|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Is er inmiddels al iets van online ergens? Lijkt me erg interessant |
|
signature |
|
Gaaf! Ben wel benieuwd naar deze film. |
|
Mooie docu is dat, bedankt voor het delen. |
|
quote: Ok thanks! Zal wel eens even een poging wagen |
|
Vanmiddag was er op de zender Investigation Discovery (ID) een docu over de schietpartij waarbij Dimebag om het leven kwam. Tot zover niet wereldschokkend, maar afgezien van het kansloze acteerwerk indrukwekkend genoeg om even te uitzending-gemisten. Werd uitgezonden om 15u, heet ‘Lives destroyed: Shattered’. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Docu van Dave Grohl over "the van-live" van bands, het eerste armtierige toeren zeg maar. Best charmant en ontspannend, maar niets wereldschokkends. Het leek me toch vooral een verzameling steenrijke muzikanten die herinneringen ophaalden aan de goeie ouwe dagen dat ze nog geen nagel hadden om aan hun gat te krabben. Buiten Lars Ulrich dan, die toegaf dat hij nooit in een 'van' had getoerd . Ook bij de bassist van No Doubt (bestaan die nog?) had ik een -moment toen hij vertelde dat ze uiteindelijk geëvolueerd zijn naar één aparte toerbus per bandlid. Stoeffer. Soit, ik miste vooral extra hard de live optredens tijdens het zien van deze docu. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Iemand deze gezien? Ik ontdek net pas het bestaan, maar ben benieuwd. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog niet gezien, ben nu bezig Hafgufa |
|
Entertainend kijkvoer, maar uiteindelijk begon ik me te storen aan de simplistische uitspraken en stoerdoenerij...maar kijk, ik ben nu wel naar Mutiilation aan het luisteren. Staat toch ook maar gewoon op Spotify. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |