|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alleen vanavond, zondag Alchemist in Popfront kijken. |
|
Ook hier maar even de vraag, weet iemand kroegen om de nacht warmpjes door te halen in Leeuwarden? En ik gok dat de speeltijden niet helemaal kloppen? 19.30 Deuren open 20.00 Lyfthrasyr 20.45 Aborted 21.50 Kataklysm 23.20 Behemoth Is de tijd van Behemoth niet de verwachte eindtijd? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-10-2007 14:41] |
|
Aanwezig. Doorhalen kan vast wel in de mukkus. |
|
[edit] Wat smerige roel zegt dus... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 12-10-2007 14:46] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Okee thnx. Beetje boel gedoe, maar we gaan proberen laatste trein te halen en anders nacht doorhalen, maar dan is het wel handig om te weten waar haha. Mukkes dus. Nu nog even zin maken om dit concert te gaan bezoeken, voor ik wordt opgehaald |
|
Vanavond de BOB, maar daarna mooi naar de thuiskroeg hehe Morgen andere BOB spelfout weggehaald... |
|
Wij worden opgehaald door een vage kennis. "Ach ik wil jullie best ff ophalen hoor". Goed geregeld Morgen gewoon met OV. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mukkes heeft afterparty tot dat de eerste trein naar Zwolle alweer rijdt. Moet je wel de disco tunes van ondergetekende kunnen doorstaan.... |
|
En nee, Behemoth speelt rond 23.20! |
|
quote: Ho bliksem! Ook nog even naar de afterparty he? Morgenavond zal hij een stuk minder extreem zijn, gok ik zo: dan is iedereen kapot. |
|
quote: Woah dan speelt Kataklysm wel heel erg lang of Behemoth heeft veel ombouw tijd nodig. edit: Tering zeg, wel gaan .. niet gaan .. wel gaan .. niet gaan. Nu gaan we wel, ben ik BOB en moet ik in die allejezus grote teringbak rijden die mijn pa net nieuw heeft. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-10-2007 16:33] |
|
quote: Ik ben nu al kapot spelfout weggehaald... |
|
quote: Kataklysm en Behemoth spelen beiden ongeveer een dik uur. Schema klopt wel hoor. |
|
Wietse, ik kan voor ZM gewoon foto´s maken toch? spelfout weggehaald... |
|
quote: Is goed hoor Na veel gesodemieter van deze kant, toch maar met ootoo dus kunnen alles zien. Pfew! |
|
quote: Lijkt me wel. |
|
quote: Oké. spelfout weggehaald... |
|
Zucht, nou.. we gaan dus niet. Degene die mee zou gaan wil absoluut niet de nacht doorhalen in de kroeg, trein terug gaan we niet halen ivm Behemoth. Net auto geregeld bij mijn ouders, belt mijn pa net op, kan toch niet want *insert een of andere kutsmoes*. Godverdegodver nog aan toe! En geen slaapplaats elders, waar we eventueel wel met trein kunnen komen na het optreden. Even flink balen dus! Maar goed, voor degene die wel gaan.. veul plezier! |
|
relaxt, dat is één zm'er minder No meat is sweater |
|
quote: Nee 3 zelfs |
|
kijk aan! No meat is sweater |
|
quote: Zonde... Dank je Zin in |
|
quote: Zekersss zonde. Niemand die langs Zwolle rijdt toevallig en daar wel even ergens wil stoppen? Het viel te proberen. |
|
quote:Nou..... nee Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |