|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, goeie vraag. Is Goddess of Desire trouwens ook niet een keer te zien geweest in 'De Nachtrijder' met Irene van der Laar? Dat was nog best een OK reportage geloof ik... |
|
quote: Hehhe... Maar 'de nachtrijder' is dan ook een journalistiek redelijk ok programma, integenstelling tot 99% van de EO shit |
|
quote: Volgens mij heb ik die ook gezien: mocht een slome dj ff uitleggen over wat hij verstond onder het begrip satan. Ik weet niet of 't LoG was, maar een blackmetal band pleurde een schaaltje varkensbloed van de buhne op de grond. Bezoek de lokale poelier voor al uw gore/ evil attributen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat wel een leuke film is 'Black circle boy', gaat over een groepje vrienden, die flink wat drugs gebruiken, en ritueelen uitvoeren, wel een erg leuke film en het eind vond ik heel strak bedacht. Als het goed is is tie wel te uur bij Movie max en Videoland. |
|
Vorig jaar Tatort. Een aflevering waar je een stuk van een NeverMore concert zag. Best een positieve benadering van de metal Hawk. Living and breating metal since 1976 |
|
[quote]Op 1 februari 2002 10:16 schreef Valorian666 het volgende: Helaas is mijn zweeds zo brak dat ik er niet veel van kon maken... maar toch weer grappig om te zien... Ik wil het wel voor je vertalen, als je ff regelt dat het ooit een keer uitgezonden wordt |
|
quote: Hmm... is dit een serieus aanbod? (oftewijl: Kan je zweeds?) .. uitzenden zal ik wel niet kunnen regelen.. .maar ik kan het geluid dubben en op mijn site zetten.. |
|
quote: geen gelul, ik ben niet voor niets A son of the northern darkness dub het maar en gooi het online kom ik met de vertaling |
|
Spinal Tap!!!! To Beast or not to Beast |
|
quote:allemamagies, leer het mij!! wilde een cursus noors gaan doen, maar ik kan nergens een goede (berijkbare en betaalbare) cursus vinden. nou jah dan maar een NTI kappers cursus Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja verdomd, daar was ik toen nog bij, was in BukBuk Heiloo. hmz of het was in DokeyShot. Edit: hmz als er iets vertaald moet worden, ik spreek wel Zweeds. Cadaveria: je kunt bij het NTI etc toch ook Noors leren? Of is dat te duur? Probeer anders zo'n CDrom die je in boekwinkels ziet? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 12-02-2002 9:43] |
|
quote:NTI is weinig praktijk gericht, ik leer talen liever klassikaal, zoals vroeger bij engels duits frans ect, dan uit een boekje, omdat niemand naar je uitspraak kan luisteren. hmm ik zal eens kijken naar die rommetjes, thnx voor de tip. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik doe Russisch bij NTI, je krijgt er gewoon bandjes bij met dingen die je moet nazeggen enzo, ik vind dat vreselijk handig om mijn filetijd nuttig te besteden. Je kunt ook bandjes insturen als je commentaar wilt op je uitspraak. In feite krijg je gewoon lessen die je op je eigen tempo kunt volgen (op het bandje wordt de les voorgelezen). |
|
hmmm dat is wel beter, anders dan dat ik gelezen had in de brouchure. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Geen gelul? Zweeds en Noors heerscht! Handig om sommige teksten te begrijpen Iemand nog geintresseerd in de laatste paar regels van La Grande Danse Macabre? |
|
Gaat wel erg offtopic nu... heb even een vertaaltopic gecreeerd: Vertaaltopic: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2684 |
|
quote: ik heb et niet gezien maar ik denk dat et Yunhui Percifield is, die heeft meegezongen in The Phantom Opera Ghost op horrorshow (ja ik heb die naam gecopied en gepast... wat een gruwelijke voornaam, weet niet eens hoe ik et uitspreken moet) [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 12-02-2002 19:08] My madness, my sadness |
|
Daar Vliegende Panters... <Grunt> Ik ben Jip!!! ...en ik ben Janneke!!! Iemand al die aflevering gelocaliseerd? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
yeah > |
|
Wat mij te binnen schiet is Gummo (1997) een film over een kleine Amerikaanse stadje waar armoede heerst en een aantal tieners uitzichtloos door het leven gaan. Ze verdienen geld met het slachten van katten. http://us.imdb.com/Title?0119237 Voor zover ik me kan herinneren heeft de soundtrack nummers van Hipocrisy, Burzum, En volgens mij Slayer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In de film Little Nicky komt bijna op het eind Ozzy voor, hij bijt een kop van een vleermuis, die vleermuis is 1 van de zoons van satan... tis een comedy trouwens Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Das echt de grootste klote film die ik ooit gezien heb (op costa dan na) |
|
quote: Dat was inderdaad een bizar slechte documentaire; een kleuter kan zoiets nog beter doen! Kent iemand trouwens ook die docu over black metal waarin Occult en Goddess of Desire zaten? Was volgens mij op RTL 5 ofzo, ook ongeveer rond 1995. Die was overigens nog wat slechter gemaakt. In die aflevering vertelt een van die gasten van Displeased nog dat black metal erg depressieve muziek is, waardoor pa en ma McDoom meteen para werden, hehe. |
|
quote: Omdat ze GOD heten? Ik stond er ook raar van te kijken trouwens. Ik zou zowiezo aan geen enkele docu meewerken, omdat dit meestal toch een verdraaid beeld van de werkelijkheid geeft. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |