IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Amesoeurs ( Black metal - Cold Rock ) - Joy Division meets Burzum - met Neige van Alcest Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-07-2010 8:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ow lal, ok. Wat een emo jankverhaal zeg.

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 04-07-2010 8:28 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Achja, best wel een beetje bij de stijl muziek

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 04-07-2010 8:31 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ja best wel ernstig
Toen Alcest optrad in de Romein vroeg ik Neige nog of hij nog ging optreden met Amesoeurs, eventueel met andere muzikanten, maar hij zei dat het er helemaal niet meer in zat en dat Amesoeurs gewoon dood is

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-07-2010 8:39 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Alcest, Amesoeurs, Lantlôs, Les Descrets,... Neige en al zijn projecten lijken toch erg op mekaar. Eentje minder is geen schande.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-07-2010 10:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 8:39 schreef Gorath het volgende:
Alcest, Amesoeurs, Lantlôs, Les Descrets,... Neige en al zijn projecten lijken toch erg op mekaar. Een stuk of vijf minder is geen schande.

+1

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-07-2010 10:24 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nou ja, dan kunnen jullie gerust zijn want Amesoeurs is niet meer.

valfar
Usericon van valfar
Posted 08-11-2010 0:08 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 4 juli 2010 4:52 schreef Slechtheid het volgende:
Ik lees op Last.FM dat ze uit elkaar zijn...

Ik lees nu op last.fm dat ze weer bij elkaar zijn?!?!?!

quote:
The band released its one and only full length album on March 10, 2009. In December of 2010, Amesoeurs will reunite and begin a fresh start to work on their second EP.

Iemand die hier meer van weet? Dat is dan zonder Neige ofzo?

Jouke
Usericon van Jouke
Posted 08-11-2010 1:34 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 8 november 2010 0:08 schreef valfar het volgende:
Ik lees nu op last.fm dat ze weer bij elkaar zijn?!?!?!

Iemand die hier meer van weet? Dat is dan zonder Neige ofzo?
Het is denk ik vrij duidelijk dat dit een grap is... In het interview met LoM hebben ze vrij duidelijk gemaakt dat Amesoeurs niet meer bij elkaar komt omdat ze hebben gedaan wat ze wilden.

finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 08-11-2010 11:23 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Ik geloof het ook niet, maar mocht het zo zijn.....

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 09-11-2010 23:21 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 8:39 schreef Gorath het volgende:
Alcest, Amesoeurs, Lantlôs, Les Descrets,... Neige en al zijn projecten lijken toch erg op mekaar. Eentje minder is geen schande.
Neigecore

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com