IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Het beste metalland Vorige pagina | Volgende pagina
Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 01-08-2007 16:49 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 0:29 schreef Skyggesang het volgende:
Jij zocht natuurlijk deze topic:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2623948/

Jij twijfelt aan de almachtige verschijning van Ridm?

Groeit op voor galg en rad.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-08-2007 17:04 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Grof gezien:

1e helft jaren tachtig: UK.
2e helft jaren tachtig: USA.
Jaren negentig: Duitsland en Zweden.
Deze eeuw: geen land wat er echt bovenuit steekt.

Bareuh...

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 02-08-2007 8:34 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

'k Heb getwijfeld over België. België! usw.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-08-2007 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

België?? Hmm, komt imho weinig origineels vandaan, heel veel klonen met name.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2007 12:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hmja. Aborted en Ancient Rites, misschien Enthroned, Thurisaz en Leng Tch'e. Daar houdt het wel mee op...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2007 13:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 12:22 schreef NecRobert het volgende:
Ancient Rites

Dat is dan bij deze de reden om aan te nemen dat Belgie geen metalland is.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 13:59 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is dan bij deze de reden om aan te nemen dat Belgie geen metalland is.

Waarom?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2007 14:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:03 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom?

"Als je het daar van moet hebben..."

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:05 schreef ZelThoR het volgende:
"Als je het daar van moet hebben..."

Zo slecht is Ancient Rites toch niet?

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2007 14:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:05 schreef WhiteRider het volgende:
Zo slecht is Ancient Rites toch niet?

OK, ik kan me voorstellen dat mensen het de moeite van het luisteren waard vinden (ik niet) en laten we aannemen dat dat ook daadwerkelijk zo is. Als dat dan de creme-de-la-creme van je land op metalgebid is? Nou, poe.

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-08-2007 14:09 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Thee Plague of Gentlemen zijn gaaf maar ook geen klassieker. België is voor mij meer een indie pop land.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:07 schreef ZelThoR het volgende:
OK, ik kan me voorstellen dat mensen het de moeite van het luisteren waard vinden (ik niet) en laten we aannemen dat dat ook daadwerkelijk zo is. Als dat dan de creme-de-la-creme van je land op metalgebid is? Nou, poe.

Ok, +1.

Nederland heeft wat dat betreft ook niets.

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 02-08-2007 14:13 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2007 17:04 schreef De Ulk het volgende:
Grof gezien:

1e helft jaren tachtig: UK.
2e helft jaren tachtig: USA.
Jaren negentig: Duitsland en Zweden.
Deze eeuw: geen land wat er echt bovenuit steekt.

Ik moet zeggen dat ik deze eeuw Noord-AMerika toch wel erboven uit vind steken, met een vrachtlading nieuwe bands. wat dat betreft doet Europa het de laatste jaren minder.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2007 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:11 schreef WhiteRider het volgende:
Ok, +1.

Nederland heeft wat dat betreft ook niets.

NL heeft inderdaad op dit moment geen internationaal aangeschreven band die ons daadwerkelijk op de kaart zet. 'Underground' loopt er veel prima spul rond daarentegen, en in Belgie niet*.

* voor zover ik weet, hihi

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:16 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:14 schreef ZelThoR het volgende:
NL heeft inderdaad op dit moment geen internationaal aangeschreven band die ons daadwerkelijk op de kaart zet. 'Underground' loopt er veel prima spul rond daarentegen, en in Belgie niet*.

* voor zover ik weet, hihi

Ach, er is wel leuke blackmetal uit België, niet veel, maar wel wat. Wanhoop vind ik wat dat betreft érg gaaf, mooie combinatie tussen blackmetal en doom, al ken ik ze geloof ik alleen van een split met Kludde. (Wat ook geen onaardige band is, overigens.)

EDIT: Ah, ik zie net dat ik ze alléén daarvan kan kennen, want dat is hun enige wapenfeit.

Kludde/Wanhoop - Elegy of Despair / De Verdoken Waarheid

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-08-2007 14:17]

Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 02-08-2007 14:43 by Jeunis Wijzig reactieProfiel van JeunisQuote dit berichthttp://www.iconsofbrutality.com

Eigenlijk maakt het me niet uit waar een band vandaan komt. Zolang ze maar goed zijn!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:43 schreef Jeunis het volgende:
Eigenlijk maakt het me niet uit waar een band vandaan komt. Zolang ze maar goed zijn!

Fijn voor je!

Jällö
Usericon van Jällö
Posted 02-08-2007 14:57 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:43 schreef Jeunis het volgende:

En dat laatste is toevallig precies het probleem met Spaanse (doom)metal bands.

Information is not knowledge is not wisdom is not truth

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-08-2007 14:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nu je het zegt...ik kan em zo gauw geen plaat uit Spanje in m'n collectie voorstellen.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-08-2007 14:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:57 schreef Jällö het volgende:
En dat laatste is toevallig precies het probleem met Spaanse (doom)metal bands.

Ik vind Autumnal anders erg goed te pruimen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 02-08-2007 15:15]

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2007 15:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 14:58 schreef WhiteRider het volgende:
Nu je het zegt...ik kan em zo gauw geen plaat uit Spanje in m'n collectie voorstellen.
Er bestaat zelfs viking metal in Spanje: Runic. Nog niet eens erg slecht ook.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-08-2007 15:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2007 15:17 schreef NecRobert het volgende:
Er bestaat zelfs viking metal in Spanje: Runic. Nog niet eens erg slecht ook.

Nahemah is ook een goede Spaanse band.

FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 02-08-2007 15:45 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Numen is een uitstekende Spaanse band! Hoewel, Spaans, dat zal me niet in dank worden afgenomen: Baskisch.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-08-2007 15:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb vorig jaar nog een alleraardigste promo gehad van een Spaanse band: Bloodoline.

Lekker smerige black metal met een beetje een rare nasmaak. Erg lekker!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-08-2007 17:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, Dark Moor en Avulsed komen ook allebei uit Spanje...

spelfout weggehaald...

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com