|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik meende dat t er al opstond. niet dus. Zo beter You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Heb er zin in!! eerste show nieuwe Edge Of Anger |
|
Helemaal kapot zuipen bij Behemoth en Kataklysm om vervolgens de volgende dag de kater wegbangen bij Evile! |
|
Tja, ik kan wel gaan posten voor de lineup rond is, maar dat is hij nog niet.... |
|
Oei, die zaterdag ziet er gaaf uit! |
|
Aanwezig |
|
Ik beveel trouwens aan om gewoon beide dagen te gaan, dat kost je maar 7,50 meer. |
|
quote: Oh okee. Twee dagen dan maar |
|
Jep... maar de vrijdag speelt Impiety. Afwezig dus. Misschien de zaterdag wel ff langs. Behemoth maar met Helrunar gaan zien in Essen dan... |
|
Ik ga naar Watain + Impiety in Deutschland, is ook goed te doen hoor. |
|
quote: En een retourtje Capelle - Leeuwarden met de trein. |
|
Overnachten (Hotel 't Anker) kan goedkoop in Leeuwarden, en is 5 minuten lopen vanaf Romein en 2,5 minuten vanaf de (afterparty) metalbar. |
|
Kijk, dát gaat een goed weekend worden spelfout weggehaald... |
|
quote:Maar deze bands zijn wel bevestigd toch? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godver, Susperia, echt super! spelfout weggehaald... |
|
Ik kan niet moet zelf spelen |
|
Amoral is ook erg vet! Vooral hun vorige plaat Decrowning is de moeite waard! http://www.spinefarm.fi/audio/Amoral_Showdown_clip.mp3 Hun nieuwe cd Reptile Ride ben ik in eerste instantie niet zo kapot van, maar ik heb dan ook nog maar één nummertje gehoord. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
AANWEZIG! Norther ook op Wacken gezien, erg goed! Susperia is ook niet de minste band............damn |
|
quote: Jep. |
|
Alchemist (AUS - Relapse) ook bevestigd voor de Zaterdag! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kan je hem er in de openinsgpost bij zetten? Nadelig van een ander die het topic aanmaakt. |
|
quote:Done Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: krijg je n biertje van necroernie You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote:ehehehehehehehehehehehehehehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |