IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Waldrock 2007. deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 11:38 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

quote:
Op 9 juli 2007 11:34 schreef Winterkont het volgende:
kwamen zeker uit Zuid Nederland daar komt het ergste volk vandaan
Had niet veel gescheelt of de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele camping zou klappen krijgen. Omdat wij (volgens hun) hun drank hadden gejat. Maar daarna wel míjn spul jatten. Stoel gelukkig nog wel terug gepakt.


Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 09-07-2007 11:41 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

Zucht....laffe acties zeg, heb veel mensen horen klagen over gejatte shit e.d. maar heb er gelukkig zelf geen last van gehad



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 11:41 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nee nee, die friezen deden het allemaal
Laat ze nou net zo mooi opdreef niels! blame friesland!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 11:45 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Ach, boeiend. Ik heb m'n stoel terug, daar ging het mij om.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 11:45 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:41 schreef Aphrodite het volgende:
Zucht....laffe acties zeg, heb veel mensen horen klagen over gejatte shit e.d. maar heb er gelukkig zelf geen last van gehad


Een deel van mijn tentharingen zijn gejat, maar dat is ook alles gelukkig. Je hoort het steeds vaker dat men zooi uit tenten jat, triest. Staan ook steeds meer lui alleen op de camping, zonder naar festival zelf te gaan. Gelukkig was bij ons de groep zo groot, dat er steeds wel mensen op de camping zaten te zuipen.


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 09-07-2007 11:47 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:16 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
dat was ook niet meer dan terecht

maar was even bang dat we een tjoelkerpartijtje zouden krijgen. je weet maar nooit met de emoties tegenwoordig.
ik vond dat de betrokkene vrij rustig bleef, dacht tenminste nog na.

die ambulance was met iemand anders bezig.

maar hoe is het opgelost?

ik liep er nog heen, maar ze liepen al weer weg.



Tjoelker had ik anders mee helpen voorkomen.

De dame van de benadeelden bewaarde de rust en heeft het kenteken van de vandaal opgeschreven. Toen ik 5 minuten later wegreed was het weer rustig.


10.10.1942 - 20.11.2011


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-07-2007 11:47 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Neem je toch gewoon niets waardevols mee? Mijn tent is dik kreppie en verder had ik een boekje en wat schone kleren mee. En een fleske rum natuurlijk.
Zuipen doe ik wel op het festivalterrein.

Wat een gemiemel.


Subtiel kamerolifantje


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 11:49 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Idd, je staat op een festival.. popjes!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 11:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:47 schreef stigma het volgende:
Neem je toch gewoon niets waardevols mee?


Enige waardevols in mijn tent was de autosleutel.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 11:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Waarom mekker je dan over gestolen haringen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:53 schreef jbassist het volgende:
Waarom mekker je dan over gestolen haringen?


Staat nergens dat ik het erg vond
Er schijnen hele tenten te zijn gejat

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-07-2007 11:56]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-07-2007 11:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik was een van de laatsten der Mohicanen die nog geen koepeltent had. En oerdegelijk was hij.

En op andermans zooi op festivals jatten/slopen hoor de doodstraf te staan



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 12:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:55 schreef MMayo het volgende:
Er schijnen hele tenten te zijn gejat


Dat is natuurlijk helemaal een harde actie
Almetal hing er sowiso een grimmige sfeer deze waldrock haha, ik had aan het eind van de avond ook een meeegggaa zin in meppen opeens


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 12:00 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Prachtig trouwens dat die hele groep mee moest om gefoulieerd te worden!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-07-2007 12:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 12:00 schreef jbassist het volgende:
Dat is natuurlijk helemaal een harde actie
Almetal hing er sowiso een grimmige sfeer deze waldrock haha, ik had aan het eind van de avond ook een meeegggaa zin in meppen opeens


Vond je?
Ik heb het echt supergezellig gehad, compleet met allerlei vreemden die op visite kwamen om te kletsen en bier te zuipen. Ik vond de sfeer erg relaxt, maar dat kan ook door mijn roze bril komen


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-07-2007 12:29 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 11:47 schreef stigma het volgende:
Neem je toch gewoon niets waardevols mee?


Doe je toch gewoon geen kort rokje aan?





[Dit bericht is gewijzigd door ~~**Boemba**~~ op 09-07-2007 12:29]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-07-2007 12:30 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 12:29 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
Doe je toch gewoon geen kort rokje aan?





Doe je toch gewoon geen kleren aan?


Subtiel kamerolifantje


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 09-07-2007 12:38 by Eiermensch Wijzig reactieProfiel van EiermenschQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Als iets erger is dan een oude zeur, dan is het wel een náákte oude zeur.


Raket
Usericon van Raket
Posted 09-07-2007 12:50 by Raket Wijzig reactieProfiel van RaketQuote dit bericht

destruction was de band van de dag! voor de rest nog wel wat leuke dingen gezien, en losgegaan op within temptation. wat een kloteband zeg.

ik snap de frustratie van menig campingganger wel. nog een boze buurman meegemaakt omdat er 50 dronken friezen naast zijn tent stonden te schreeuwen. het is gelukkig goed afgelopen, later nog samen met hem mijn tent in de hens gezet. jammer dat de security overbodig hard ingreep. wat een fuckers.

ook wil ik bij deze de bbq mannen bedanken voor 2 aangebakken stukken vlees. we trokken het erg goed. geen idee wie het waren verder. dat is toch het mooiste aan waldrock: 's nachts over de camping zwalken en met mensen gaan lullen.

hulde ook voor het hoopje ingestorte tent waar luid gesnurk onder vandaan kwam! zelden zulke goede taferelen gezien!


ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 09-07-2007 12:53 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

AAAHHH RIK jooonngggeeeee.
machtig net?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 09-07-2007 13:02 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 12:30 schreef stigma het volgende:
Doe je toch gewoon geen kleren aan?


Heej headbangster!

Ga je nog naar Wacken?????????





Raket
Usericon van Raket
Posted 09-07-2007 13:10 by Raket Wijzig reactieProfiel van RaketQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 12:53 schreef jbassist het volgende:
AAAHHH RIK jooonngggeeeee.
machtig net?


it gong bot raar fansels! machtig moai en skitterend!


ik wou dat ik 2 lesbo's was, dan kon ik samen spelen


rosatan
Usericon van rosatan
Posted 09-07-2007 13:39 by rosatan Wijzig reactieProfiel van rosatanQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 8:27 schreef blonde rockgod het volgende:
Damn, de waldrock afterparty in het Popfront was geniaal!!!!!!! Een stagedivende Lord ruftlucht.... en meer onzin...

haha wat een belachelijke foto's heb ik van jou blondie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 09-07-2007 13:45 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2007 13:02 schreef Beatblaster het volgende:
Heej headbangster!

Ga je nog naar Wacken?????????





Hey daar! Nee niet eens niet. De centjes op. Volgend jaar weer Wâldrock.


Oh, en tussendoor waarschijnlijk ook wel Occultfest en Stonhenge.


Subtiel kamerolifantje


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 09-07-2007 14:29 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 9 juli 2007 11:49 schreef jbassist het volgende:
Idd, je staat op een festival.. popjes!


Was wel gezellig met ielsch en tessa



Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen