|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
wel ff zin om wat agressie weg te beuken jah lijkt me cool, nu nog ff medereizigers strikken Je moeder. |
|
Hehe, leuk. Verder weer een hartverwarmend enthousiasme hier... of zit iedereen te Unrealen? Dan ga ik ook ff kijken... |
|
Ah, maar ik wist het al... ik ga zeker want last days wil ik niet missen (mits het niet op vrijdag is). De laatste keer dat ik ze zag is al weer een anderhalf jaar geleden in Doetinchem, dat was lachen want de zanger gebruikt een effect-pedaal op de zang en hij was die vergeten af te zetten tijdens het bedanken van het aldaar aanwezige publiek... je kan wel nagaan hoe dat eruit kwam LOL Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hmmmm.....erg vette bands.....nu vervoer nog...kan iemand me helpen?? Suck my piss |
|
hmz... wat voor een dag is dat? alst int weekend is valt er misschien wat te regelen maar alleen tussen apeldoorn en arnhem, inclusief prettig kroegbezoek in apeldoorn Je moeder. |
|
Goaf! Ik zou Last Days of Humanity en vooral Aborted wel eens wille zien Maar ik denk nie dat ik kom |
|
Vet! ik zou Aborted wel willen zien Alleen kleine kans dat ik kom maar we zien wel |
|
Het is op een ZATERDAG. En niet zeuren van 'ik vind de bands wel leuk maar ik kom denk ik niet'. BIER METAL HEERSCH |
|
ICH BIN DABEI!!!!!!!!! wordt vet beuken daaro -- edit -- -- smilie censuur --- [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 01-03-2002 10:13] Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
als er geld op mijn fonds word gestord kom ik. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
NEE!! Niet op mijn verjaardag! GODVER, ik had GOREROTTED graag willen zien |
|
es ff kieke of et haalbaar is... hoelaat einde? (moet wel vervoer terug hebben namelijk [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 12-02-2002 22:51] Je moeder. |
|
Als t in t weekend valt, wil ik misschien nog wel ff langs komen hobbelen (ben toch in de buurt). Enthousiasme! Enthousiasme! |
|
quote: Dat lijkt mij ook wel wat. En dat nogwel op een zaterdag!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Wat houd je tegen? Ik zou mijn verjaardag juist als extra reden zien om weg van huis te zijn. OP TOPIC: Ik kom niet. |
|
maar niemand heeft dus een idee over de eindtijd...? Je moeder. |
|
Waar de fukk zit die zaal ergens? Ik ken daar alleen de Goudvishallen. Zit er namelijk dik in dat XpositiveX en ik komen opdagen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
nee ben r niet bij |
|
quote: zit om de hoek van het ns station, is vet simpel Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Cool, dank u. Het is nu bijna zeker dat possie en ik komen. Wie kan ik daar tegen het vege lijf gaan lopen? (Dan kan ik me alvast voorbereiden) - XpositiveX - XnegativeX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm bij nader inzien moet ik passen. Volgende keer beter! (31 maart bv.) |
|
quote: quote: Wat is dit nou weer voor vage aktie? [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 02-03-2002 13:02] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yeah sorry, 't is best erg. |
|
De uhh.. die zaal zit (net zoals de Goudvishal) ook heel dicht bij 't station? |
|
Ja, Willemeen is ca. 10 minuten lopen van het station, zoiets. Waarsch. iets minder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |