|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil een Ruines Humaines-stijl fulllength. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dat "cdtje" blijft dan wel weer meer dan 'gewoon leuk'. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-09-2009 20:29] |
|
quote: Hele dikke +1 Sterker nog ik zet dat ding echt nooit meer op eigenlijk. |
|
Ik ook niet. Ruines Humaines daarentegen draai ik nog wel met enige regelmaat. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Schijnbaar niet, maar ik draai hem nog regelmatig en amuseer me er nog altijd kostelijk mee. Sterker nog denk ik dat het toch wel het beste album van 2009 word voor mij. (Wat dus geheel persoonlijk is en dus niet wil zeggen dat er andere geweldige en briljante schijven zijn uitgekomen, in tegendeel) Snap ook niet de reacties van bovenstaande. De teksten en de muziek doen me nog altijd veel qua sfeer en gevoel. Waarom zijn jullie het minder gaan vinden? [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 22-09-2009 20:49] |
|
Achteraf bekeken te kant-en-klaar, te weinig spanning, te zoetjes, te netjes binnen de lijnen. Ik had meer nummers gewild van kaliber Heurt. Ik weet niet wat de rest er van vind, maar zo ervaar ik het (steeds meer). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kan je wel begrijpen. Maar een nummer als Faux Semblants, vind jij dan ook niet geniaal, die opbouw naar het einde toe? En het laatste nummer vind ik persoonlijk een geweldige afsluiter waarbij je aan de muziek en tekst kan horen dat er een einde komt. Dat krijgen tegenwoordig weinig bandjes meer voor elkaar. Maar goed, het blijft persoonlijk. |
|
Jij staat met je jonge leeftijd nog vrij emotioneel in het leven. |
|
Je kwetst me nu heel erg. |
|
Is niet negatief bedoeld hoor, die tijd heb ik ook gehad. |
|
Hmpf, pfftsch, talk to the hand 'cause the face ain't listening! Nee hoor hou ook van jou, Amesoeurtje van me. |
|
quote: Een hele dikke -1! |
|
Zet hem wel minder op, maar dat heb ik altijd wel. Er komt zoveel spul uit of je ontdekt weer een hoop bands. Ik blijf het een uitstekend album vinden. |
|
quote: |
|
Enorm fijne plaat zeg. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Van de myspace: Exciting news Huidige stemming:productive I'm happy to announce that I will start recording material for a new(as of now untitled) project at the beginning of next month, which will feature Audrey Sylvain from Amesoeurs on vocals. The recording sessions will take place in Kim Carlsson's studio. During these sessions, me, Kim and Audrey will also start recording material for another very interesting project, courtesy of Kim. I won't reveal any more details now, but stay tuned for more information. EDIT: It now seems as though the sessions have been delayed, but we still hope to get started some time during the next month, and if not, by the beginning of next year. The scheduled work on the project involving Kim, however, will be going as planned. |
|
quote: Nee, dat ben je niet. Ik vind het nog steeds een goede plaat, maar mijn aanvankelijke enthousiasme is wel wat getemperd. |
|
quote:Geschreven door de nieuwe drummer van Lifelover, voor de duidelijkheid. Een nieuw project met Kim Carlsson, Audrey Sylvain en hem dus. Ik ben wel benieuwd. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
+1 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Daar heb ik wel zin in! |
|
Zeker benieuwd. |
|
Ik lees op Last.FM dat ze uit elkaar zijn... |
|
quote: Dat is al een tijdje zo. Kijk hier maar: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/12713/Amesoeurs-ging-ten-onder-aan-jaloezie.html |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |