|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moet deze site is proberen: http://blackdeath.mercurous.net/Moonsorrow/ Daar kan je de Metsä demo en Sankarihauta video downloaden! Ik zelf vind de oudere albums dan "of strenght and honour" ook zeer te proberen waard! En je kan het altijd even downloaden. Alle albums vind ik goed, behalve de eerste demo. http://www.moonsorrow.com/moonsorrow_discography.html Hier kan je ze allemaal vinden! |
|
Suden Uni ken ik niet en Voimasta... blah heeft ongeveer dezelfde stijl als die nieuwe.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Sommige vinden het oudere werk meer sfeer hebben, vanwege het dan minder geperfectioneerd is. |
|
Weet je wat......??! Ik koop ze gewoon!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik zit net Kivenkantaja te draaien en dacht dat ik eens deze geniale rockers eens weer onder de aandacht moet brengen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Moonsorrow heerscht! Nog meer bands in het genre om te checken voor de liefhebbers: Finntroll (duh!), Catamenia, Ajatarra, Asmegin, Amortis (niet Amporphis), Ensiferum, Kalmah, Mithotyn, Skyfire, Thyrfing, Third moon, Trollheim's grott. Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Heb deze band pas sinds vorige maand ontdekt. Hoe is het mogelijk.. Zekers een leuk orkestje www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Moonsorrow! Na Finntroll mijn lievelingsgroep. Dít is pas vikingmetal! Aurinko ja kuu! Sankaritarina! "I find your lack of faith disturbing." |
|
Moonsorrow is idd knap, is met de toetsenist van Finntroll. 2de Cd is wat minder, maar Suden Uni heerst! Longing for the Ancient Kingdom! |
|
16 augustus Moonsorrow + Ensiferum +Korpiklaani in de Tivoli [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 25-02-2004 22:09] |
|
quote: waar heb je dat vandaan, want ik kan niks op hun sites vinden |
|
Check de concert agenda van ZM |
|
quote: Whoa, als dat zo is, dan uhm, is dat zeker de moeite waard! Ooit ook van Korpiklaani wat nummers gedownload ( http://www.korpiklaani.com/ ) en dat klonk ook heel prima, en Moonsorrow en Ensiferum heerschen! Tweede album van hun ken ik overigens niet, Suden Uni heb ik op MP3, en is wel gaaf 8) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Finnse muziek overheerscht. Ik wil er nog eens heengaan. Dan misschien wat met de heren van MS wat drinken en muziek. Want het zijn beste kerels F*ck hippies |
|
Kivenkantaja is een zeer prettig in het gehoor liggende plaat! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
zeker geen verkeerde band The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
'k heb afgelopen vrijdag ff met Trollhorn staan kletsen, en hij vertelede me dat Moonsorrow op het moment dus bezig is met nieuwe nummers, en dat ze meer 'black metal' zullen zijn... ben erg benieuwd! http://home.planet.nl/~mook0013/trollhorn.jpg |
|
Ah, bedankt Metalenmook. Ik vond het laatste album iets te "clean" if you get what I mean. Het was nog steeds erg goed, maar het miste gewoon iets. F*ck hippies |
|
Finntroll: De blijste en melodieuste (jaa hoor) viking metal Moonsorrow: Met Henri (keyboard-gast v Finntroll dus), maar door de Finse zanger veel rouwer (maar heeel gaaf! ) Thyrfing: Ook wat harder dan Finntroll, maar wel goed Ensiferum: Zie Thyrfing, denk ik (alhoewel ik ze door die laatste gig veel meer ben gaan waarderen)(Maar dat komt ook wel wat door Petri :p) Catamenia en Skyfire gaat meer richting de melodieuze blackmetal vind ik .. Kalmah is ook goeie muziek, maar kzie geen connectie met viking metal? Amortis en Ajattara zijn ook heel gaaf maar ik kan er maar moeilijk muziek van vinden (om te downloaden ja! :p) Hm, Primordial is misschien wel aardig voor de mensen die Thyrfing ook wel mogen.. (Ohja, Korpiklaani heeft ook wel wat ja) [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 21-04-2004 9:25] Masturbation is not the same. |
|
MOONSORROW IN NED.!! Yahoooooo! Ik ben blij... Echt een geweldige band gewoon, vind alle albums super, maar Kivenkantaja is voor mij favoriet (zal wel komen omdat dat mijn eerste kennismaking met deze band was....) Horns raised and filled...! |
|
quote: vrij weinig kans dat dit optreden er zal komen aangezien moonsorrow en ensiferum er beiden niets van af weten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
moonsorrow! vind viking sowieso lekker klinken, mithotyn en thyrfing heersen ook Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
quote: dus als ik een viking metal bandje begin wat totaal niet klinkt vindt je het toch lekker klinken? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: you get my point als iemand zegt dat ie van black houdt geld dat toch ook niet voor alle black bands vind de sound gewoon goed [Dit bericht is gewijzigd door Immanitas op 21-04-2004 13:09] Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |