|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Yup muziek maken kunnen ze niet maar dreigen als de beste. Fuck the world and fuck you |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Volgens Illu moet dat Threat zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
kappen nou jongens, het was leuk, nu weer even on topic, afspreken maar bij Departure dan ? Fuck the world and fuck you |
|
So it is a dreadfull thread threat then? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dreadful. Je hebt een 'l' teveel. Buiten dat hou ik toch wel van je. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Gewoon even checken of je nog wel scherp genoeg was mijn waarde... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Uiteraard. Maareh, om toch weer een beetje op het onderwerp terug te komen: Staan de heren van Departure binnenkort eens in Eindhoven op de planken ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:stokertje. Fuck the world and fuck you |
|
En wanneer komt de DrDoom knokploeg naar Rotterdam? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nee hoor, dat was een serieuze vraag. Of heb ik iets over 't hoofd gezien ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nee, ok dan , dan is t goed. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Voor wie geen ban wil. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kappen. Nu. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-01-2009 16:44] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
"Kappen" was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Jammer. Gaat het nu weer gewoon over Departure. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-01-2009 17:16] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ja, hopelijk in een nieuw topic (slotje bijna bereikt) en dan eens zonder al dat offtopic gezwam. jesus, gaat helemaal nergens over... lijkt het grindbashers topic wel... |
|
Zo, hehehe, wat een gezwam hier allemaal. Nouja, even omhoog schoppen om het optreden van volgende week nog even te promoten, dan staan we samen met het Tilburgse Reason to Kill in het Popfront te Zwolle. (Ja, helaas niet met Context dus, sorry!) En Koen, ik hoop dat je nu geen zand meer in je vagina hebt, en de voicemail beantwoord. Boeiender |
|
RtK ? Da's toch die band van Hans ? Hmm, dat hou ik effe in de gaten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
[off topic, ban] [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 18-01-2009 17:44] Against God and Government |
|
*zucht* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wanneer komt er een echte Departure cd en geen live cd? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: In maart gaan we 5 nummers opnemen. Boeiender |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |