|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Deels, aangezien er ook heul veul zwaar matige bands zijn die om vage redenen een contract krijgfen .... |
|
Snap de vraag niet helemaal: hebben we het nou over het land waar de beste / meeste metal vandaan komt, of het land waar de metal-scene of de beleving onder de fans het grootst is? Want wat ik hier in het noorden van Engeland op een dag aan mensen zie rondlopen met bandshirts (10-60 jaar oud) zie ik in utrecht of nijmegen nog niet in een maand. En overal heb je kroegjes met live-acts en ook redelijk wat altrock-metal radio aanbod. Qua bands daarentegen vind ik het de laatste jaren een beetje mager (behalve als je powAr-metal fan bent natuurlijk ). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Het eerste, natuurlijk. De 'metalscene' doet er niet toe. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: STATEWANKERS!!! veel death-metal bands in de scandinavische landen gebruiken de d(ischarge)-beat(die massaal door scandi-punkbands gebruikt is). In ieder geval spreken mij die landen ook wel het meeste aan. |
|
Oh, en als toevoeging is er ook een heerschende (blackened) death- en black-scene in Polen. Vader, Behemoth, Infernal War, Baphomet's Throne, Azarath, Carpe Noctem, Hermh, Vesania, Lux Occulta, Decapitated, Non Opus Dei (vind alleen de laatste plaat leuk, though)... [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 31-07-2007 0:04] |
|
Vlieland |
|
quote: Ik ken ze niet allemaal, maar dat zit me toch een partij troep tussen! Tering! |
|
Dat vind jij, maar ik dus niet. Hadden we al ergens anders vastgesteld |
|
VS |
|
Het vergelijk is sowieso een beetje mank, want de VS is een tering-groot gebied vergeleken bij de UK of zweden. Moet dit dan niet iets worden als Bay Area of East Coast of zo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik hou echt niet bij uit welk gedeelte van de VS de bands komen waarnaar ik luister, dat zal mij echt aan m'n poepertje roesten. |
|
quote: Hahah, ja inderdaad. Maarach. Je kunt van Polen zeggen wat je wil, ze hebben wel een shitload aan bands die de middenmoot met gemak onstijgen Zeg ik dat goed? :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Texas Death Metal natuurlijk |
|
Scandinavië en de VS Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ik vind dat wel interessant; opvallend ook dat verreweg de meeste interessante bands uit het noordelijke staten komen. Boeren/poserbands (die overigens ook leuk kunnen zijn) komen vrijwel altijd uit het zuiden en Californië, respectievelijk. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Mja, ach, ik luister misschien een vijftal Amerikaanse bands, dus om daar statistieken aan te gaan verbinden... |
|
Ehm, Finland op 1 (niet alleen vanwege het grote aantal bands, maar ook de metal in de charts), op 2 Zweden en op drie Duitsland, met als runner-up, met name vanwege de bands, de US of A? Zoals al eerder gezegd; beneden de Scandinavische landen in Europa niet, al hebben we in Nederland bijvoorbeeld volgens mij wel een gruwelijk aanbod in tours en optredens... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Runner-up is volgens mij tweede plaats, John. |
|
Er komt een puist goede muziek uit Noorwegen en Zweden, maar jezus voordat je een snaar hoort klinken in kroeg of zaal zijn je schoenzolen al verpulverd. Micro-underground of wat? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dat was inderdaad precies mijn punt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
-V.S -Duitsland -Groot-Brittannië |
|
Nederland, de geboorte plaats van de Melodic Death Grunge! Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: Jij zocht natuurlijk deze topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2623948/ |
|
Finland, Noorwegen en (in iets mindere mate) Zweden |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |