|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank voor die info/bevestiging! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Dumkruk!! |
|
quote: Geen Alchemist? |
|
quote:Nee. Ken die hele band niet. |
|
quote: Ga eens op zoek |
|
Avant-garde/progressive metal... Nee dus... Niet voor mij weggelegd. |
|
Ah, da's zonde. Naja, smaken endezeau |
|
quote: Lekkere dummer. |
|
Tickets voor dit festival kunnen niet meer online aangeschaft worden, maar aan de kassa zijn er nog genoeg kaarten verkrijgbaar (zowel dag- als weekendtickets). |
|
En bij Niko ? No meat is sweater |
|
Niko kan niet zwemmen. |
|
quote: Ja, daar ook nog. |
|
Hm hm twijfel.. geen zin om alleen te gaan vrijdag, maarja wel gave bands. |
|
Zijn vast bekenden aanwezig. |
|
quote: Ja dat zeker wel. Zie het morgen allemaal wel. |
|
Ja, Mayo mot niet zeiken. spelfout weggehaald... |
|
Klopt, net al geweest. edit: Ah, we gaan toch. Is het ver van station af en iemand de kortste looproute van station naar Romein voor ons? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-10-2007 22:02] |
|
quote: Vanaf het station is het ongeveer vijf minuten lopen, loop vanaf de hoofdingang gewoon rechtdoor, dan door de doelesteeg: daar ook weer rechtdoor en dan moet je weer een straat in en zie je het aan de rechterhand. Eigenlijk is het volledig recht door vanaf het station dus. |
|
De pre-party vanavond was errug gezellig, als het dit weekend net zo gezellig wordt dan beloofd dat nog wat. |
|
quote:Mooi! Zet die Jupiler maar vast koud Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Okee thnx, moet lukken |
|
quote: Dat moet ik [volslagen richtingsgestoord persoon] zelfs kunnen vinden Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Ben jij er ook bij? |
|
quote: En dat vind ik helemaal niet erg :p Nu hoef ik die tering kaarten niet meer in te pakken hehehe. Gezien de hoeveelheid kaarten die ik ingepakt heb weet ik wel dat het gezellig druk gaat worden. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |