IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Manowar-like it or get lost... Volgende pagina
Jester666
Usericon van Jester666
Posted 06-02-2002 1:15 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

OK,
ultieme vraag:
Wie van jullie vinden Manowar goed?

Ik vin ze echt vet! OK, ze zien er niet uit, maar ze kunnen echt goed spelen, altijd een goed en relaxed sfeertje bij hun concerten en & Manowar is altijd een goeie mix!
Hail Brothers of Metal!

Ken nie wachten totdat ze hiero in NL gaan touren!

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 06-02-2002 1:18 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

uhm ik ken ze eigenlijk nie..

is dat erg?

blackfield
Usericon van blackfield
Posted 06-02-2002 1:24 by blackfield Wijzig reactieProfiel van blackfieldQuote dit bericht

juist jongen!

vette metal met een groot
goed om aan te horen enne voor de txt

kill kill ooow woo oow woo

onder het motto van legger hoor en

wij groeten u!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2002 8:48 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Boewhahahahahaha ! yeah Manowar rules , jester wist vast wel dat ik ging reageren

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2002 9:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hey ik zie hier opeens familie samenspannen

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-02-2002 9:54 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Mano =

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2002 11:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sorry .. ik vind ze vre-su-luk.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-02-2002 11:26 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 11:14 schreef Jenje het volgende:

Ik ook....I get lost

Ik vind het een 'duitsersband'

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 06-02-2002 11:46]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-02-2002 11:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 11:14 schreef Jenje het volgende:

Ik ook. Vre-su-luk goed wel te verstaan

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 06-02-2002 11:43 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

Hail Hail Hail and Kill!!!

The Gods made Heavy Metal
And they saw that it was good
They said to play it louder than Hell
And they promised that they would

But Losers say it's over with
You know that it's a lie
The Gods made Heavy Metal
And it's never gonna die!

M.a.w. heerlijke metal, alleen jammer dat ze maar 3/4 goeie nummers per cd hebben

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2002 13:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik ken alleen de eerste vier cd's en die vind ik erg goed! vooral "into the glory ride" is super.komen de latere cd's met eerste vier enigszins overeen?

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2002 19:13]

NagasH
Beer, It's your friend.
Usericon van NagasH
Posted 06-02-2002 13:08 by NagasH Wijzig reactieProfiel van NagasHQuote dit bericht

MANOWAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn"

satanos
Usericon van satanos
Posted 06-02-2002 13:19 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

sorry ,maar ik vind het echt heel slecht

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-02-2002 13:22 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Every One Of Us Has Heard The Call
Brothers Of True Metal Proud And Standing Tall
We Know The Power Within Us Has Brought Us To This Hall
There’s Magic In The Metal There’s Magic Is Us All
Heavy Metal Or No Metal At All
Wimps And Posers Leave The Hall
Heavy Metal Or No Metal At All
Wimps And Posers Go On Get Out Leave The Hall

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 06-02-2002 13:41 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

Manowar is pas TRUE metal
net als Wizard...

Manowar heeft coole nummers wel, maar niet alle eigenlijk

~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-02-2002 14:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

MANOWAR... zeker wel goed, alhoewel niet m'n favoriete band neen..

Ze zien er alleen zo ontanig verkeerd uit....

Ik, Wil Schuurman

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-02-2002 14:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik vind ze totaal niet interessant.

Dead things grow from deep inside...

UnDEAD
Immortal? I hope not!
Usericon van UnDEAD
Posted 06-02-2002 15:39 by UnDEAD Wijzig reactieProfiel van UnDEADQuote dit berichthttp://undead.thegraveyard.org/

Manowar is wel okee... Niet mijn favoriet, maar ze hebben erg leuke nummers.

That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-02-2002 15:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 14:48 schreef Snagger het volgende:
MANOWAR... zeker wel goed, alhoewel niet m'n favoriete band neen..

Ze zien er alleen zo ontanig verkeerd uit....

mwa valt tegenwoordig wel mee toch, de berenvelletjes zijn dacht ik al een tijdje de kast in verdwenen, sja en t leer dat hebben toch zoveel bands ?

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 06-02-2002 17:42 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 15:53 schreef FireFox het volgende:
mwa valt tegenwoordig wel mee toch, de berenvelletjes zijn dacht ik al een tijdje de kast in verdwenen, sja en t leer dat hebben toch zoveel bands ?

Ik doelde inderdaad op de berenvelletjes

Tegenwoordig valt het gelukkig wel mee, en leer is wel ok. Tenzij het Dimmuborgir-stijl leer is

Ik, Wil Schuurman

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-02-2002 17:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kut... niet mijn stijl dus

Je moeder.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 06-02-2002 17:53 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

I'll get lost

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-02-2002 17:54 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

leuk leuk leuk!

I spy with my little and verrry evil eye.....

Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 06-02-2002 18:33 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Ik hoor ze wel graag, zolang ik ze maar niet zie.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2002 19:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 13:04 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ken alleen de eerste vier cd's en die vind ik erg goed! vooral "into the glory ride" is super.komen de latere cd's met eerste vier enigszins overeen?

zeg ik vroeg jullie wat!

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-02-2002 19:50 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Tja, alles vindt ik goed, en de muziek is op alle platen eigenlijk hetzelfde. Alleen is het geluid er veel vetter op geworden de laatste paar platen. ps: ik vindt into glory ride de slechtste plaat, dus ik weet niet of mijn smaak overeen komt met de uwen

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com