|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vet! |
|
quote: Aww net een ballerina |
|
is dat wel een echte, een boom groeit meestal niet echt dikker dan zn stam. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die ballerina lek ja net op 'n boom! |
|
quote: met takke! |
|
dat kan natyuurlijk ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Takkebooowwm |
|
Mooie natuurverschijnselen! |
|
|
|
quote:wauw x1000 Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Deze foto vind ik heel erg gaaf. |
|
Maar wel bijgewerkt. Net als de foto's van de ruimte. Allemaal erg tof en mooi enzo, maar wel allemaal gefotoshopt. |
|
Het lijkt me zo gaaf om het Noorderlicht eens in het echt te zien. Bizar mooi is dat. |
|
denk je misschien is het wel heel lelijk in het echt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
gaaf! Je moeder. |
|
quote: Wel tof hoe ze die sneeuw op die boom hebben gefotoshopt enzo. |
|
la maar [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 14-04-2008 11:49] |
|
O.. ik dacht echt dat er 7 manen op een rij stonden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En poollicht in Wageningen (2003 dacht ik) Het is de lichtinval ;') |
|
quote: mwa sluitertijd is volgens mij wel wat langer om meer kans te hebben op de onweer, maar veel bewerking is er niet aan te pas gekomen. veel "foto's" van de ruimte zijn eigenlijk artiesten impressies. de meeste foto's zijn maar vaag enzo.(volgens mij zijn de krab nevel en paardenkop nevel enzo niet echt berwerkt) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Ziet er uit als een forse portie kutweer. [Edit: Zandstorm ofzo?] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-04-2008 13:23] Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |