|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wowow super vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
http://blogs.denverpost.com/captured/2010/11/04/captured-mount-merapi-erupts-again/2534/ Fotoreportage van merapi vulkaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meer van dit, waanzinnig "mooie" foto's. Ook wat NSFW spul. http://www.boston.com/bigpicture/2010/11/mount_merapis_eruptions.html Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Indrukwekkend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaaf gefilmd. Boeiender |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nou ja, zoiets dan. Ik vond het fascinerend om te zien in het echie, zeg. En als je dan ook nog eens gaat nadenken. Ik moest echt even zitten. Bij gebrek aan zin om zelf iets te verzinnen: Meteor Crater is, zoals de naam al doet vermoeden, Zo'n 50.000 jaar geleden gevormd door een meteoor inslag. Volgens berekeningen van mensen die het kunnen weten woog dat brokje zo'n 300.000 ton en moet ongeveer 45 m groot zijn geweest. Het bestond voornamelijk uit nikkel en ijzer en is bij de impact voor een groot deel verdampt. De snelheid waarmee de aarde werd getroffen moet een kleine 50.000 km/h zijn geweest ofwel 12 km/sec. Bij de inslag is er nogal wat materiaal opgeworpen, resulterend in een wal van 50m hoog om de krater heen. Er zijn brokstukken van meteoriet-afkomstig ijzer gevonden tot 15 km in de omtrek. Sommige het formaat van een klein huis. De krater zelf heeft een doorsnede van 1,5 km en is 175 m diep. De inslag heeft een kracht gehad van 2,5 megaton TNT, vergelijkbaar met 150x de vernietigingskracht van de atoombom op Hiroshima. http://www.meteorcrater.com/ En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehe je hebt een 3D foto geplaatst voor zo'n groen en rood brilletje. Maar inderdaad erg bizar dit was pas 45m. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Verrek, nu je het zegt. Ik vond het er al een beetje raar uit zien, maar dacht dat het aan mij lag. En idd, 45, das bijna niets. Stel je eens voor... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Chicxulub op Yucatan(het einde van de dino's) was minstens 10 km. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar had je niet naast willen staan, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Werkt trouwens prima, die foto tesaam met zo'n 3d brilletje. Kwam net dit tegen, vuurtornado. Waarom beweegt hij amper? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Moddervukking Zwartsluis: Boeiender |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nou hoor ik Bløf in m'n hoofd. Zoute, zulte lucht op een met mossels gevuld strand. Oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kutband! Ik zag onlangs een gekleurde vlek in de lucht, naast de zon. Leek een geïsoleerde regenboog-bol. Ja hoor... |
|
Zoiets? Ben ff de naam kwijt maar het heeft te maken met buiging van het licht enzo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die onderste! Ja hoor... |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Even mijn eclipse bril erbij pakken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |