IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-07-2007 18:28 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 15:24 schreef MMayo het volgende:





FRNK, Waldrock's next top model


Hatsjikidee!


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-07-2007 18:29 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Het is wel een vertieft mooie foto, eerlijk waar! De lucht op de achtergrond, dus



Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 18:30 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 juli 2007 18:24 schreef Judge M. het volgende:
Wie weet was dat wel dezelfde figuur die vanochtend in de meest linkse dixie dusdanig hard moest schijten dat hij geen tijd meer had om de pleedeksel te openen en er dus maar overheen gescheten heeft


Haha, nee, dat was iemand anders. Ik hoorde één of andere Friese Lombroso-harses daarover opscheppen tegen zijn inteeltvriendjes. Toch jammer, die Friezen.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:29 schreef Skyggesang het volgende:
Het is wel een vertieft mooie foto, eerlijk waar! De lucht op de achtergrond, dus


Romantische vrijdag!





[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-07-2007 18:30]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-07-2007 18:32 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

O schoon Moeder Aarde

Prachtig



earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 08-07-2007 18:32 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 8 juli 2007 18:07 schreef Aaargh het volgende:
* Poëzie maken op de camping, onder de halve maan van Friesland, mijmerend over de pisrivier





hij was weer goed !

De buren hebben zich na jullie vertrek opvallend rustig (heeft indruk gemaakt) gedragen..........

(muv het stel wat zich naast onze tent positioneerde om eens schaamtloos ranzig van bill te gaan ....."gvd heb je geen condooms bij je", dan maar zonder, hoppa!)

[Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 08-07-2007 18:34]


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 18:33 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 juli 2007 18:30 schreef MMayo het volgende:
Romantische vrijdag!






Mooi! Echt, de hele camping stond bol van de poëzie dit weekend. Poëzie, liefde en dobberende tentjes in de rivieren van dampende mannelijke urine.


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:33 schreef Aaargh het volgende:
Mooi! Echt, de hele camping stond bol van de poëzie dit weekend. Poëzie, liefde en dobberende tentjes in de rivieren van dampende mannelijke urine.


*rrrrrrrrrrrrrrrr*


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 08-07-2007 18:38 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

@ MMayo's foto: Heeft dat zonnedansje toch geholpen!

Waldrock was geweldig!! Leuke bands en veel leuke mensen

Plussen:
Testament
Osdorp met Laberinto
Vader
Obituary
Aborted
Melechesh
veel gezellige lui
Lekker stinken in de trein

Minnen:
wat een paupergebeuren met de Dixie's
kleine glaasjes
GEEN W.A.S.P.


Hatsjikidee!


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-07-2007 18:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Meshuggah


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:32 schreef Skyggesang het volgende:
O schoon Moeder Aarde


Sorrie? Zei je daar.. schoon?


Argh
Usericon van Argh
Posted 08-07-2007 18:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

oja, welk stel zat er de afgelopen nacht ontzettend ruzie te maken? hé!?

Jezus wat kon dat mens kankeren zeg... echt 4u lang door: "Het is uit, blijf van me af, ga uit de tent, optyfen nu uit de tent, neeheee blijf van me af godverdomme, ik bel de politie, ga weg, ik ga weg! huilerdehuil boohoo" NIET NORMAAL! Gelukkig wende het op een gegeven moment en ben ik in slaap gevallen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 18:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:41 schreef Argh het volgende:
oja, welk stel zat er de afgelopen nacht ontzettend ruzie te maken? hé!?

Jezus wat kon dat mens kankeren zeg... echt 4u lang door: "Het is uit, blijf van me af, ga uit de tent, optyfen nu uit de tent, neeheee blijf van me af godverdomme, ik bel de politie, ga weg, ik ga weg! huilerdehuil boohoo" NIET NORMAAL! Gelukkig wende het op een gegeven moment en ben ik in slaap gevallen.


Jij stond bij ons in de buurt geloof ik.
Was vannacht inderdaad, kerel wilde neuken en de vrouw niet


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2007 19:00 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 18:32 schreef earik mortem het volgende:
...


(muv het stel wat zich naast onze tent positioneerde om eens schaamtloos ranzig van bill te gaan ....."gvd heb je geen condooms bij je", dan maar zonder, hoppa!)


Jij was onze buurman!!!! Toch? Dacht ik te zien vanmorgen? (nee, ik was het niet) Nou, weet ik ook weer wat mijn kudde vannacht heeft uitgespookt. Sloeries!

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-07-2007 19:00]


Subtiel kamerolifantje


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-07-2007 19:00 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 8 juli 2007 18:41 schreef MMayo het volgende:
Sorrie? Zei je daar.. schoon?


Prachtige drekzooi op de camping... heerlijk

Maar die avondlucht is wel mooi!

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 08-07-2007 19:00]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 19:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 19:00 schreef Skyggesang het volgende:
Prachtige drekzooi op de camping... heerlijk

Maar die avondlucht is wel mooi!


Hehehe.
Ja die lucht was prachtig, mooie zonsondergang maar was net iets te laat om de zon er ook nog op te hebben. Heb er een tijdje naar staan kijken hehe.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-07-2007 19:09 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Dat heb ik dan toch weer gemist vrijdag. Ach, je kan niet alles hebben, hehehe. Het was bovendien zondagochtend ook mooi



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-07-2007 19:09 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

als je geen sex wilt bijt je toch z'n lul af?


Maar okee, nadat ik de hele dag heb gehad om bij te komen zullen we mijn versie van waldrock maar eens opschrijven.

De dagbegon goed om twintig over zes, maar ne ontbijt maken en dergelijken was ik daadwerkelijk om negen uur alweer onderweg. Iemand in zwolle afgezet en door naar wildervank. Omkleden en naar veendam. Johnny van z'n bank afschoppen (de slaapkop) en hem heen laten rijden. Denk dat we er waren rond een uurtje of kwart over een.

Festivalsfeer uitgebreid geproefd.
Paar nummers autumn gezien, hoewel ik moet zeggen dat ik ze leuker vind in een klein zaaltje.
Celtic frost was toch ook wel weer de moeite waard.
Terror een in de pit gestaan, maar is niet echt mijn band dus na drie nummers was ik dat ook wel zat.
Moonspell was erg aangenaam, ook een erg lieve en schattige pit.
In de tussentijd erachter komen dat je niet de enige ziel uit wildervank bent die zich naar het festival heeft begeven. En dat die ander ook nog een ook dropkick fan is. Dronken meisjes zijn zo schattig.
En dan dropkick, mocht voordat ze begonnen op iemands schouders zitten. (mooi zicht man)Maar na twee noten lagen we op de grond in de pit. Drie bloedneuzen en m'n pitbeha heeft het na zeven jaar trouwe dienst begeven. (niet helemaal aan flarden wel bijna. Dus heb het tweede gedeelte van de set in een shirt in de pit gestaan. Laatste drie nummers ben ik ff vooraan gaan staan voor de verandering en heb ik een meizje dat aangstvallig aan het hek vasthield nog weggewerkt. Als je niet op de tweede rij kan staan zonder het hek beet te houden moet je er ook niet staan, simpel zat. Bovendien hou ik niet van ellebogen in mijn zij als ik niet in de pit sta.
Daarna naar de auto terug, omkleden en verbazingwekkend snel toch weer thuis zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 08-07-2007 19:10]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 19:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 19:09 schreef Skyggesang het volgende:
Het was bovendien zondagochtend ook mooi


Ja prachtig, lekker luchtje ook.. mooi zwart met hier en daar wat donkergrijze tinten en een walm van brandend plastic, hmmmm.

Ik heb Pandora trouwens nog gezien, bij Moonspell rechts vooraan ongeveer. In dr BH.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-07-2007 19:16]


Grindmaster?Flesh???
Usericon van Grindmaster?Flesh???
Posted 08-07-2007 19:17 by Grindmaster?Flesh??? Wijzig reactieProfiel van Grindmaster?Flesh???Quote dit berichthttp://www.massiveassault.net

Verrekte gezellig!

Die donderse modder bende vond ik wel grappig.
Triest kleine bekertjes bier..... das dan weer minder.
Ik heb me daar lomp vol gevreten in die overheerlijke pannekoeken.
Of heet dat tegenwoordig in die nieuwe Nederlands taal.... pannenkoeken?

In iedergeval..... dolle boel!

Gelukkig had ik m'n bus mee met matras achterin, dus s'avonds lag ik hoog en droog.



Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-07-2007 19:17 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 8 juli 2007 19:15 schreef MMayo het volgende:
Ja prachtig, lekker luchtje ook.. mooi zwart met hier en daar wat donkergrijze tinten en een walm van brandend plastic, hmmmm.


Valt natuurlijk in het niets vergeleken met rond 5, 6 uur

[Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 08-07-2007 19:18]



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2007 19:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Brapowerrrrrrr!!

Ik moet echt nodig een nieuwe kudde zoeken voor dit soort gekkigheid. Wat een kudtkudde heb ik. Vét dik zaaj. Kan ik net zo goed alleen heen heeeeey.


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2007 19:19 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 19:17 schreef Grindmaster?Flesh??? het volgende:
Verrekte gezellig!

Die donderse modder bende vond ik wel grappig.
Triest kleine bekertjes bier..... das dan weer minder.
Ik heb me daar lomp vol gevreten in die overheerlijke pannekoeken.
Of heet dat tegenwoordig in die nieuwe Nederlands taal.... pannenkoeken?

In iedergeval..... dolle boel!

Gelukkig had ik m'n bus mee met matras

AHA! Dus jij bent die meneer met het busje!!!


Uhm...ghehe...blergh....

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-07-2007 19:20]


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 19:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 19:17 schreef Skyggesang het volgende:
Valt natuurlijk in het niets vergeleken met rond 5, 6 uur


Hehe geen idee, ik hield het rond een uur of drie voor gezien. Zeiknat, onder de modder en ik had het kkkkkkoud.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-07-2007 19:21 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 19:18 schreef stigma het volgende:
Brapowerrrrrrr!!

Ik moet echt nodig een nieuwe kudde zoeken voor dit soort gekkigheid. Wat een kudtkudde heb ik. Vét dik zaaj. Kan ik net zo goed alleen heen heeeeey.


ik ging ook alleen heen maar heb gewoon de laipste kudde uitgezocht die ik kon vinden.. moet je ook doen!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen