felle kritiek van ultra-orthodoxe moslims op de hals gehaald. Voor televisiecamera's kuste hij dinsdag de hand van zijn vroegere basisschoollerares en omarmde hij de 70-jarige vrouw. De Iraanse krant Hezbollah, niet te verwarren met de gelijknamige Libanese groepering, wist Ahmadinejads hartelijkheid niet te waarderen. Het blad beschuldigde de president er woensdag van dat hij met zijn "onzedelijke gedrag" religieuze waarden geweld heeft aangedaan. Familie Volgens de islamitische wetten in Iran is het een man alleen toegestaan een vrouw aan te raken, als zij familie is. De vrouw droeg overigens handschoenen tijdens het 'incident'. Hoewel Ahmadinejad in het Westen vaak als zeer orthodox wordt beschouwd, heeft hij in eigen land vaker kritiek op zijn vermeende lichtzinnigheid gekregen. Eerder gebeurde dat, toen hij voorstelde vrouwen in het voetbalstadion toe te laten. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |