|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
15-09-2007, Escape Veenendaal: Heidevolk Thronar Elexorien Conorach http://www.escape-veenendaal.nl/ vvk €6 / kassa €7 Bruce Banner |
|
Zo, het hele spul in 1 keer bij elkaar. En geen slechte prijs ook nog eens. Nee, ik kom niet |
|
Escape is kut met ov.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Pfff, gewoon fietsen! |
|
Dat is wel 40 min.... pfff.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ja dan moet ik gaan fietsen, met jou achter, met je pfff |
|
Jij gaat maar lopen! Is goed voor je! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Het is goed met je |
|
Danku Het is de lichtinval ;') |
|
ONTOPIC! Elexorien en Thronar zijn wel leuk, maar die heb ik al eens gezien. |
|
Heb Heidevolk, Thronar en Elexorien zelf ooit eens geboekt hehe Het is de lichtinval ;') |
|
quote: quote:Erg typisch. Als ik al zou gaan dan zou ik voornamelijk voor Heidevolk en Conorach gaan |
|
quote: Ik dacht dat door Gur geregeld was. quote: Hou je niet van blastbeats? Niet erg metal van je! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-07-2007 12:32] Bruce Banner |
|
quote:vooruit ik zal maar even happen Conorach heb ik nog niet eerder gezien en daar hoor ik wel goede verhalen over dus dat moet maar eens gechecked worden dan en Heidevolk is altijd feest. En voor blastbeats ga ik vanavond wel naar Detonation en Massive Assault. Beat that |
|
quote: Vanavond, maar niet 15 september, of wel? [edit: en het is natuurlijk geen wedstrijd hè? ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 27-07-2007 12:46] Bruce Banner |
|
quote:Dan heb ik vast wat beters te doen quote:Ja jij begint dat ik niet van blastbeats zou houden |
|
quote: Jij zegt toch "(blast)beat that" Anyway, ouwe spammert, zie je een andere keer wel. Bruce Banner |
|
Wel aanwezig denk ik. |
|
Ik ben daar ook wel bij |
|
Misschien dat ik ook wel een kijkje kom nemen. Alleen vraag ik me af hoe verantwoord het is om van Veenendaal naar Wageningen te fietsen na een avondje Heidevolk, maar dat is voor later zorg. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Denk ik ook wel aanwezig. Lain, weet je een tijdschema toevallig? Moet ook nog terugkomen hehe |
|
20.00 Open 20.45 – 21.15 Conorach 21.30 – 22.00 Elexorien 22.15 – 23.00 Thronar 23.20 – 00.30 Heidevolk |
|
misschien misschien, 40 min fietsen is wel bagger edit: toch niet, moet werken tot 00:00 [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 03-09-2007 22:38] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Een half uurtje spelen maar?? Nouja, wordt iig wel weer een tof feescht! |
|
quote: Hallo wel even komen he |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |