|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
In de grote zalen wel ja, zeker met een wat bekendere band, in de wat kleinere regionale zalen is genoeg leuks te vinden waar ej zelf kunt bepalen of je heen wilt. |
|
Wat mij betreft júist in de kleine zalen, waar ik kom voor de hoofdband maar ik bijna verplicht moet kijken naar de bagger die ze daarvoor hebben geprogrammeerd. Wat dat betreft ben ik wel een fan van die eendagsfests, waar met veel moeite 6 goede bands op het podium gezet worden. |
|
Hmm, mijn ervaring is juist precies andersom, in veelal de grotere zalen wil ik maar een band zien, en vind ik de rest niks. |
|
Ik ga nooit naar grote concerten, dus daar heb ik dan weer geen ervaring mee, hehe. |
|
Hangt ervan af wat je groot vind, maar in bv. de 013 kan ik me dr behoorlijk aan irriteren. Vorig jaar nog bv. Nevermore en Disturbed, waarom in hemelsnaam samen? |
|
Erg close tussen de VS en Duitsland, verder spelen weinig landen een serieuze rol IMO. MIsschien Scandinavie, maar dat is op afstand. En de UK maar dat was meer 20+ jaar geleden. [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 16-08-2007 16:26] |
|
quote: Inderdaad! Ancient Rites, Theudo, W&D,en dan nog een heleboel bands die ik al eens gehoord heb maar absoluut de naam niet meer van weet. En ja Scandinavië is hét metaloord bij uitstek! |
|
Als ik kijk naar wat ik de laatste tijd veel luister neig ik naar Amerika... en Canada. |
|
quote: Heeft iemand al Gorath genoemd; ook een uitstekende band (alleen minder primitief), en nu bezig met het opnemen van de nieuwe CD... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Axamenta, Aborted en Enthroned niet te vergeten [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 18-08-2007 1:37] Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |