|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Turbulence 3: Heavy Metal Goedkope thriller, met een (volgens de achterkant) death metal band die het laatste optreden geeft in een vliegtuig. Kaping erbij enzo. Waardeloze muziek, waardeloze film. |
|
Die Kiss films zijn echt te erg |
|
quote: Wat waren dat ook alweer? Puur over de band toch? Of bedoel je Detroit Rock City? |
|
Ik heb thuis nog de film Monsterdog met Alice Cooper liggen. Das echt een Z-film. Ze hebben niet eens de moeite genomen om de spraak gelijk te laten lopen met de beweging van de lippen. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik zga ooit de cult-film GUMMO. een hele abstracte film die nerhens over gaat. het volgt de dagelijkse bezigheden in een of ander standaard redneck dorpje in the middle of nowere in de VS. De meest zieke karakters komen in beeld. ZO ook een gast die met een mes SLAYER in zijn arm kerft, en bij dat soort sukken wordt standaard Bathory of Morbid Angel gedraait |
|
quote: nee die met Kiss. Detroit Rock city was gaaf! |
|
quote: Ik heb die film laatst zien liggen, is het een beetje de moeite waard? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hij koste bij de FRS 5 euro op dvd, dus het kan geen miskoop zijn. Sommige mensen vinden deze film erg gaaf, ik vond hem weinig boeiend. |
|
quote: Het is een "plezant" filmpke voor brasavonden! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Brassen? Ik dacht dat true grim ende evil metalheads niet brassen? Of betekent het iets anders in Belgique dan hier in NL? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Less then zero- komt Slayer in voor met inagaddadavida van iron butterfly. Incubus(ouwe engelse horrorfilm uit begin 70iger jaren)- komt Bruce Dickinson in voor uit de tijd voor Iron Maiden. Gremlins 2- Angel of death van Slayer op het moment dat een gremlin muteert. Een kleine snol zit zo vol. |
|
ace ventura ;pet detective al genoemd??Met cannibal corpse... Zo ja,sorry dan,maar heb geen zin om eerst het hele topic door te lezen.. spelfout weggehaald... |
|
quote:"He went that way???" ---> ----> Thank you! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Married w/ Children met Anthrax Gene Simmons (KISS) speelt wel in een aantal films (check IMD Er is een serie Behind the music met oa Megadeth, Metallica en andere zut. Is wel door veronica oid ooit uit gezonden. Ooit ook nog wel eens een docu gezien op de VPRO oid o.a. over Celestial Season en hun violiste en dat haar muzikedocented dat niet zo konden waarderen. Verder had de VPRO vroeger nog wel andere vage zut op TV, o.a. nog eens een stukje Napalm Death (ttv Lee Dorrian) gezien. Ooit is ook nog eens een prijsvraag geweest waarbij je "Anthrax bij in de garage" kon winnen. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Aankomende vrijdag op Yorin Turbulence III serie; aflevering gaat over heavy metal. Laatst trouwens een videoband gezien bij George van Orphanage met allemaal opnames van de regionale tv; geweldige stuff! Korsakov, Obituary in Tivoli; fanatieke slachtveldsfeer tijdens die concerten! Hilarisch hoogtepunt was wel twee stagedivers die met de koppen tegen elkar knalden NP:Fates Warning - Night on Brocken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ja en dan ook nog Annie MG Schmiet achteruit afspelen en dan hoort hij "kill your mother and rape your family" en dan ook nog die andere "metal"covers van Annie MG schmied liedjes En natuurlijk ook nog WAYNES WORLD WAYNES WORLD!! PARTY TIME EXCELENT [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 25-02-2004 0:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een van die kinderen uit Flodder heeft vaak een Flotsam & Jetsam Tshirt aan: Doomsday for the Deceiver. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
Strangeland met Dee Snider (tevens script en productie) The Decline of Western Civilisation (the metal years)-docufilm over de Hollywood Glamscene. |
|
quote: he ga jij eens pitten man!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Die heb ik laatst ook gezien!! Wat ziet Dee Snider er daar uit joh! Wel een gave film, apart verhaal en leuker om hem 's zo te zien dan met Twisted Sister.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
geen film maar wel aangenaam verrast door net de clips van Deicide - Scars of the crucifix & Morbid Angel - Enshrined by grace op de Box te zien [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-03-2004 1:03] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb ik net ook mogen aanschouwen. Zag laatst ook op MTV Nile en Iced Earth Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Wat een verademing! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Op MTV rockzone draaiden ze net Slayer - Seasons in the abyss; weet iemand of de playlist van dit programma op internet staat en zo ja onder welke url? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |