IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-07-2007 20:44 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ohja! Vet grof!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-07-2007 20:46 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 20:44 schreef jbassist het volgende:
Ohja! Vet grof!

vet, wie is der vet?


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-07-2007 20:49 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Jb en ik zijn super vet



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-07-2007 20:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

MEEEEHHHHHAAAAA vet.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-07-2007 20:53 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

vet is vaak wel knuffelig.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-07-2007 20:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een modderig, maar leuk festival!

Hoogtepunten:

- Moonsorrow (toch maar eens opnieuw gaan luisteren)
- Gorerotted (strak en hard!)
- Vader (wederom erg gaaf!)
- Celtic Frost (gaaf!)
- Testament (gaaf, maar helaas geen Over the Wall)
- Dropkick Murphys (erg gaaf, meegezongen met The Wild Rover!)
- broodje bockworst


Minpunten:

- modder
- tent opzetten met windkracht 8 (zo leek het)
- scheef opgezette tent
- dat Moonspell begon toen Testament nog bezig was, en dat dan een brij van geluid opleverde
- Within Tempation (bijna alleen maar nummers van hun laatste 2 platen, niks van Enter)
- modder
- bier meenemen (6-pack), er niks van drinken, dus bier weer mee terugnemen
- vuile handen




Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-07-2007 20:59 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 20:54 schreef MetalJan het volgende:

- Dropkick Murphys (erg gaaf, meegezongen met The Wild Rover!)




alleen maar de wild rover. Volgens mij heb ik zelfs tijdens het pitten bijna alles mee weten te schreeuwen.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 08-07-2007 21:13 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 8 juli 2007 14:39 schreef MMayo het volgende:

Minnetjes:

- Boldey opvangen bij Testament (da ken nie)






I didn't do it....... wat heb ik gedaan?



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 08-07-2007 21:15 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

a mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 21:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 21:13 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:


I didn't do it....... wat heb ik gedaan?


Jij besloot te gaan crowdsurfen bij Testament en sprong net achter mij bovenop iemand. Ik kon je maaiende poten nog net wegduwen en toen keek je heel zielig en zei ik iets van goh jij kwam ook niet ver. Waarop jij je op mij en mijn buurman storte om het publiek ingeworpen te worden, maar ik hield dat niet. Gelukkig waren daar anderen to tha rescue en zo kwam je alsnog 1 meter vooruit



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-07-2007 21:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 20:59 schreef Pandora het volgende:
alleen maar de wild rover. Volgens mij heb ik zelfs tijdens het pitten bijna alles mee weten te schreeuwen.

Die tekst is de enige die ik helemaal ken eigenlijk


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-07-2007 21:36 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 21:34 schreef MetalJan het volgende:
Die tekst is de enige die ik helemaal ken eigenlijk

Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ze een nummer speelden waar ik de tekst niet van ken. Maar de rest eigenlijk wel. Zo moeilijk zijn de teksten niet ja.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 21:40 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 juli 2007 20:32 schreef jbassist het volgende:



Hilarisch...

Ik wil z'n adres en het telefoonnummer van z'n ziektekostenverzekeraar. Even kijken wat ik onherstelbaar kan beschadigen. Grafmongool!



“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Eus
Usericon van Eus
Posted 08-07-2007 21:41 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Zojuist weer wat foto's online geplaatst op mijn website onder Photos --> Festivals --> Waldrock 2007:

http://www.metal-experience.com

Melechesh


Testament


Vader


Destruction


Meshuggah


Dropkick Murphys



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-07-2007 22:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 21:40 schreef Aaargh het volgende:
Hilarisch...

Ik wil z'n adres en het telefoonnummer van z'n ziektekostenverzekeraar. Even kijken wat ik onherstelbaar kan beschadigen. Grafmongool!




Misschien komt ie wel naar Stonehenge.


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 22:24 schreef De Ulk het volgende:
Misschien komt ie wel naar Stonehenge.


Je weet wat voor een kop erbij hoort


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 08-07-2007 22:29 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 8 juli 2007 22:25 schreef MMayo het volgende:
Je weet wat voor een kop erbij hoort


Pffft... Als ik zo'n kop had dan had ik al lang zelfmoord gepleegd. Uiteindelijk kan hij er niet slechter van worden als ik hem een nieuw gebitje aanmeet, denk ik dan. Ik, filantroop!

Oh, en Eus... Coole pics!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-07-2007 22:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 22:29 schreef Aaargh het volgende:
Pffft... Als ik zo'n kop had dan had ik al lang zelfmoord gepleegd. Uiteindelijk kan hij er niet slechter van worden als ik hem een nieuw gebitje aanmeet, denk ik dan. Ik, filantroop!



Oei, je bent echt over de zeik, hè?


Bareuh...


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2007 22:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 22:53 schreef De Ulk het volgende:
over de zeik

Prachtige woorkeus!


Subtiel kamerolifantje


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-07-2007 22:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Tja, ze reageert ook zo pissig...


Bareuh...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 22:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-07-2007 22:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 21:40 schreef Aaargh het volgende:
Hilarisch...

Ik wil z'n adres en het telefoonnummer van z'n ziektekostenverzekeraar. Even kijken wat ik onherstelbaar kan beschadigen. Grafmongool!




Go get him Aaargh!

Mijn zegen heb je in ieder geval. Dit soort infantiele figuren die op festivals de spullen van andere mensen stelen, kapot of vies maken mogen wat mij betreft per direct een nekschot krijgen.

Ik heb er zelf ook ervaring mee gehad toen een groep mongoloide Belgen op Graspop '06 het nodig vond om mijn tent met geweld een paar meter te verhuizen terwijl wij er niet waren omdat die zogenaamd "in de weg" stond. Resultaat: grote winkelhaak in mijn tentdoek, stapel haringen kwijt, en slaapzakken en binnentent onder de modder.

Toen ik ze er op aansprak was het enige antwoord dat ze hadden: "ja, sorry, we wilden je tent niet stukmaken maar alleen even een stukje verderop zetten."

Daar heb ik dus bepaald geen genoegen meegenomen.

Het is gewoon belachelijk; je zet je tent op in de veronderstelling dat je met een hele groep like-minded figuren een groot feest gaat bouwen en dat iedereen er met een zelfde positieve instelling naartoe is gekomen. Blijkbaar is dat een utopische gedachte.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-07-2007 23:04 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 22:57 schreef Onweerwolf het volgende:

....Mijn zegen heb je in ieder geval....

Nou zeg! Wat een opluchting. Jongens!!! Doe Aargh's riem maar af hoor. Ze mag er voor gaan.

quote:
... in de veronderstelling dat je met een hele groep like-minded figuren ......

Jonkje jonkje toch.

quote:
positieve instelling

Oeh zo fout. Positief = niet metal!




Nou ik word al weer lekker vervelend in de botten dus ik ga maar pitten ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 08-07-2007 23:05]


Subtiel kamerolifantje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 23:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:04 schreef stigma het volgende:
Nou ik word al weer lekker vervelend in de botten dus ik ga maar pitten ofzo.



Jij was trouwens ook wel behoorlijk vaag gistermidddag. Deden ze bij jouw gedeelte nu wel aan ruilhandel?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-07-2007 23:09 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 22:24 schreef De Ulk het volgende:
Misschien komt ie wel naar Stonehenge.

Straks staat hij gezellig bij ons op de camping.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen