|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar baseer je dat op? Bruce Banner |
|
Op flauwekul dus, hehe. |
|
Bruce Banner |
|
quote: Gaaf! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: een zand strom is makkelijk te overleven, je moet alleen een paar uurtjes ergens tegen aan gaan liggen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Niet? Balen |
|
quote: hehe, doet me denken aan een photoshop van (ik geloof) FRNK met een storm op de achtergrond "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Frnk in Spanje op terras met een tsunami achter zich foto ja. |
|
quote: die idd ja oh, check effe emotopic wil je "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
http://megagalerias.terra.cl/galerias/index.cfm?id_galeria=30734 Onweer + vulkaanuitbarsting. Br00t4l! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Net gezwommen in de zee en daar echt iets vets gezien. Bij het breken van de golven, of als je zelf golfen creëert door te zwemmen, kleurt het water dat breekt fluoriserend groen. Ik heb gezocht op G00gle, naar 'fluor zee' en dergelijken, maar kwam niet tot een bevredigend antwoord. Iemand enig idee wat het is? |
|
quote: WOW, prachtig Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: bioluminescente bacteriën, weet even niet hoe die beesten heten edit: niet fluoriserend dus [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-08-2008 1:13] Je moeder. |
|
Zo te lezen is dat de 'Noctiluca miliaris'. Bedankt voor de tip!! |
|
In Nederland waarschijnlijk gewoon Vibrio fischerii (broertje van de cholera) dit jaar maar 1 keer gezien jammer genoeg, maar erg vet. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-10-2009 23:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wow, very nice!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Foto 5, net een gezicht. Br00tal! Bruce Banner |
|
quote:Erg gaaf! |
|
Moeder Natuur doet gek: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Erg vet zo'n supercell wolk. Finnen reageren wel vrij relaxed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |