|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent nog meer deze heerschende viking/epic heathen metal band ? Trollhorn van Finntroll zit ook in deze band. NP : Moonsorrow - Aurinko Ja Kuu |
|
Ik ken ze wel... Epic Heathen Metal zoals ze t zelf noemen, maar ik noem t gewoon viking metal Klinkt wel aardug idd |
|
add me maar op msn en ik vertel je meer EPIC HEATHEN METAL je kan het ook folk metal noemen... maddrummerthe2th@hotmail.com of icq;D ken je al thyrfing? |
|
Heerschende band. NP: Moonsorrow - Winter. |
|
dimmu heerscht niet Moonsorrow wel Warrior's grave is goed in Finns iets van sakirithauta.. |
|
Jaaa, zeer heersende band Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Moonsorrow gaat een nieuwe cd maken en finntroll ook Uberheerschend.. |
|
Finntroll, Thyrfing, Moonsorrow, Ensiferum, Suidakra, allemaal skitterend spul! Mot binnekort Suden Uni maar eens bestellen |
|
Sankarihauta (goed gespeld?) kan als videoclip downen van de Moonsorrow site. |
|
hier toevallig ook iemand van finntroll forum Barathrum, shaman, ajattara, skyclad(zonder hun had finntroll niet bestaan), kalmah... |
|
hmm Ajjatara is donkere kant van Amorphis and Barathrum is een black metal band, ja toen wist ik nog niet zoveel ervan . Somnium van Finntroll is ex-member van Barathrum. In idd geval heb ik zin in het nieuwe album van moonsorrow dat in de herfst gaat uitkomen. Je kan ook al t-shirts bestellen op hun site. Verbaast me dat deze band me na een jaar nog kan boeien Van Kuun Suru vind ik vooral het nummer Pakanajuhla heerschen met accordeons/mond harp |
|
Erg gezellige muziek! |
|
Spinefarm records gaf laatst een hoop concerten waar ook Ensiferum, Moonsorrow etc. optraden. Weet iemand of ze hier ook een videoband van hebben gemaakt?(Of live DVD)? [Dit bericht is gewijzigd door Follow the Rapist op 07-11-2002 16:17] Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
ik weet wel de video van moonsorrow: Sankarihauta maar of dat de spikefarm video is In idd geval van een moonsorrow concert hier kan je ook wat mp3's van moonsorrow downloaden.. moonsorrow at mp3.com |
|
cool Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
DE NIEUWE IS UBERVET!! Wat een geweldige prestatie! Ik sta nu ook op hun website. De nieuwe is een stap vooruit, met meer instrumenten, betere nummers en betere lyriek!! De voorkant is ook geweldig nieuwe website: www.moonsorrow.com |
|
Heb net de site bekeken en het ziet er erg goed uit.Mooie hoes van de nieuwe cd.Ga ik zeker aanschaffen.Ben zeer benieuwd na alle lovende woorden over Moonsorrow. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, ik had het nieuwe album net voor ik op vakantie gekocht, en ik heb er inderdaad veel naar geluisterd, heerschplaat! De hoes zelf vond ik niet echt boeiend (zag er vrij gephotoshopped uit vond ik), maar ja, het gaat om de muziek (teksten heb ik me ook niet in verdiept, boekje had ik niet mee op vakantie ). Maar inderdaad een zeer goeie plaat NP: God Dethroned - Soul Capture 1562 For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Het is eigenlijk een foto. De runesteen hebben ze naar een woud getild. |
|
Hehe, ik heb net wat rondgekeken op hun site (en links), en inderdaad: Toch wel stoer inderdaad NP: Admortem - Living Through Blood For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Moonsorrow Heerscht! Bruce Banner |
|
Ik heb net Kivenkantaja besteld. Zal mij benieuwen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwe cd is idd énorm goed!Meer folk en vooral NOG epischer! Man, die laatste 2 nummers |
|
Ik vind de nieuwe moonsorrow vele malen beter als de nieuwe bathory! Om digital metal review te quoten! quote: |
|
Wauw, dit is wel een goeie band zeg! Die nieuwe CD heerscht behoorlijk! Welke albums zijn nog meer de moeite waard?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |