IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Za 10 nov: Gorgoroth + supports @ Waterfront, R'dam Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-06-2007 17:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zaterdag 10 november
Waterfront, Rotterdam

Gorgoroth (N black)
Enthroned (B black)
Tyrant (S black)

http://www.gorgoroth.org
http://www.enthroned-horde.com
www.myspace.com/officialtyrant

Deur open: 19:00 uur / € 16,-
www.waterfront.nl

edit: aanpassing line-up
edit2: alweer aanpassing line-up

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-07-2007 21:30]

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-06-2007 18:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zo, da's een behoorlijke prijs

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 13-06-2007 18:40 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Denk niet dat ik ga, fucking hell.16 euro, niet normaal meer.

Fuck the world and fuck you

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-06-2007 18:30 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op de Waterfront-site is te lezen dat Arkhon Infaustus niet meer speelt, zij worden vervangen door Nox.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-06-2007 18:37 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Verbaast me niets van de prijs, helaas. De vraagprijs voor Enthroned is dan ook echt belachelijk hoog voor hetegene de band bied.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-06-2007 18:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Goed het is een behoorlijke prijs maar nog te doen als je Arkhon infaustus er bij had, maar kom op, 16 pleuro voor een goede band en twee zaaddodende kutbands ??? no way.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 22-07-2007 21:06 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2007 18:39 schreef mental het volgende:
Goed het is een behoorlijke prijs maar nog te doen als je Arkhon infaustus er bij had, maar kom op, 16 pleuro voor een goede band en twee zaaddodende kutbands ??? no way.

!!! blasfemie

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-07-2007 21:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nou ja, Gorgoroth is best gaaf hoor, maar Nox ? bwahhhh,ik vind het niets, 13 in een dozijn death metal band. Om over de Enthroned clowns nog maar te zwijgen.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-07-2007 21:11 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2007 18:39 schreef mental het volgende:

Ik hoop dat je met die 'goeie band' Nox bedoelt, kapitein?

---

EDIT: O! Nox is een van de beste death metal bands van eigen bodem. Ben doorgaans niet zo'n DM-liefhebber, maar dit is wel erg vet.

---

Goeie band is dat, hoop dat ik die nog eens elders zie. Ik zal hier niet aanwezig zijn, heb Gorgoroth al eens gezien wat achteraf gezien opzich niet had gehoeven, en Enthroned vind ik niet zo vet.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 22-07-2007 21:12]

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-07-2007 21:13 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Helaas is dit veel te ver weg voor mij maar jezus man; 16 pleuro vinden sommigen van julie teveel? Ik heb het zelf nou niet bepaald breed, maar ik had alleen om Gorgoroth ook wel het dubbele willen betalen. Maar dat ben ik

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-07-2007 21:13]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 22-07-2007 21:14 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Gorgoroth en Enthroned is echt wel 16 waard inderdaad. Verder ga ik de dag ervoor de hoek om, dat scheelt weer

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-07-2007 21:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Geef mij Centurian maar, en dan de demo, dat hakte pas.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 22-07-2007 21:16 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 22 juli 2007 21:15 schreef mental het volgende:
Geef mij Centurian maar, en dan de demo, dat hakte pas.

Hahaha, idd, ja. Wim vd Valk heeft ook nog bij ons gedrumt, wat een houthakker.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-07-2007 21:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nog steeds balen dat die band niet meer bestaat.Voor mij staat nu Severe Torture op 1 wat betreft nl Death metal bands.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-07-2007 21:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Nox zal deze avond niet spelen. Tyrant uit Zweden is toegevoegd.

www.myspace.com/officialtyrant

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-07-2007 21:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

dat gaat lekker.nu zou ik helemaal niet meer gaan.

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 23-07-2007 0:17 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Pff, ga toch voor Gorgoroth en Enthroned

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-07-2007 0:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Is Enthroned nog wat nu Sabathan eruit is?

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 29-10-2007 19:05 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Weet iemand of Tyrant ook een beetje te doen is?
Die ken ik namelijk niet. 2 weekjes nog maar, zal mij benieuwen wie er gaat drummen bij Gorgoroth...

an evil incarnation of DEATH!

Eus
Usericon van Eus
Posted 29-10-2007 19:43 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

quote:
Op 29 oktober 2007 19:05 schreef Dark incarnation het volgende:
zal mij benieuwen wie er gaat drummen bij Gorgoroth...

Nick Barker

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 29-10-2007 19:52 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Nee, Hellhammer als het goed is.

Dark incarnation
Posted 29-10-2007 20:40 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 19:52 schreef Orklord het volgende:
Nee, Hellhammer als het goed is.

Die dus in ieder geval niet, want het is net bekend dat hij begin 2008 zijn entree zal maken en niet op tour gaat. Nick Barker lijkt mij ook onwaarschijnlijk eerlijk gezegd, maar toch leuk geprobeerd.

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 29-10-2007 20:47 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 0:19 schreef Judge M. het volgende:
Is Enthroned nog wat nu Sabathan eruit is?

Enthroned is beter dan ooit!
Nornagest is geweldig op zang, en de black raast nog immer voort.

Orklord
Usericon van Orklord
Posted 29-10-2007 22:21 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 20:40 schreef Dark incarnation het volgende:
Die dus in ieder geval niet, want het is net bekend dat hij begin 2008 zijn entree zal maken en niet op tour gaat. Nick Barker lijkt mij ook onwaarschijnlijk eerlijk gezegd, maar toch leuk geprobeerd.

Dus wel Nick Barker volgens de site van Gorgoroth

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-10-2007 22:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Yep, Nick zal deze tour drummen en Teloch en Sykelig zullen de gitaren bespelen.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dark incarnation
Posted 30-10-2007 1:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2007 22:21 schreef Orklord het volgende:
Dus wel Nick Barker volgens de site van Gorgoroth

wel aparte keuze, zal mij benieuwen...

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com