|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is er storend aan de drums? Ik vind het prima. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:soms plastic geluid, erg eenzijdig ofzo. Meeste stukken is het niet zo erg, maar sommige stukken.. |
|
Welke sommige stukken dan precies? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:als ik het zo tegenkom laat ik het je weten |
|
Doe dat maar. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:nou.. nou.. nu weet je het! |
|
is die eerste nog ergens te verkrijgen? |
|
quote:op dis-order was die laatst nog. |
|
Niet meer. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Als Snark de debuut-EP bedoelt; deze is op het moment niet via Dis-Order te krijgen: http://www.dis-order.com/shop/item/Amesoeurs/Ruines-humaines/MCD/ Debuut-album wel, debuut-split niet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Net effe uit de shoutbox van Amesoeurs gepikt: quote: Zo, die gaan we hier dan effe pre-orderen! |
|
geeeilll!!! hebben. Net een nieuw baantje, dus dat komt goed Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: drankjewel metalmeistro22 |
|
Geen dank. Ik moet 'em zelf ook nog hebben. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Plaat nou 666 keer geluisterd en het heerscht en luistert enorm lekker weg! |
|
Net kennisgemaakt met deze band en dat smaakt zeker naar meer. (Luister nu naar Heurt.) Zag dat nog niemand de vergelijking met Agalloch had gemaakt. |
|
Is die er dan? |
|
Ja, die vergelijking snap ik ook niet. Maar Amesoeurs, super cool! Goed vreemde mix. |
|
Heb ik tijden zitten wachten op die LP editie en zijn al dan niet grote hoeveelheid aan bonuscontent, is het alleen een demoversie van Gas in Veins. Die aankoop slaan we dus effe over. |
|
Zojuist besteld: |
|
Dat zag er zo geil uit dat ik hem ook maar heb besteld, de Metallic editie, plus de 10". Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ben ik de enige die het album in den beginnen super vond maar na verloop van tijd steeds minder, graag, blijk te luisteren? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vond het toen het uitkwam 'gewoon leuk', en nu nog steeds. Heb het ook nooit super gevonden. "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |