IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Amesoeurs ( Black metal - Cold Rock ) - Joy Division meets Burzum - met Neige van Alcest Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 22-09-2009 20:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2009 20:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Ben ik de enige die het album in den beginnen super vond maar na verloop van tijd steeds minder, graag, blijk te luisteren?
+1

Album doet me, vreemd genoeg, veel minder. Lekker cdtje hoor, maar nu is het niet meer dan dat.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-09-2009 20:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik wil een Ruines Humaines-stijl fulllength.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Silence
Usericon van Silence
Posted 22-09-2009 20:26 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat "cdtje" blijft dan wel weer meer dan 'gewoon leuk'.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-09-2009 20:29]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-09-2009 20:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Ben ik de enige die het album in den beginnen super vond maar na verloop van tijd steeds minder, graag, blijk te luisteren?

Hele dikke +1

Sterker nog ik zet dat ding echt nooit meer op eigenlijk.

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 22-09-2009 20:31 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik ook niet. Ruines Humaines daarentegen draai ik nog wel met enige regelmaat.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-09-2009 20:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:

Schijnbaar niet, maar ik draai hem nog regelmatig en amuseer me er nog altijd kostelijk mee. Sterker nog denk ik dat het toch wel het beste album van 2009 word voor mij. (Wat dus geheel persoonlijk is en dus niet wil zeggen dat er andere geweldige en briljante schijven zijn uitgekomen, in tegendeel) Snap ook niet de reacties van bovenstaande. De teksten en de muziek doen me nog altijd veel qua sfeer en gevoel. Waarom zijn jullie het minder gaan vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 22-09-2009 20:49]

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-09-2009 20:52 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Achteraf bekeken te kant-en-klaar, te weinig spanning, te zoetjes, te netjes binnen de lijnen. Ik had meer nummers gewild van kaliber Heurt.

Ik weet niet wat de rest er van vind, maar zo ervaar ik het (steeds meer).

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 22-09-2009 20:55 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Kan je wel begrijpen. Maar een nummer als Faux Semblants, vind jij dan ook niet geniaal, die opbouw naar het einde toe? En het laatste nummer vind ik persoonlijk een geweldige afsluiter waarbij je aan de muziek en tekst kan horen dat er een einde komt. Dat krijgen tegenwoordig weinig bandjes meer voor elkaar. Maar goed, het blijft persoonlijk.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-09-2009 20:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Jij staat met je jonge leeftijd nog vrij emotioneel in het leven.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 22-09-2009 20:59 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Je kwetst me nu heel erg.

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-09-2009 21:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Is niet negatief bedoeld hoor, die tijd heb ik ook gehad.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 22-09-2009 21:10 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Hmpf, pfftsch, talk to the hand 'cause the face ain't listening!

Nee hoor hou ook van jou, Amesoeurtje van me.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-09-2009 11:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:

Een hele dikke -1!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Northward
Usericon van Northward
Posted 23-09-2009 12:31 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zet hem wel minder op, maar dat heb ik altijd wel. Er komt zoveel spul uit of je ontdekt weer een hoop bands. Ik blijf het een uitstekend album vinden.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-09-2009 13:54 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2009 12:31 schreef Northward het volgende:
Zet hem wel minder op, maar dat heb ik altijd wel. Er komt zoveel spul uit of je ontdekt weer een hoop bands. Ik blijf het een uitstekend album vinden.

Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 09-10-2009 5:34 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

Enorm fijne plaat zeg.

Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!

Silence
Usericon van Silence
Posted 19-11-2009 19:16 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Van de myspace:

Exciting news
Huidige stemming:productive
I'm happy to announce that I will start recording material for a new(as of now untitled) project at the beginning of next month, which will feature Audrey Sylvain from Amesoeurs on vocals. The recording sessions will take place in Kim Carlsson's studio. During these sessions, me, Kim and Audrey will also start recording material for another very interesting project, courtesy of Kim. I won't reveal any more details now, but stay tuned for more information.

EDIT: It now seems as though the sessions have been delayed, but we still hope to get started some time during the next month, and if not, by the beginning of next year. The scheduled work on the project involving Kim, however, will be going as planned.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-11-2009 19:21 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:

Nee, dat ben je niet. Ik vind het nog steeds een goede plaat, maar mijn aanvankelijke enthousiasme is wel wat getemperd.

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 19-11-2009 21:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2009 19:16 schreef Silence het volgende:
Van de myspace:

Exciting news
Huidige stemming:productive
I'm happy to announce that I will start recording material for a new(as of now untitled) project at the beginning of next month, which will feature Audrey Sylvain from Amesoeurs on vocals. The recording sessions will take place in Kim Carlsson's studio. During these sessions, me, Kim and Audrey will also start recording material for another very interesting project, courtesy of Kim. I won't reveal any more details now, but stay tuned for more information.

EDIT: It now seems as though the sessions have been delayed, but we still hope to get started some time during the next month, and if not, by the beginning of next year. The scheduled work on the project involving Kim, however, will be going as planned.
Geschreven door de nieuwe drummer van Lifelover, voor de duidelijkheid. Een nieuw project met Kim Carlsson, Audrey Sylvain en hem dus. Ik ben wel benieuwd.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-11-2009 21:21 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

+1

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 19-11-2009 21:30 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

+1

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Posted 20-11-2009 9:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Daar heb ik wel zin in!

Northward
Usericon van Northward
Posted 20-11-2009 12:32 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zeker benieuwd.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-07-2010 4:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik lees op Last.FM dat ze uit elkaar zijn...

Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 04-07-2010 8:12 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2010 4:52 schreef Slechtheid het volgende:
Ik lees op Last.FM dat ze uit elkaar zijn...

Dat is al een tijdje zo. Kijk hier maar: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/12713/Amesoeurs-ging-ten-onder-aan-jaloezie.html

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com