|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Reclame van De Hypotheker: "Ik als [vergeten] zijnde" ... |
|
quote: Dat is ook een flutboek. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Waarom bestaat er eigenlijk zo'n topic/onderwerp op dit forum? Fora als deze zijn toch juist bedoeld om kort en bondig in SMS-achtige taal elkaar van een standpunt te overtuigen? Daarbij komt dat in het algemeen steeds minder mensen de moeite nemen om iets in fatsoenlijk Nederlands te typen, laat staan oprispingen in een post op willekeurig welk internetforum. Zo en nu een BaPaDa 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Maar een reactie in fatsoenlijk ABN Neem ik eerder serieus dan één in MSN/SMS achtige taal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Inderdaad, daar moet verandering in komen. Wanneer daar op school geen aandacht aan besteed word dan maar hier. Een beter milieu begint op zware metalen. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Dat heet verpaupering en verarming der Nederlandse taal. Oftewel; het getuigd van algemene lui en domheid. Spel en grammaticale fouten kunnen echt weleens worden gemaakt, maar als je bijvoorbeeld het woord 'echt' als 'egt' schrijft, dan denk ik dat je een IQ hebt van 50. De schuilnaam dyslexie heeft daar geen klap mee te maken. |
|
quote: Zal ik maar niet gaan lopen mierenneuken over de schrijfwijze van "lui- en domheid", dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: TTTT Verder heb je gelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hier in dit topic is het geoorloofd. Het heet niet voor niets het 'taalpuristen topic' Dus ga je gang: |
|
quote: Damn, dat ik die nog over het hoofd zag zegt ook wel weer genoeg over mijn kennis der taal. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Al met al wordT er teveel nadruk gelegd op taalgebruik en te weinig op interpunctie. Is wat een kwalijkere zaak is aangezien het totaal geen brein vereist. |
|
Ik zou ook graag een taalpuristje zijn, maar mijn kennis van de Nederlandse taal schiet spijtig genoeg tekort. Om mijzelf te amuseren, verbeter ik de meer evidente fouten wel als ik iemand quote. Subtiel, niet? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Zeker. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het intellect straalt er gewoon dwars doorheen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Een van de vele regels die ik niet ken. (Toevallig geen zin mij een spoedcursus te geven?) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hahaha. Ga in de zandbak spelen, aap. Achter 'lui' en 'spel' hoort bovendien een streepje. |
|
Ik irriteer me mateloos aan het gebruik van "meest verschrikkelijke" "meest mooie" enzovoorts enzovoorts.. Ik prefereer gewoon "verschikkelijkste" en "mooiste" Zo, dat ben ik weer kwijt "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Waar begint taalverloedering eigenlijk? Een term als "ff" is tegenwoordig bijvoorbeeld al heel normaal maar komt wel voort uit de sms-taal. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-10-2007 13:36] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Dat weet ik niet, maar een taalpure wereld begint thuis! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 12-10-2007 13:37] |
|
quote: Mooi, kun je nu naar je eigen fouten kijken. Correct is: Het irriteert me dat (...) Ik erger me aan (...) Het ergert me dat (...) http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/431/ pwn |
|
quote: Dat is een uitdrukking, vent. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Dat ook, inderdaad. Persoonlijk vind ik het plaatsen van haakjes lastig, i.v.m. de punt enzo. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |