|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, gaaf. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hm. Binnenkort maar weer eens wat cd's gaan kopen denk ik. Moonsorrow zal er zeker bij zitten. |
|
Vind het een erg sterk cdtje geworden. Beste release uit '05 tot nu toe zelfs Zenial |
|
quote: Zeker weten van niet. Het is een hele gave plaat. En ik heb geen probleem met de lange nummers, dat vind ik meestal gaver. Maar het had een stuk harder mogen zijn van mij. En kamelot en kreator krijgen voor de top 10 voorrang |
|
quote: Bij mij is hij zeker een top 5 waardig, maar kan niet tippen aan de releases van een primordial, blut aus nord en Evoken. Ik vind het een hele sterke plaat, dat zeker. Maar toch vind ik Kivenkantaja prettiger om te horen - het is meer sfeervoller. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaaf interview! Die link van de raah raah blaah-foto's is ook geweldig. Ein volk ein reich ein Gibson! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
zeg, zijn deze jongens van Moonsorrow een beetje rechts? ik hoor hier RAC vallen namelijk. Anders zal ik wat ik van ze heb rap de deur uit moeten doen |
|
1. Stel je niet aan. 2. Dat RAC nummer was enkel muzikaal RAC en ook nog een grap. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hap ik teveel? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:nee |
|
quote: |
|
Thomas Väänänen, who normally screams his lungs out for Swedish folk metallers THYRFING, will contribute some guest vocals on the upcoming MOONSORROW album. Väänänen has made a posting concerning this in MOONSORROW's studio diary, which can be found at www.moonsorrow.com. MOONSORROW entered the studio on May 29 for the recordings of their fifth album, due out late 2006/early 2007. The band will take a one-month break from the studio with 98 percent of the material recorded. The second session is set to take place starting July 31, with the trademarked hungover viking choirs and mixing of the album. |
|
quote: MIT-ler Bruce Banner |
|
Moonsorrow - Hiidenpelto including hapean hiljaiset blabla Tof nummer, ingewikkelde titels wel! :p |
|
De nieuwe cd 'Hävitetty' is al geleakt, en het is weer een erg sterk plaatje geworden! Cd duurt 56 minuten en heeft maar 2 nummers, maar allebei goed van opbouw, sfeervol ende aanstekelijk. Toch blijf ik Verisäkeet toffer vinden, dat is voor mij echt hun meesterwerk.. Zenial |
|
Ik wacht wel op de release. Lekker languit op de bank en Moonsorrow luisteren |
|
quote: Ja, nieuwe is idd weer erg vet spelfout weggehaald... |
|
Ik kan niet wachten!!!! Moonsorrow ftw! ***einde oninteressant bericht*** Bruce Banner |
|
quote: Komen ze dan ofzo??? En die nieuwe cd moet ik hebben????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je kan em zelfs winnen Vikingblood! http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/7528/Win-de-nieuwe-Moonsorrow.html |
|
quote: Check Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
U heeft mail, Jenje |
|
Gaaf CDtje, die nieuwe! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |