|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en terecht, Slayer is veel belangrijker |
|
quote: Sja, ik vind het wel vervelend dat het zo liep, communicatie blijft moeilijk soms. Boeiender |
|
quote: en o.a. met wie nog meer dan? |
|
Jongens Ik werd er door blastmaster op attent gemaakt dat ik bij de exmembers sta op http://www.metal-archives.com/band.php?id=122536 wat is deze?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dat verhaal weet ik zelfs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehehe, feitelijk onjuist inderdaad. Diegene die die pagina erop gezet heeft zal de eerste "demo" line up (dus wie die ingespeeld heeft) ook meegenomen hebben denk ik. Ik zal er even achteraan gaan. Boeiender |
|
hij zou dus eigenlijk bij guest musicians moeten staan |
|
Nieuwe video btw: http://www.youtube.com/watch?v=bgGUkBgBV8A |
|
quote: Damn wat was het warm toen. Boeiender |
|
Ik vind die cleane zang best tof |
|
quote: Dat zal Rajackar fijn vinden om te lezen. We proberen bij nieuwe nummers ook meer cleane zang in de nummers te verwerken, zodat de zanglessen van Rajackar niet voor niets zijn geweest. Ik vind hem ook steeds beter worden. Nog even de flyer voor het volgende feestje: Boeiender |
|
de 15e wordt de nieuwe emotie plaat inegzongen en afgerond (sluikreclame)... veel plezier daar! |
|
zanglessen. voor een metal band.... Fuck the world and fuck you |
|
Tja, het kan niet allemaal hardcore zijn he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Das slim, Ols houd zo iig een betere stem over den Lemmy |
|
ja, zie je het voor je, een hc zanger op zangles ? nee man dat werkt niet. woede kun je niet sturen he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die heeft als 10 jarig jochie vast in het kerkkoor gezongen. |
|
quote:ja in de microfoon van de pastoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh dan weet je direct wat er nog meer met m gebeurt is, reden genoeg om zo te schreeuwen dan ja.... |
|
Lemmy klinkt anders nog steeds geweldig, in hoeverre geweldig opgaat bij zijn stem, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:nee, die nare kerk ervaringen van mezelf hou ik voor mezelf Fuck the world and fuck you |
|
Geen wonder dat deze lui al bijna 2 threads volgeluld hebben. Edit: als in: wat een slap geouwekuthoer steeds. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2008 22:02] Bruce Banner |
|
quote: Absoluut, verder niks negatiefs over lemmy, maar zijn stem is wel verneukt... Vooral den praatstem |
|
quote:een klaarkomende eend klingt nog beter. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |