|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Newsradio.. hehehe.. dat was een gave serie.. (nu herhalingen) .. alleen een stuk minder nadat dat Bill MacNeill doodging, maarja, dat was ook niet gepland in de serie (hij werd in real life vermoord gevonden in zijn appartement.. ) (neergeschoten door zijn vrouw, die ook zichzelf daarna neerschoot, 3 kinderen achterlatende) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 30-08-2002 12:26] |
|
jah? Bill McNeal is echt kewl in die serie. Jammer. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hahaha! Spreekt ze Pantera ook nog fout uit ook! |
|
quote: Dat was in de film Runaway (1983). Tom Selleck beter bekend als Magnum speelde er ook in. Als 13 jarig jongetje destijds in de bios gezien. Schrok me te pletter aan het eind. bub |
|
Het is dan misschien wel geen metal, maar ik meende dat de RHCP hier over het algemeen wel gewaardeerd worden. In The Chase met Charlie Sheen spelen Anthony Kiedis en Flea 2 hippie's die met hun van Sheen proberen klem te rijden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
't is dan wel geen film maar net draaide govert harmsen van GT/ST Iron Maiden En ze hadden al een obituary poster hangen in de soap.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een heel vreemde film met een death/black soundtrack: GUMMO The Quiescent - Belgian Melodic Death Metal |
|
quote: Dat stukje zag ik toen ik bij mijn ouders zat. Lachuh! |
|
zack wylde in rock star wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
goeliejet in get the picture Je moeder. |
|
Armored Saint in Hellraiser 3 zie ik net Cannibal Corpse in Ace Ventura; ik heb een stukje dat eruit geknipt is en waar Jim Carrey zich op epileiptische wijze manifesteert! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-12-2003 4:55] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vanavond komt " This is Spinal Tap" weereens op TV |
|
quote: WHAHAHAAA This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: RHCP zitten geloof ik ook nog in Point Break (als een stelletje surfers), ook Henry Rollins speelt daar nog een rolletje in. Verder heb ik Wayne's World er ook nog niet tussen zien staan en ook Crossroads (Steve Vai).. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Schitterende, bizarre film. *niet aangeraden voor kattenliefhebbers* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee , niet bepaald (hadden we al eesn aangehaald in een katten-topic), maar soit, dat was hooguit een roadkill die ze gebruikt hebben, en alleen al voor de inplanting van de muziek moet je hem gezien hebben. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Op de BBC om 02.30 Die film is echt goed. Je moet zelf in een band zitten of gezeten hebben om de film écht te snappen. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 30-12-2003 12:13] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: volgens mij op BBC (1 of 2) |
|
IDD al gevonden. Microgidsje hè. BBC 1 om 02.30u gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
ik vraag me steeds af waarom de BBC altijd goede films zo verschrikkelijk laat moet uitzenden. Gelukkig had ik deze al de vorige keer dat ze dat deden opgenomen. Empire records had ik ook wel willen zien, die kwam ook al zo laat |
|
quote:Vooral lastig omdat ik de films op BBC liefst met ondertitels bekijk, en dat gaat niet meer als je iets opneemt. Nu ja, dan moet ik het geluid gewoon wat harder zetten zeker? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: ah! iedereen kijken!!!! Oud Vuil. |
|
toffe film ja! |
|
Eigenlijk zou men die oude Young Ones weer moeten uitzenden. Vooral die uitzending met Mötörhead. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |