|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 november Waterfront, Rotterdam Gorgoroth (N black) Enthroned (B black) Tyrant (S black) http://www.gorgoroth.org http://www.enthroned-horde.com www.myspace.com/officialtyrant Deur open: 19:00 uur / € 16,- www.waterfront.nl edit: aanpassing line-up edit2: alweer aanpassing line-up [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-07-2007 21:30] |
|
Zo, da's een behoorlijke prijs Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Denk niet dat ik ga, fucking hell.16 euro, niet normaal meer. Fuck the world and fuck you |
|
Op de Waterfront-site is te lezen dat Arkhon Infaustus niet meer speelt, zij worden vervangen door Nox. |
|
Goed het is een behoorlijke prijs maar nog te doen als je Arkhon infaustus er bij had, maar kom op, 16 pleuro voor een goede band en twee zaaddodende kutbands ??? no way. Fuck the world and fuck you |
|
quote: !!! blasfemie |
|
Nou ja, Gorgoroth is best gaaf hoor, maar Nox ? bwahhhh,ik vind het niets, 13 in een dozijn death metal band. Om over de Enthroned clowns nog maar te zwijgen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik hoop dat je met die 'goeie band' Nox bedoelt, kapitein? --- EDIT: O! Nox is een van de beste death metal bands van eigen bodem. Ben doorgaans niet zo'n DM-liefhebber, maar dit is wel erg vet. --- Goeie band is dat, hoop dat ik die nog eens elders zie. Ik zal hier niet aanwezig zijn, heb Gorgoroth al eens gezien wat achteraf gezien opzich niet had gehoeven, en Enthroned vind ik niet zo vet. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 22-07-2007 21:12] |
|
Helaas is dit veel te ver weg voor mij maar jezus man; 16 pleuro vinden sommigen van julie teveel? Ik heb het zelf nou niet bepaald breed, maar ik had alleen om Gorgoroth ook wel het dubbele willen betalen. Maar dat ben ik [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2007 21:13] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gorgoroth en Enthroned is echt wel 16 waard inderdaad. Verder ga ik de dag ervoor de hoek om, dat scheelt weer |
|
Geef mij Centurian maar, en dan de demo, dat hakte pas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hahaha, idd, ja. Wim vd Valk heeft ook nog bij ons gedrumt, wat een houthakker. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Nog steeds balen dat die band niet meer bestaat.Voor mij staat nu Severe Torture op 1 wat betreft nl Death metal bands. Fuck the world and fuck you |
|
|
|
dat gaat lekker.nu zou ik helemaal niet meer gaan. Fuck the world and fuck you |
|
Pff, ga toch voor Gorgoroth en Enthroned |
|
Is Enthroned nog wat nu Sabathan eruit is? |
|
Weet iemand of Tyrant ook een beetje te doen is? Die ken ik namelijk niet. 2 weekjes nog maar, zal mij benieuwen wie er gaat drummen bij Gorgoroth... an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Nick Barker |
|
Nee, Hellhammer als het goed is. |
|
quote: Die dus in ieder geval niet, want het is net bekend dat hij begin 2008 zijn entree zal maken en niet op tour gaat. Nick Barker lijkt mij ook onwaarschijnlijk eerlijk gezegd, maar toch leuk geprobeerd. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Enthroned is beter dan ooit! Nornagest is geweldig op zang, en de black raast nog immer voort. |
|
quote: Dus wel Nick Barker volgens de site van Gorgoroth |
|
Yep, Nick zal deze tour drummen en Teloch en Sykelig zullen de gitaren bespelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: wel aparte keuze, zal mij benieuwen... an evil incarnation of DEATH! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |