IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:09 schreef Dentz het volgende:
Straks staat hij gezellig bij ons op de camping.


Oeeeeh wat spannend, dan heb ik zijn adres.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-07-2007 23:11 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:11 schreef MMayo het volgende:
Oeeeeh wat spannend, dan heb ik zijn adres.

Zijn bier gejat, tent gesloopt, etc etc.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 23:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:11 schreef Dentz het volgende:
Zijn bier gejat, tent gesloopt, etc etc.


Over zijn slaapzak heen pissen

Edit:
Neuh maar snap het niet zo he, wat moet je met spullen van een ander. Gewoon vanaf blijven lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-07-2007 23:15]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-07-2007 23:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:13 schreef MMayo het volgende:
Over zijn slaapzak heen pissen

Edit:
Neuh maar snap het niet zo he, wat moet je met spullen van een ander. Gewoon vanaf blijven lijkt mij.

Precies, je hebt er niks aan.
Nu we het toch over Stonehenge hebben, de horse sized BBQ is bijna klaar.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 23:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:17 schreef Dentz het volgende:
Nu we het toch over Stonehenge hebben, de horse sized BBQ is bijna klaar.


Brammetje!


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 08-07-2007 23:40 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 8 juli 2007 22:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Go get him Aaargh!

Mijn zegen heb je in ieder geval. Dit soort infantiele figuren die op festivals de spullen van andere mensen stelen, kapot of vies maken mogen wat mij betreft per direct een nekschot krijgen.



Nee, da's veel te makkelijk...
Eerst beroven van zijn consumptiemunten en eventuele volle biertjes, dan zijn kleren kapotscheuren, over hem heen pissen, dan kan daarna dat nekschot altijd nog...



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-07-2007 23:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 8 juli 2007 23:40 schreef w817tjes het volgende:
Nee, da's veel te makkelijk...
Eerst beroven van zijn consumptiemunten en eventuele volle biertjes, dan zijn kleren kapotscheuren, over hem heen pissen, dan kan daarna dat nekschot altijd nog...


Én daar foto's van maken en op ZM posten


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-07-2007 23:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:40 schreef w817tjes het volgende:
Nee, da's veel te makkelijk...
Eerst beroven van zijn consumptiemunten en eventuele volle biertjes


Altijd praktisch ingesteld die Henk


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 09-07-2007 0:57 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 8 juli 2007 21:22 schreef MMayo het volgende:
Jij besloot te gaan crowdsurfen bij Testament en sprong net achter mij bovenop iemand. Ik kon je maaiende poten nog net wegduwen en toen keek je heel zielig en zei ik iets van goh jij kwam ook niet ver. Waarop jij je op mij en mijn buurman storte om het publiek ingeworpen te worden, maar ik hield dat niet. Gelukkig waren daar anderen to tha rescue en zo kwam je alsnog 1 meter vooruit






Klinkt te gek, ik wou dat ik dat was, maar met Testament stond ik bij de biertent te zuipen en een gesprek over MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! te hebben met een behoorlijk bezopen drummer



B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 09-07-2007 0:58 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

quote:
Op 8 juli 2007 21:15 schreef blastmaster het volgende:
a mooooooooooooooooooooooooooooooooooooi



MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 1:27 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

hahaha prachtig, die erwin toch
Oh en trouwens, het was hem niet hoor ik ghehe.. 1 tent eigenaar heeft hij zijn excuses aan aangeboden en de andere mocht hij slopen!
"ik heb over 2 tentjes heen gezeken waarvan 1 eigenaar nog boos naar me toe kwam
heb m'n excuses aangeboden en we zijn daarna over pes6 gaan lullen
Erwin zegt:
en de tent die gesloopt is, is de tent van kim"

jammer! geen gelynch volgende waldrock hehe

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 09-07-2007 1:45]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 3:16 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Afgezien van een paar achterlijke mongolen die spullen uit m'n tent jatten was het zeer gezellig.


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-07-2007 7:41 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 juli 2007 1:27 schreef jbassist het volgende:
hahaha prachtig, die erwin toch
Oh en trouwens, het was hem niet hoor ik ghehe..

jammer! geen gelynch volgende waldrock hehe


Ach, ik geloof niet dat de wereld een slechtere plaats wordt als ik een paar van die malloten onschuldig maak.

Maar weet je, als je dat soort zwakzinnige acties per se uit moet halen (op zich al ruim voldoende reden voor onmiddellijke euthanasie, daar niet van), flik het dan bij je vrienden en bied ze desnoods achteraf een slaapplaats aan in je eigen tent.

Ik heb een tent en een tweepersoons luchtbed weg moeten gooien (bedankt, dat is dan €85,-) en omdat ik in m'n eentje naar Waldrock was gereisd (zaterdag kwam er een vriendin die ook in mijn tent bleef logeren) had ik geen andere slaapplaats dan mijn eigen tent. Als we dan om een uur of drie, vier ons nest in rollen na een avond ernstig sociaal doen op de camping wensen we niet in andermans urine te hoeven slapen. Lijkt me redelijk, niet?

Serieus, ik doe ook stomme dingen als ik gezopen heb, maar ik heb in ieder geval het fatsoen met m'n poten van andersmans spullen af te blijven.

Aaargh, die haar huidige luchtweginfectie voor het gemak ook maar even toeschrijft aan de ongezonde lucht in de tent.

Edit: Spelling, hoer!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 09-07-2007 8:04]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-07-2007 8:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Damn, de waldrock afterparty in het Popfront was geniaal!!!!!!! Een stagedivende Lord ruftlucht.... en meer onzin...



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-07-2007 8:56 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 23:05 schreef MMayo het volgende:

Jij was trouwens ook wel behoorlijk vaag gistermidddag. Deden ze bij jouw gedeelte nu wel aan ruilhandel?

Ja woah! Ik was moe hey! Ik zat echt even te twijfelen of ik niet stiekem stoned was 'smiddags.
Maar ja,bij mij wel. Kon voor van die bekers bier krijgen enzo. En die plastic schijfjes kon je ook ruilen voor biertjes of eten. Hartstikke handig.
En de biertjes heb ik dan weer kunnen ruilen voor vrienden. Fryslân boppe!


Subtiel kamerolifantje


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 09-07-2007 9:53 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 8 juli 2007 23:53 schreef MMayo het volgende:
Altijd praktisch ingesteld die Henk


Tja, da's ter compensatie van het bier dat hij uit de tentjes had gestolen natuurlijk...



Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 10:33 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Er stonden trouwens een stel irritante kleuters op de camping, verdomme. Ga aftrekken ofzo, ben je niet zo aggressief.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 10:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 0:57 schreef B-O-L-D-E-Y het volgende:


Klinkt te gek, ik wou dat ik dat was, maar met Testament stond ik bij de biertent te zuipen en een gesprek over MOIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!! te hebben met een behoorlijk bezopen drummer


Nou..
Heb net even wat foto's bekeken en het was jij of je hebt een tweelingbroer.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 10:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 8:56 schreef stigma het volgende:
Ja woah! Ik was moe hey! Ik zat echt even te twijfelen of ik niet stiekem stoned was 'smiddags.
Maar ja,bij mij wel. Kon voor van die bekers bier krijgen enzo. En die plastic schijfjes kon je ook ruilen voor biertjes of eten. Hartstikke handig.
En de biertjes heb ik dan weer kunnen ruilen voor vrienden. Fryslân boppe!


Ik blijf het een geniale uitvinding vinden, die plastic euro's in zo'n waterrijk gebied als Fryslan.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-07-2007 10:43 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

en toch is er iets ernstig mis met de sfeer onder die friezen...

lees hier idd over het onderzeiken van tenten, jatten etc.

wil ik nog aan toevoegen die ronduit chagerijnige bejaarden die op hun gesubsidieerde fietsjes buiten bij de poort de boel blokkeerden terwijl ze iedereen boos aankeken.

menig waldrocker zal er over tien jaar zo uitzien ben ik bang.

kom ik op het parkeerterrein, hoor drie harde klappen, blijkt een of andere debiel een voorruit van een auto ingeslagen te hebben (met z'n blote handjes...)

ben benieuwd of en hoe die arme mensen nog naar huis zijn gekomen

ik riep wel op tot kalmte en dat hielp volgens mij



Winterkont
Usericon van Winterkont
Posted 09-07-2007 10:50 by Winterkont Wijzig reactieProfiel van WinterkontQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 1:27 schreef jbassist het volgende:
hahaha prachtig, die erwin toch
Oh en trouwens, het was hem niet hoor ik ghehe.. 1 tent eigenaar heeft hij zijn excuses aan aangeboden en de andere mocht hij slopen!
"ik heb over 2 tentjes heen gezeken waarvan 1 eigenaar nog boos naar me toe kwam
heb m'n excuses aangeboden en we zijn daarna over pes6 gaan lullen
Erwin zegt:
en de tent die gesloopt is, is de tent van kim"

jammer! geen gelynch volgende waldrock hehe

goh lekker over twee tentjes heen zeiken en dan zogenaamd je exuses aanbieden debieltjes, was blij dat ik geen tent bij me had, kon geen een rednecks van jullie erover heen zeiken.



Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 10:57 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Die figuren onder de oranje partytent waren geen friezen.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-07-2007 11:00 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 10:43 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:

kom ik op het parkeerterrein, hoor drie harde klappen, blijkt een of andere debiel een voorruit van een auto ingeslagen te hebben (met z'n blote handjes...)

ben benieuwd of en hoe die arme mensen nog naar huis zijn gekomen

ik riep wel op tot kalmte en dat hielp volgens mij



Oh, was jij die roepende in de woestijn. Hij werd nog wel redelijk hardhandig van de auto afgemept anders. De ambulance stond er


10.10.1942 - 20.11.2011


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-07-2007 11:16 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:00 schreef attematic het volgende:
Oh, was jij die roepende in de woestijn. Hij werd nog wel redelijk hardhandig van de auto afgemept anders. De ambulance stond er


dat was ook niet meer dan terecht

maar was even bang dat we een tjoelkerpartijtje zouden krijgen. je weet maar nooit met de emoties tegenwoordig.
ik vond dat de betrokkene vrij rustig bleef, dacht tenminste nog na.

die ambulance was met iemand anders bezig.

maar hoe is het opgelost?

ik liep er nog heen, maar ze liepen al weer weg.



Winterkont
Usericon van Winterkont
Posted 09-07-2007 11:34 by Winterkont Wijzig reactieProfiel van WinterkontQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 10:57 schreef Eiermensch het volgende:
Die figuren onder de oranje partytent waren geen friezen.

kwamen zeker uit Zuid Nederland daar komt het ergste volk vandaan


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen