|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
10 november is het dan zo ver, de eerste editie van Houten deathfest in de zaal Chipolata. De line-up is nu compleet door de toevoeging van Defeated Sanity. De line-up is als volgt: - DESPONDENCY (ger) - EXTREME VIOLENCE (gre) - DEFEATED SANITY (ger) - TOXOCARA (nl) - MOKER (be) Entree: 10 euro. www.houtendeathfest.com voor meer info en het reserveren van kaarten.Doe je dit dan is de entree 8 euro. LET OP: RESERVEREN MOGELIJK TOT 1 NOVEMBER!! de deur zal open gaan om 19.00 uur en de eerste band speelt om 19.30 uur Verdere informatie vind je later op de website. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-10-2007 8:23] |
|
Houten deathfest?!?! Geweldig! Daar ben ik bij. |
|
Klinkt goed... Kijken of Houten overstroomt van de death metal figuren op 10/11 Ik kom ook wel kijken, ik ben toch in de buurt Hatsjikidee! |
|
quote: Ik zie dat er ook een Griekse band komt spelen. Laat M. Nu net een t-shirt met daarop de vlag van Griekenland in zijn bezit hebben! |
|
Mail gestuurd. |
|
I will be there On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Caps uit titel verwijderd, zag er niet uit. Ik ben er overigens niet bij. Niet mijn ding. Bruce Banner |
|
Jij gaat voor het Houten Elfjesmetalfest? |
|
quote: Ze maken natuurlijk al een goede start met: * Wie * Wie * Toxo [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-07-2007 10:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Despondency is toch wel vrij bekend in de deathmetalscene, dacht ik zo. http://www.despondency.de http://www.myspace.com/godonacid Die 2e band zegt mij ook vrij weinig. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 20-07-2007 18:36] |
|
quote: Oh lal wat een grap zeg. Bruce Banner |
|
quote: Had XXL maar mee naar Sodom Open Air moeten gaan. Was een gaaf optreden |
|
als je deathmetal fan bent en je kent despondency niet dan heb je de laatste jaren toch behoorlijk in een grot geleefd ben ik bang, ze zijn niet voor niets headliner deze avond. Extreme violence is een brute deathmetal band uit griekenland die na drie demo's in 2005 hun full length uitbrachten, een vette lompe productie en nog nooit in de benelux gespeeld, dus lijkt me duidelijk dat die gasten een vet en energiek optreden weg gaan geven. |
|
misschien heeft het wel een reden dat ze nooit hier mochten optreden... Je moeder. |
|
quote: Ik zou mezelf dan ook niet in dat hokje willen plaatsen. Ik luister eigenlijk van alles en nogwat en ik zie het niet als mijn ultieme levensdoel binnen alle genres elke band te leren kennen. Edit: Het klinkt overigens niet beroerd. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 21-07-2007 0:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Overdrijven kun je wel. |
|
Inmiddels is er weer een band bekend, het Belgische Moker zal de avond openen. |
|
quote:MOKER zeg ik je ! tering harde band! Fuck the world and fuck you |
|
Ben benieuwd, ik heb de cd al een tijdje liggen maar live heb ik nog nooit wat van ze gehoord of gezien. |
|
De line-up is nu compleet door de toevoeging van Defeated sanity. Kaarten reserveren is mogelijk via arnoud.123@live.nl. De entree zal dan geen 10 euro maar 8 euro zijn. |
|
quote: Amen, broeder! |
|
kaarten reserveren is vanaf nu ook mogelijk via arnoud.123@live.nl |
|
quote: Gezellig! Hatsjikidee! |
|
super vet man het is je toch gelukt ik ben er zeker bij en zal zorgen dat ie apen uit haarlem ook mee komen groet uit hillegom ..mark.. |
|
Hellegom is pas voor apen! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |