|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou, kom maar op met die laatste twee namen Ik hoop dat je nog wat interessants hebt kunnen regelen Wietze Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
In de wandelgangen hoorde ik iets over TMDC Lijstje: - Blastmaster - Aphrodite + gijs - Deathwish |
|
Wietze was wel met nog wat leuke namen bezig en als dat doorgaat, ben ik vrijwel zeker aanwezig. Maar zal nog ff wachten. |
|
- Blastmaster - Aphrodite + gijs - Deathwish - NecRobert - Varanus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gelukkig! Ze waren erg klantvriendelijk en sturen me vandaag nog t 2e kaartje op! |
|
quote: Jij wandelt wat af in die gangen |
|
In de spreekwoordelijke wandelgangen |
|
quote: wandelgang, wandelgang hoe is t met de voortgang? Is t onderdeel van een gangbang of hangt t af van waar ik uithang? [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 08-10-2007 11:07] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
maar de zaterdag dus in Drachten? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Nee zaterdag eindhoven en zondag drachten en groningen |
|
- Blastmaster - Aphrodite + gijs - Deathwish - NecRobert - Varanus - Skyggesang (beide dagen) |
|
- Blastmaster - Aphrodite + gijs - Deathwish - NecRobert - Varanus - Skyggesang - Mira - Levithmong Bla |
|
- Blastmaster - Aphrodite + gijs - Deathwish - NecRobert - Varanus - Skyggesang - Mira - Levithmong - Henke (alleen vrijdag) http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: En wanneer is het definitieve schema bekend? Of kan dat zelfs op de dag zelf nog veranderen? [dit ivm reizen vanuit Venlo en geen zin hebben om in L'warden aan te komen om te merken dat de band die ik wil zien al geweest is ] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Vrijdag wel aanwezig denk ik. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Helaas zijn wij er niet in geslaagd om een geschikte vervanger te vinden voor Susperia, verschillende acts die we op het oog hadden waren last minute verhindert. Als festival vinden wij het belangrijk om niet op het laatste moment toch nog acts te boeken die niets toevoegen aan het festival, dan liever geen act. De bands op zaterdag zullen allen iets langer mogen spelen en Alchemist zal iets eerder klaar zijn zodat ook mensen met het OV deze band niet hoeven te missen! Mensen die speciaal voor Susperia een dagkaart gekocht hebben voor de zaterdag mogen deze inleveren en kunnen hun geld retour krijgen. Verder toch nog een Nederlandse act dit jaar op Extreme Aggression: The Monolith Deathcult uit Kampen zal het Engelse Evile vervangen, deze jongens stonden twee jaar terug ook op het festival en zullen met hun Death Metal Romein nogmaals doen schudden. |
|
En om alvast een dag eerder al in de stemming te komen: |
|
quote: Schema staat nu aangepast op de site van Romein! Beide dagen. En dit is en blijft hem. |
|
quote: Wij ook alleen vrijdag. Maar eens even kaarten halen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hm... jammer... Moet nog maar eens zwaar overwegen of ik nu nog wel ga. Denk het niet meer. Op Norther na is er op de zaterdag nu niets interessants meer voor me bij en denk niet dat ik alleen voor Norther ga... |
|
Ik ken geloof ik al die bands van zaterdag niet eens On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Laat je verrassen! |
|
Ik ken de helft van de zaterdag: Alchemist, Norther en TMDC... Voor de rest laat ik me inderdaad ook verrassen |
|
Ach wie weet. We hebben nog niets te doen. Vrijdag in ieder geval... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |