|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja ik vind dat nummer behoorlijk RAC achtig. Ik zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lang niet alles is RAC, sommige nummer idd wel maar lang niet alles. |
|
quote:ppfff ja hoe omschrijf je het. Een soort mix van punk, metal, rock en hardcore met nationalistische grondslag. Iets 'scherper', agressiever en zwaarder dan metal core/NYHC. Paar voorbeelden zijn: Brigade M, Standrecht en Iron Youth. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Rock Against Communism. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Trouwens, geen enkel Moonsorrow nummer is RAC. En dat downloadbare nummer wat ik heb neergegooid was dus een grap. Lezen! Jullie zijn allemaal negers! |
|
Ik omschrijf ze gewoon nog steeds als Folkmetal. Hoewel ik nu misschien erg ouderwets klink. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Niet janken man. Muziekaal is het 'RAC'. Maakt geen kut uit of het voor de grap was, dat maakt het niet opeens 'Epic Viking metal'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, dat grapnummer is inderdaad RAC. De normale niet, maar Odal beweert van wel. Daar was dat dan ook tegen bedoelt. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: hmm, ik heb Verisäkeet dan nog wel niet gehoord (Ik wacht netjes op de release), maar zoals jij het omschijft vind ik het niet echt op moonsorrow lijken. |
|
quote:Metldown legt hier boven ook netjes uit dat dit een bonus nummertje is die als grap bedoelt is. Ik had daar even overheen gelezen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: idd, maar toen ik dat ging typen stond de post van meltdown er nog niet (kijk maar naar de plaats tijd, is dezelfde minuut) maarja iig boeie, moonsorrow is gewoon gaaf |
|
Moonsorrow is zeker relaxt. Verasikeet vind ik egt goed...Kivenkantaja was ook al zoon goed album. ALLES van hun is goed Vi, som har det iskalla Trollblod. |
|
quote: hoe oud ben jij??? I Find That I Am Not There... |
|
quote: Geboortedatum: Vrijdag 10 Maart 1989 Bruce Banner |
|
tering zeg, het is slecht gesteld met de jeugd van tegenwoordig. Niveautje nederlands van het achtereind van een varken. I Find That I Am Not There... |
|
Moonsorrow is ruig |
|
Zn Cu2 is ook een beetje BrEeZaH sTyL3 . . . . . . . . . ? |
|
quote: Mooi, zal hem eens beluisteren. |
|
idd, Verisäkeet is echt weer een geweldig album! Eerst had ik er een beetje m'n bedenkingen bij, vooral bij het nummer Karhunkynsi vanwege de black metal achtige passage aan het eind. Maar na wat luisterbeurten ben ik er echt helemaal verslaafd aan geraakt, en vind ik Karhunkynsi samen met Jotunheim de gaafste nummers van de plaat! |
|
quote: Da's ook meteen de halve cd, natuurlijk Bruce Banner |
|
Ik heb 'm inmiddels binnen. Mist die van jullie ook het artwork aan de buitenkant? Jee, ik wist dat dit album muzikaal erg Black zou zijn, maar ze zijn voor de grap ook maar even compleet op de minimalistische toer gegaan. Vaagheid. Jullie zijn allemaal negers! |
|
erg black? alleen de laatste minuten van het eerste nummer, de rest is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Rauwer, dan. Ben je trouwens ook ergens niet teleurgesteld in? Jullie zijn allemaal negers! |
|
ja hoor, genoeg leuke muziek op deze aardkloot verder Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |